تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
8
بررسی صنعت روابط عمومی ایران در میان ۱۱۳ شرکت :

نشان «روابط عمومی برتر ايران» به «پگاه» اعطا شد

  • کد خبر : 17141
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸
اقتصاد کلان : جایزه صنعت روابط عمومی برتر ایران به روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، اعطا شد.

به گزارش اقتصاد کلان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در پنجمین رخداد بررسی مسائل و چالش‌های روابط عمومی و با حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، رئیس انجمن روابط عمومی ایران، رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی و رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی، لوح صنعت روابط عمومی برتر ایران به حمیدرضا طهماسبی پور مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران، اهدا شد.

این مراسم با حضور مدیران و متخصصان روابط عمومی کشور در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد‌.

قربانعلی تنگ شیر دبیر اجرایی این رویداد با اشاره با حجم قابل توجه آثار ارسال شده و رقابت دوشادوش حوزه روابط عمومی‌های سراسر کشور افزود: در اين مراسم ۱۷۰۰ آثار ارسالی از ۱۱۳ روابط عمومي سراسر كشور در ۱۴ بخش به داوری گذاشته شد.

او افزود: در اين رقابت با بررسی عملكرد يكساله از یک اثر برتر در هر بخش، که در خلاقیت، برنامه‌ریزی، اثربخشی، اطلاع رسانی، اعتلای برند، دربرگیری مخاطب، مسئولیت اجتماعی و… تقدیر شد.

روابط عمومی و امور بین الملل شركت صنایع شیر ایران در بخش انتشارات و رویدادها اثر برتر صنعت روابط عمومی ایران شناخته شد.

حضور روابط عمومی های سراسر كشور در حوزه نفت و انرژی، صنعت فولاد، پتروشيمی، بانك، شركت سرمايه گذاري تامين اجتماعی، سيمان، راه آهن، صنايع غذايی و بخش خصوصی از نكات قابل توجه در اين رقابت بود.

رونمایی از ۳ کتاب در حوزه روابط عمومی نیز از رویدادهای جنبی این مراسم بود.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=17141

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.