تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
14

تبریک مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی

  • کد خبر : 16860
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷
اقتصاد کلان : مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه فرارسیدن 27 اردیبهشت‌ماه روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی را به فعالان عرصه اطلاع‌رسانی، به‌ویژه همکاران گرامی در مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل این شرکت تبریک گفت.

به گزارش اقتصاد کلان به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه؛ علی عبداله پور افزود: روابط‌عمومی به‌عنوان آیینه تمام‌نمای انتظارات مردم از سازمان‌ها و شرکت‌ها عمل می‌کند که بیانگر اهمیت و نقش والای این حرفه در دنیای ارتباطات است.

این روز بهانه‌ای ا‌ست که به یاد آوریم پیشرفت و توسعه یک جامعه بیش از همه در گرو سازوکارهایی چون توزیع عادلانه اطلاعات، روشنگری افکارعمومی، مردم مداری و احترام به حقوق انسان‌ها به‌منظور افزایش سطح مشارکت عمومی و پاسخگو بودن است و روابط‌عمومی به‌عنوان یک سامانه مشورتی و یکی از عناصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی و شرکتی باید آن را محقق کند.

وی با اشاره به اینکه مأموریت انجام این مهم در هر مجموعه جزء وظایف اصلی روابط‌عمومی است تصریح کرد: نقش روابط‌عمومی شهر زیرزمینی باتوجه‌به حجم مخاطبانی که روزانه از آن استفاده می‌کنند، کار گسترده‌ای است زیرا انتقال پیام و اطلاعات میان این حجم از افراد، با گستردگی خطوط و تعداد ایستگاه‌های که متروی تهران وظایف روابط‌عمومی را بیشتر می‌کند.

عبداله پور گفت: روابط‌عمومی تنها نه به‌عنوان یک اداره تشریفاتی و اجرایی، بلکه به‌عنوان بازوی توانمند مشورتی و مدیریتی و عنصری مهم در ارتقا و پیشرفت هر سازمان و شرکت، جایگاه ویژه‌ای دارد و به‌عنوان پل ارتباطی با افکارعمومی و همچنین ارتباط مدیران و کارکنان عمل می‌کند.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=16860

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.