تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
12

مدیرعامل بانک کارآفرین:
جشنواره قرآن و عترت سال آینده باشکوه تر برگزار می شود

  • کد خبر : 16474
  • ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۹
اقتصاد کلان : دکترمحمدرضا فرزین مدیرعامل بانک کارآفرین ضمن ابراز خوشحالی از برگزاری نخستین جشنواره "قرآن و عترت"یادواره شهیدحاج قاسم سلیمانی از شکل گیری دبیرخانه دائمی برای تداوم برنامه های فرهنگی بانک خبر داد و تاکید کرد که این جشنواره سال آینده باشکوه تر برگزار خواهد شد.

به گزارش اقتصاد کلان به نقل از روابط عمومی مدیرعامل بانک کارآفرین،در مراسم اختتامیه این جشنواره که با حضور اعضای هیات مدیره، خانواده های برگزیدگان، نمایندگان بانک مرکزی و مسئولان بانکی برگزار شد،گفت: تنوع موضوعات جشنواره در ۱۷رشته باعث شد افراد بیشتری با استعدادهای مختلف در این جشنواره قرآنی در رشته های اصلی ادبی، مطالعات،آوایی و هنری شرکت کنند و این خود به جذابیت بیشتر جشنواره و کشف استعدادهای خانواده های کارکنان بانک انجامید.

وی افزود: خوشحالم که این ارتباط بین همکاران از مسیر قرآن میسر شد و به همین دلیل از مسئولان امر خواسته ام دبیرخانه دائمی در محل برگزاری جشنواره داشته باشیم تا ارتباط مستمر با همکاران و خانواده هایشان حفظ شود. اساس برگزاری جشنواره، استمرار روابط با کارکنان و خانواده بانک است.
محمدرضا فرزین با اشاره به مشارکت چشمگیر ۴۸۰ نفر از کارکنان و خانواده های آنان در جشنواره قرآن و عترت تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد در سال های آینده این جشنواره با جمع بزرگتری از خانواده های کارکنان و در شرایط بهتر و باشکوه تر برگزار شود.
در پایان مراسم جوایزی به برگزیدگان بخش های مختلف جشنواره شامل کودکان و بزرگسالان اهدا شد.

جشنواره قرآن و عترت، یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی، نخستین جشنواره فرهنگی قرآنی بانکی کشور است که بانک کارآفرین مبدع و برگزار کننده آن است.
مسئولان برگزاری با هدف پوشش جامع تر جامعه هدف و مخاطبان خود در خانواده بزرگ کارآفرین، این جشنواره را در ۴بخش آوایی، مطالعاتی، ادبی و هنری، طراحی و اجرا کردند و همه شرکت های تابعه تحت پوشش بانک را شامل بانک کارآفرین،شرکت صرافی کارآفرین ،کارگزاری کارآفرین،لیزینگ کارآفرین،شرکت بیمه کارآفرین، شرکت ابنیه گستر،هلدینگ فناوری نگاه و شرکت سرمایه گذاری کارآفرین در بر گرفت.

بر اساس این گزارش،چهار بخش آوایی (شامل رشته های قرائت قرآن کریم-تحقیق و ترتیل-، حفظ جزء سی ام قرآن کریم، حفظ ۲۴ سوره پایانی جزء سی ام + سوره حمد؛ حفظ ۱۶ سوره پایانی جزء سی ام + سوره حمد و رشته اذان)؛ بخش مطالعاتی (شامل رشته های کتاب خوانی ، آشنایی با مفاهیم قرآن کریم، آشنایی با مفاهیم نهج البلاغه و آشنایی با احکام)؛بخش ادبی ( شامل رشته های شعر و ترانه سرایی ، داستان نویسی (داستان کوتاه) و بخش هنری(شامل رشته های نقّاشی، خوشنویسی، عکاسی و روایتگری ، تولید کلیپ و نماهنگ) در مقاطع سنی مختلف و در بخش آقایان و بانوان عرصه رقابت خانواده های کارآفرین شد.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=16474

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.