تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
10

معارفه مدیرعامل جديد شرکت بهره‌برداری متروي تهران و حومه

  • کد خبر : 16857
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
اقتصاد کلان : آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروي تهران و حومه بعد از ظهر امروز 26 اردیبهشت‌ماه 1400 برگزار شد

به گزارش اقتصاد کلان به نقل از مديريت ارتباطات و امور بین‌الملل شركت بهره‌برداری متروي تهران و حومه، در این مراسم که با حضور شهریار افندی‌زاده مشاور عالی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، صدر عضو هيات مديره و مشاور، سرپرست مديريت حوزه معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، كارگر مدير حراست معاونت حمل‌ونقل و ترافيك شهرداري تهران و معاونين این شرکت برگزار شد، علي عبداله پور به عنوان مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروي تهران و حومه معرفی شد.

در اين جلسه مهندس عبداله پور ضمن تشكر از حسن اعتماد دكتر هاشمي معاون و حمل‌ونقل و ترافيك شهرداري تهران به ايشان گفت: بعد از اين بنا بر وظيفه هدايت اين كشتي بر عهده من است و با تو جه به ۵ نكته مهمي كه در حكم انتصاب آمده است نقشه راهي است كه سعي می‌کنم با همان رويكرد و دستورات كه در آن هماهنگی کامل با شرکت راه‌آهن شهر تهران و حومه (مترو) هیات مدیره و سایر واحدهای مرتبط بيان شده و مطمئنا نياز است تا تعاملات عمیق‌تری داشته باشيم در بخش بعدي نسبت به افزایش انضباط و بهینه‌سازی ساختار سازمانی و سرمایه‌های انسانی و تأمین منابع مالی در چارچوب بودجه سالیانه مطرح‌شده با توجه به شرايط سختي كه داريم اميدواريم موفق عمل كرده تا به هدف نهايي كه ارتقاء مستمر کیفیت و بهره‌وری در فرآیند خدمات‌رسانی به شهروندان است دست پيدا كنيم.

وي در ادامه افزود: ما تنها شركت ريلي درون‌شهری هستيم كه در پايتخت خدمات‌رسانی داريم اميدوارم با همراهي دوستان و همكاران همان‌طور كه تا به امروز مديريت شركت را ياري كردند مرا نيز در اين مسير همراهي كنند.

در ادامه این مراسم عبداله پور با تشکر از زحمات نوبخت مدیرعامل سابق شرکت بهره‌برداری متروي تهران و حومه گفت: امیدوارم بتوانم در کنار این مجموعه روند رو به رشد متروي تهران را با شتاب بیشتری دنبال کنیم.

در ادامه نوبخت گفت: خدا را شاكرم كه به‌عنوان مدیرعامل در ۴۳ ماه گذشته توانستم كارهاي بزرگي را به كمك و همراهي همكارانم در شركت شكل دهيم.

وي با اشاره به اينكه از تمامي توان، تجربيات و ایده‌های خود در اين مدت استفاده كرده افزود: مطمئنا نواقصي هم وجود داشته اميدوارم در آينده پوشش داده شود چراکه شركت بهره‌برداری متروي تهران و حومه شركت بسيار مهمي است و خيلي زود تغييرات خدمات‌رسانی، در بين مردم مشخص می‌شود.

مدیرعامل سابق شركت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در ادامه گفت: با توجه به همه‌گیری ويروس كرونا در دنيا، شركت بهره‌برداری هم با كاهش درآمد مواجه شد و با اين بی‌پولی مفرط تلاش كرديم تا در خدمات‌رسانی كاهشي نداشته باشم اميدوارم با آمدن مهندس عبداله پور پشتیبانی‌های خوبي انجام گيرد.

وي ضمن تبريك و آرزوي توفيق براي مدیرعامل جدید گفت: خوشحالم که یک نفر از خانواده مترو به‌عنوان مدیرعامل جدید این شرکت منصوب‌شده است روزهاي خوبي را براي مترو و حمل‌ونقل خواستارم.

مشاور عالي معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران نيز ضمن تشکر از زحمات مهندس نوبخت گفت: طي یک سال و نيم گذشته بخصوص در ايام كرونا با تمام كاهش درآمدها، تلاش شد تا خدمات‌رسانی به شهروندان كاهش نيابد و اين موضوع به‌خوبی محقق شد.

وي تصريح كرد: در كنار توسعه خطوط آنچه مهم است تأمین منابع مالي است و حتي در اين ميان بايد كاري انجام شود تا بخش خصوصي ورود پيدا كند و تصدی‌گری مترو از بخش دولتي خارج شود در حال حاضر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در متروي تهران را ضروری دانست اين موضوع چند سال قبل در هیات مدیره شرکت بهره‌برداری متروي تهران مطرح‌شده بود اما محقق نشد اما اگر می‌خواهیم همگام با دنيا پيشرفت كنيم بايد اين موضوع را جدی‌تر دنبال كنيم.

مشاور معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: خوشبختانه نیروی کار متخصص در شرکت بهره‌برداری متروي تهران و حومه وجود دارد و بايد بيش از پيش مورد توجه قرار گيرد چرا كه مشكلات مالي هميشه باعث مي شود اين موضوعات در اولويت قرار نگيرد.

وي با اشاره به اينكه انسان ها نوع مسِوليت شان تغيير مي كند و بعد از اين نوبخت به عنوان مشاور در حوزه حمل‌ونقل ريلي فعاليت خواهد كرد خاطرنشان كرد: اورهال قطارها در دوره مهندس نوبخت به خوبي محقق شد چرا كه قبل از اين ۲۰ درصد ناوگان هميشه خارج از سرويس دهي بودند.

افندي زاده در ادامه به پشتكار مهندس عبداله پور در كار اشاره كرد وگفت: شركت راه آهن شهري تهران و حومه (مترو)، شركت بهره‌برداری متروي تهران و حومه و شركت واگن سازي سه شر كتي هستند كه بايد حامي يك ديگر باشند چرا كه قرار داد هاي كه واگن سازي دنبال مي كند منافع بهره‌برداری را هم در پي دارد.

وي خاطرنشان كرد: تامين منابع مالي از سازمان برنامه و بودجه، اوراق مشاركت از اولويت هاي معاونت حمل‌ونقل و ترافيك شهرداري تهران است اميدوريم انچه مردم انتظار دارند محقق شود

در ادامه مشاور و سرپرست مديريت حوزه معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران نيز گفت: مديريت در شركت بهره‌برداری مترو ي تهران و حومه مانند تيم هاي ورزشي است و مي تواند تاكنيك هاي مختلف و تركيب هاي متفاوتي را براي رسيدن به اهداف داشته باشد.

صدر از خدمات مهندس نوبخت تقدير و تشكر كرد و افزود: با توجه به ضرورت هايي كه وجود دارد مهندس عبداله پور كه خودشان از بنيان گذاران شركت بهره‌برداری مترو بوده اند وهم اكنون مديريت ارشد شركت را بر عهده دارند، اميدواريم با رويكرد هاي كه دارند و مسير كه در حكم ايشان مشخص شده است در اين مسير موفق باشند.

در پايان مدير حراست معاونت حمل‌ و نقل و ترافيك شهرداري تهران گفت: مهندس عبداله پور دوران سختي را در پيش دارند اما تبديل كردن مشکلات به فرصت خود يك هنر است.
كارگر با اشاره به اينكه متروي تهران سال‌ها است به‌عنوان مشاور در كنار ساير قطار شهری‌های كشور فعاليت دارد گفت: سرمايه انساني ثروت غني و کم‌نظیری است كه در شركت بهره‌برداری متروي تهران و حومه وجود دارد. اميدواريم در اين برهه زماني نيز با استفاده از اين تجربيات موفق عمل كنيد.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=16857

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.