تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
14

سیزدهمین شماره مجله چند رسانه‌ای «وقایع شمیران» ویژه نوروز ۱۴۰۰ منتشر شد

  • کد خبر : 16552
  • ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۵:۳۱
اقتصاد کلان : مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران از انتشار سیزدهمین شماره مجله چند رسانه‌ای «وقایع شمیران»، ویژه نوروز ۱۴۰۰ در ۴۸ صفحه از سوی اداره روابط عمومی این منطقه خبر داد.

اقتصاد کلان : مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران از انتشار سیزدهمین شماره مجله چند رسانه‌ای «وقایع شمیران»، ویژه نوروز ۱۴۰۰ در ۴۸ صفحه از سوی اداره روابط عمومی این منطقه خبر داد.

‌به گزارش اقتصاد کلان به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک؛ محمد رضا پارسیان با اشاره به این مطلب گفت: این مجله چند رسانه ای با هدف ایجاد فرصتی برای ارتقاء سطح ارتباطات شهروندی با مدیریت شهری شمال تهران با انتشار مطالب متنوع به صورت آنلاین منتشر و با قابلیت نمایش متن، عکس، صوت، ویدئو و پادکست از طریق تلفن همراه، تبلت، رایانه و سایر دستگاه های دیجیتال قابل مشاهده و تورّق است.

پارسیان افزود: این شماره نشریه ویژه نوروز ۱۴۰۰ به مطالبی چون یادداشت شهردار تهران با موضوع در مسیر تغییر ریل، یادداشت شهردار منطقه یک با موضوع ورود به تهران ۱۴۰۰، حال و هوای نوروزی تجریش و معرفی سرای خاطره ها در شمال تهران، آداب و رسوم شمیران در نوروز، بررسی طرح پیاده راه شهرداری، برندینگ شهریِ شمیران، اجرای طرح استقبال از بهار، برگزاری شورای سیاستگذاری هفته روابط عمومی سال ۱۴۰۰ و شاعرانه ترین آیین درختکاری در شمال تهران و … پرداخته است.

گفتنی است؛ مخاطبان ارجمند برای دسترسی به آرشیو این مجله به آدرس Region1.Tehran.ir/VaghayeShemiran و برای مشاهده دوازدهمین شماره «وقایع شمیران» به آدرس زیر مراجعه و مطالب را با یک کلیک ساده بخوانید و بشنوید. پس فرصت مطلع شدن «وقایع شمیران» را به آسانی از دست ندهید.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=16552

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.