تداوم حرکت رو به رشد رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش شرکت ایران خودرو خبرگزاری اقتصاد کلان

  امروز شمسی

  تماس با ما  تماس با ما   طلا و ارز  طلا و ارز   معدن  معدن   صنعت   صنعت    بیمه  بیمه   بانک  بانک   بورس  بورس   اقتصاد اجتماعی  اقتصاد اجتماعی   اقتصاد سیاسی  اقتصاد سیاسی   اقتصاد بین الملل  اقتصاد بین الملل   اقتصاد کلان  اقتصاد کلان   صفحه اصلی  صفحه اصلی  

  خبرهای برگزيده
موزه باید قسمتی از نیاز فرهنگی واجتماعی جامعه را برطرف کند
دلیل تداوم ریزش قیمت‌ها در بازار سهام
بودجه ۹۸رونمایی شد
۹ کانال پولی و ارزی برای حمایت از معیشت، سلامت و عدالت اجتماعی
تمرکز جدی بانک‌ها به تامین سرمایه در گردش تولید
شرایط سخت دولت در بستن بودجه
راه توسعه از مسیر علم می گذرد
سمات عضو هیات رییسه فدراسیون سپرده گذاری های مرکزی جهان شد
جشنواره مقاومت پژواک صدای مستقل سینماست
اگزیم‌بانک چگونه رشد صادرات را شدت می‌بخشد؟
تلاش برای افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون از برنامه های جدی این بانک محسوب می‌گردد
برگزاری اولین نشست کرسی‌های بررسی‌ راهبردی در حوزه پول و بانک
پولشویی و راهکارهای مبارزه با آن، درصنعت بیمه
افزایش سرمایه بانک توسعه صادرات چقدر ضرورت دارد؟

  آخرين اخبار
استوارتر از پیش در بیست و ششمین سال فعالیت بانک مهر اقتصاد
پست بانک ایران جزو ۱۰ دستگاه برتر در زمینه توسعه‌دولت الکترونیک است
پست‌بانک برای اشتغال‌زائی درروستاها تسهیلات مناسبی پرداخت‌کرده‌است
تفاهم نامه همکاری بانک رفاه کارگران و صندوق ضمانت صادرات ایران
اهدای یک دستگاه دندانپزشکی سیار به مدیریت درمان تامین اجتماعی استان ایلام
افتتاح آموزشگاه سه کلاسه شهدای بانک رفاه در استان خراسان رضوی
تشریح ویژگی های طرح «مهر زرين» بانک قرض الحسنه مهر ايران
واحد بانکداری شرکتی بانک گردشگری افتتاح شد
عملکرد مثبت بانک توسعه صادرات در واگذاری اموال مازاد
طرح عقیق بانک‌انصار با سقف 10میلیاردریال درحال اجراست
  پربيننده ترين اخبار
تاکید رئیس کل بانک مرکزی بر حمایت بانک ها از واحدهای تولیدی، به دلیل شرایط ویژه تحریمی کشور است
تغییر رمز دوم کارت با همراه بانک سینا
گام موثر بانک ملی ایران برای کنترل پایه پولی کشور
آگهی مزایده شماره 1/97/پ بانک ایران زمین
افزایش سطح توانگری مالی شرکت های بیمه، نشان دهنده رشد مثبت صنعت بیمه است
8 قدم برای تبدیل کارت سرمایه به کارت سوخت
با پرداخت هدفمند تسهیلات از تولید ایرانی حمایت کنیم
پیام مدیرعامل بانک کارآفرین به مناسبت نوزدهمین سالگرد تأسیس بانک
ارتقاء سود آوری از برنامه های راهبردی بانک است
پرداخت عوارض خروج از کشور الکترونیک شد
  اوقات شرعی



  ارسال خبر به ما : چاپ

تداوم حرکت رو به رشد رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش شرکت ایران خودرو

اقتصاد کلان: شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو موفق شد ضمن ادامه روند رو به رشد خود، با برداشتن گامي‌ دیگر در مسیر ارتقاء رضایت مشتریان، باز هم مهر تاييدي بر تلاش‌هاي خود در راستاي افزايش رضايت مشتريان از شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران، دريافت كند و صعودي 18 پله‌ای را از ابتداي سال جاري تا پايان دي‌ماه، تجربه كند.

  

به گزارش خبرگزاری اقتصاد کلان، معاون شبکه خدمات پس از فروش ايران‌خودرو (ايساكو) در گفتگويي اظهار داشت: شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، هر ماه با نظرسنجی از مشتریان میزان رضایت آن‌ها از خدمات پس از فروش خودروسازان داخلی و واردکنندگان خودرو را مورد ارزیابی قرار مي‌دهد. ارزيابي اخير اين شركت از خدمات پس از فروش ايران‌خودرو نيز بر طبق نظرسنجي از مشتريان، مبين رشد 6 امتيازي در دي ماه نسبت به آذر ماه جاري و تداوم روند صعودي اين شركت در شاخص مذكور است. گفتني است با اين رشد، امتياز نهايي شركت ايساكو از ابتداي سال تا كنون به عدد 749 رسيده است.

شهریار سلطانی گفت: قطعا دستیابی به چنین امتیازی در شاخص رضايت مشتریان علاوه بر برنامه ریزی و تلاش بی‌وقفه شبکه نمایندگی‌ها، حاصل اجرای برنامه‌های بهبود، ارایه خدمات پس از فروش استاندارد و طراحی و ارایه خدمات نوین بر اساس نیاز مشتریان بوده است.

وی در ادامه ضمن اشاره به مهم‌ترین عوامل موثر در تداوم روند رو به رشد امتیاز مشتریان در حوزه خدمات پس از فرروش ايران‌خودرو گفت: اجرای مدل ارتقاء رضایت مشتریان در نمایندگی‌هایی که امتیاز رضایت مشتریان آنها از میانگین عدد شرکت پایین‌تر است، برگزاری کارگاه‌های تخصصی مشتری‌مداری برای مدیران و صاحبان امتیاز نمایندگی‌های مجاز به صورت منطقه‌ای و همچنین برگزاری 360 هزار نفر ساعت دوره‌های آموزشی تئوری و عملی برای کارشناسان پذیرش و کارشناسان فنی نمایندگی‌ها با هدف ارتقاء دانش ایشان در نحوه برخورد و تعامل با مشتری بخشی از اقدامات و طرح‌هایی است که در این رشد امتیاز مشتریان موثر بوده است.

وي افزود: تامين مناسب و به موقع قطعات مورد نياز، برگزاری دوره‌های آموزش در محل نمایندگی (OJT) و همچنین توسعه خدمات خودروها و محصولات جدید در سطح کشور با هدف افزایش سطح دسترسی مشتریان، از خدمات پس از فروش ایساکو بوده است.

به گفته سلطانی برنامه‌ریزی و اجراء نظارت‌های دوره‌ای و مستمر در تمامي ‌نمایندگی‌های سطح کشور با به‌کارگیری قریب به 400 نیروی متخصص غیرمتمرکز در یازده منطقه کشور و همچنین بازدیدهای محسوس و نامحسوس تیم‌های مدیریتی و کارشناسی به صورت مدون و تخصیص تجهیزات به نمایندگی‌ها با هدف ارتقاء کیفی سطح خدمات جز موارد اثرگذار در ارتقا خدمات بوده است.

اظهارات معاون خدمات پس از فروش ایساکو در خصوص اقدامات موثر در رشد امتیاز مشتریان در حالی است که ایساکو در سال‌های اخیر در افزایش رضایت مشتریان گام‌های بسیاری برداشته است که از جمله آن‌ها مي‌توان به خدمات نوین این شرکت به مشتریان، توسعه خدمات الکترونیک، سامانه همراه ايساكو (اپلیکیشن) و اتوكليك (خدمت فوري در محل براي تعويض روغن، فيلترهاو ..) اشاره کرد.

رشد شاخص رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش ایران خودرو از این جهت مهم و قابل ستایش است که این شرکت در میان شبکه گسترده خدماتی و با وجود 800 نمایندگی و بيش از 1000 فروشگاه، موفق به کسب چنین امتیازی شده است بی‌تردید افزایش یک امتیاز نیز در این شبکه گسترده و با وجود حجم عظیم مشتریان، گام مهمي‌در جهت جلب رضایت مشتریان در مجموعه شرکت ایساکو محسوب مي‌شود.

 

 شماره خبر : 9481      انتشار : 14/12/1396        آرشيو خودرو         آرشيو همه اخبار


   نظرات کاربران :

نام و نام خانوادگی : *  
نظرات : *

(حداکثر 900 کارکتر)

 
کارکتر تايپ شده :  
   

eghtesadkalan.ir

کلیه حقوق تجاری اين سايت برای گروه خبری محفوظ میباشد

استفاده و انتشار مطالب اين سايت با نیت بالا بردن فرهنگ و دانش بشری آزاد میباشد

برنامه نويسی : اصفهان هاست