تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
11

سرپرست مدیریت سرمایه انسانی و آموزش بیمه رازی منصوب شد

  • کد خبر : 16831
  • ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹
اقتصاد کلان : دکتر علی جباری مدیرعامل بیمه رازی، طی حکمی هما شاهانیان را به سمت “سرپرست مدیریت سرمایه انسانی و آموزش” بیمه رازی منصوب کرد.

به گزارش اقتصاد کلان به نقل از روابط عمومی و بین الملل بیمه رازی، شاهانیان سوابقی از جمله : کارشناس مالی و اداری و سرپرست امور اداری و منابع انسانی از سال ۱۳۸۳ لغایت ۱۳۹۳ به مدت ده سال در شرکت جرثقیل سازی و پل صنعت فلز و از اردیبهشت ۹۳ لغایت ۹۹ با سمت مدیریت اداری و منابع انسانی شرکت توسعه ساختمانی البرز تات را در کارنامه خود دارد.

علی جباری با تقدیر از زحمات آقای رحیمی در زمان تصدی مدیریت منابع انسانی بیمه رازی، ابراز امیدواری کرد با حضور شاهانیان و با بکارگیری همه پتانسیل و ظرفیت نیروی انسانی، نسبت به تحقق اهداف بنیادین، ارتقاء جایگاه بیمه رازی در صنعت بیمه و افزایش کارآمدی شرکت بعنوان بیمه گر حرفه ای برای بیمه گذاران، آحاد مردم و سهامداران ،تمام تلاش ممکن صورت پذیرد.

وی تصریح کرد: در راستای چرخش های استراتژیک ، اهداف و استراتژی های کلان مصوب هیات مدیره بعنوان رویکردها و راهبردهای بنیادین شرکت بیمه رازی در این تحول ضروری است برای سرمایه انسانی که مهمترین رکن هر سازمانی میباشد با تدوین برنامه جامع سرمایه انسانی شرکت و با اتخاذ رویکرد شعبه محوری و ارتقای توان فنی و کارشناسی همکاران، زمینه ارتقاء مادی و معنوی همه کارکنان شرکت مهیا گردد.

جباری با تاکید بر خط و مشی های سه گانه: افزایش سهم بازار و توسعه کمی و کیفی پرتفوی، پرداخت بهینه خسارت و سودآوری شعب و نمایندگی ها توام با خلاقیت و نوآوری در راستای تحول و سرآمدی شرکت و اقدامات ابتکارانه در این خصوص را خواستار شد.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=16831

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.