تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ 17 ربيع أول 1446 Friday, 20 September , 2024
9
برنامه های فرهنگی متروی تهران در دهه کرامت

اهدا گل به دختران در شهر زیر زمینی

  • کد خبر : 17071
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰
اقتصاد کلان : نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شركت بهره‌برداري متروي تهران وحومه گفت: به مناسبت ايام دهه كرامت، ويژه برنامه‌هاي فرهنگي در ايستگاه‌هاي منتخب متروی تهران برگزار مي‌شود.

به گزارش اقتصاد کلان به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه علی عبداله پور افزود: همزمان با فرارسيدن ايام سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س)، روز دختر و سالروز ميلاد با سعادت حضرت علي بن موسي الرضا (ع) و دهه كرامت برنامه‌هاي مختلف فرهنگي و اجتماعي در ايستگاه‌هاي منتخب متروي تهران اجرا مي‌شود.

وی تصریح کرد: به مناسبت اين ايام فرخنده و با هدف ترويج فرهنگ رضوي و ارتقاء بیشتر سطح آگاهي مسافران از سيره زندگي ائمه معصوم (ع) برنامه‌هاي متنوعي در ايستگاه‌هاي منتخب متروي تهران برگزار مي‌شود.
عبداله پور با اشاره به اینکه امروز شنبه ۲۲ خردادماه به مناسبت سالروز ميلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و همزمان با روز دختر به دختران در دو ايستگاه شهيد مدني و شهداي هفتم تير شاخه گل اهداء مي‌شود گفت: این کار با همكاري كانون خدمت رضوي استان تهران و توسط خادمياران محترم بارگاه رضوي انجام می شود.
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه افزود: نمايشگاه پوستر “بانوي كرامت” در ايستگاه ارم سبز و نمايشگاه عكس “جشنواره رضوي” نیز در ايستگاه ميدان حضرت ولي‌عصر (عج) در معرض نگاه مسافران مترو قرار مي‌‌گيرد.
وی تصریح کرد: به منظور ايجاد فضاي با نشاط و معنوي در شهر زیر زمینی و با هدف تقدير و تشكر از پاكبانان، آتش نشانان و كادر درمان كشور مراسم جشنی با محوريت اشاعه فرهنگ رضوي به مدت سه روز در ايوان انتظار ایستگاه ميدان حضرت ولي‌عصر (عج) برگزار می شود.
وی خاطرنشان کرد: اين برنامه فرهنگي و هنري از ۲۲ تا ۲۴ خرداد ماه ۱۴۰۰ و با همكاري كانون خدمت رضوي منطقه شش تهران اجرا مي‌گردد.
عبداله پور در ادامه با اشاره به توليدات سمعي و بصري تصريح كرد: به مناسبت اين روزهاي مبارك با تهيه و توليد تيزر و موشن‌گرافي مسافران شهر زيرزميني را به تماشاي محتواي فرهنگي ويژه اين ايام از طريق نمايشگر ايستگاه‌هاي مترو دعوت مي‌کنیم و پادكست ويژه دهه كرامت نیز از طريق راديو مترو در اختيار علاقمندان قرار مي‌گيرد.
وی همچنین از برپایی پايگاه مشاوره “زير سايه خورشيد” به مناسبت دهه كرامت در ايستگاه‌هاي منتخب مترو خبر داد و گفت: اين برنامه با هدف پاسخگويي به سوالات ديني و ارايه مشاوره خانواده و سبك زندگي اسلامي به مسافران در ايستگاه‌هاي ميدان حضرت ولي‌عصر (عج)،‌ امام خميني‌ (ره)، دروزاه دولت، دروازه شميران و ميدان شهدا از ۲۲ تا ۲۷خردادماه ۱۴۰۰ توسط كارشناسان و مشاوران در حوزه خانواده و سبك زندگي انجام می شود.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=17071

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.