تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ 17 ربيع أول 1446 Friday, 20 September , 2024
7

رئیس مرکز فناوری اطلاعات سازمان تامین اجتماعی، یکشنبه پاسخگوی سئوالات بیمه شدگان در حوزه خدمات غیرحضوری است

  • کد خبر : 15213
  • ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۳
اقتصاد کلان : رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تامین اجتماعی 19 بهمن پاسخگوی سئوالات بیمه شدگان در مرکز ارتباطات تلفنی 1420هستند.

اقتصاد کلان : رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تامین اجتماعی ۱۹ بهمن پاسخگوی سئوالات بیمه شدگان در مرکز ارتباطات تلفنی ۱۴۲۰هستند.

به گزارش اقتصاد کلان به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، علی اکبر ربیع زاده روز یکشنبه ۱۹ بهمن از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در مرکز تلفنی ۱۴۲۰ حاضر خواهد بود و به سئوالات بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان در خصوص خدمات غیرحضوری این سازمان به ویژه طرح الکترونیکی کردن خدمات موسوم به ۳۰۷۰ پاسخ می دهد.


۳۰۷۰ طرح غیرحضوری کردن خدمات سازمان تامین اجتماعی است که از طریق آن ۳۰ خدمت مهم این سازمان به شیوه غیرحضوری و بدون مراجعه فیزیکی ارائه می شود و در نتیجه آن ۷۰ میلیون بار مراجعه به شعب و کارگزاری های این سازمان کاهش می یابد. تاکنون ۲۱ خدمت از این طرح رونمایی شده است.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=15213

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.