تداوم حرکت رو به رشد رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش شرکت ایران خودرو خبرگزاری اقتصاد کلان

  امروز شمسی

  تماس با ما  تماس با ما   طلا و ارز  طلا و ارز   معدن  معدن   صنعت   صنعت    بیمه  بیمه   بانک  بانک   بورس  بورس   اقتصاد اجتماعی  اقتصاد اجتماعی   اقتصاد سیاسی  اقتصاد سیاسی   اقتصاد بین الملل  اقتصاد بین الملل   اقتصاد کلان  اقتصاد کلان   صفحه اصلی  صفحه اصلی  

  خبرهای برگزيده
توضیحات ٩‌گانه مدیر عامل بانک صادرات ایران به بورس
تمدید پرداخت تسهیلات بدون سپرده به خریداران مسکن
بورس نفت در انتظار ابلاغ وزارت نفت
کاهش ارتفاع رشد اقتصاد
تصمیمات جدید ارزی برای تولیدکنندگان
30 هزار تن کالای اساسی هئیت‌ها تأمین شد/ذخایر کالاهای اساسی کشور در شرایط مطلوب
4 استارت‌آپ مورد حمایت بانک مسکن چه می‌کنند؟
افزایش حقوق‌ها تورم‌زا نیست
تشدید مبارزه با فرار مالیاتی با اجرای طرح جامع مالیاتی
5 راهکار مدیریت پایدار نقدینگی
خروج از رکود مسکن با 10 سیاست بانکی
واردات کالاهای اساسي در راستای تنظیم بازار
امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین بانک گردشگری و سازمان میراث فرهنگی
افزایش سرمایه بانک صنعت و معدن شرط توسعه کشور است

  آخرين اخبار
صکوک اجاره شرکت فولاد کاوه جنوب کیش سررسید شد
پرداخت بیش از ۳ هزار میلیارد ریال سود انواع اوراق به سرمایه گذاران
اتباع خارجی دارای مجوز اقامت و کار در ایران می توانند بیمه تامین اجتماعی شوند
توسعه شبکه همراه اول در استان اصفهان
عزم ما برای کاهش تصدی گری دولت در بازار صنعت بیمه جدی است
دیدار مدیر سرپرستی بیمه کوثر خوزستان از حادثه‌دیدگان حمله تروریستی
قرعه کشی مسابقات فوتسال بین شرکت های بیمه
بیمه ایران توانمندترین شرکت بیمه کشور است
نرخ حق الوکاله سپرده های سرمایه گذاری بانک مهر اقتصاد تعیین شد
۶۲ روستای استان اصفهان در حوزه بانکداری الکترونیک ازطریق پست بانک به دستگاه‌های خودپرداز مجهز شده است
  پربيننده ترين اخبار
خدمات ویژه برای دارندگان کارت خوان های بانک ملّی ایران
پرداخت 11 هزار فقره تسهیلات بانک ملّی ایران برای خود اشتغالی و مشاغل خانگی
تمدید پرداخت تسهیلات بدون سپرده به خریداران مسکن
آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده بانک ایران زمین
رونق بازار کالای داخلی با تسهیلات بانک ملّی ایران
ایرانسل ۲ گیگ اینترنت هفتگی به مشترکان TD-LTE هدیه داد
آگهی تجدید فراخوان عمومی (ارزیابی صلاحیت) بانک ایران زمین
مدارس شهدای بانک دی در مناطق زلزله زده کرمانشاه افتتاح شد
موسسه ملل به تاپ پيوست
قدردانی بانک سینا از مشارکت هموطنان در جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس انداز
برای رسیدن به موفقیت همیشه از «پایان» آغاز کنید
برگزاری دوره های آموزشی بازاریابی و فروش بیمه "ما"
  اوقات شرعی



  ارسال خبر به ما : چاپ

تداوم حرکت رو به رشد رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش شرکت ایران خودرو

اقتصاد کلان: شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو موفق شد ضمن ادامه روند رو به رشد خود، با برداشتن گامي‌ دیگر در مسیر ارتقاء رضایت مشتریان، باز هم مهر تاييدي بر تلاش‌هاي خود در راستاي افزايش رضايت مشتريان از شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران، دريافت كند و صعودي 18 پله‌ای را از ابتداي سال جاري تا پايان دي‌ماه، تجربه كند.

  

به گزارش خبرگزاری اقتصاد کلان، معاون شبکه خدمات پس از فروش ايران‌خودرو (ايساكو) در گفتگويي اظهار داشت: شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، هر ماه با نظرسنجی از مشتریان میزان رضایت آن‌ها از خدمات پس از فروش خودروسازان داخلی و واردکنندگان خودرو را مورد ارزیابی قرار مي‌دهد. ارزيابي اخير اين شركت از خدمات پس از فروش ايران‌خودرو نيز بر طبق نظرسنجي از مشتريان، مبين رشد 6 امتيازي در دي ماه نسبت به آذر ماه جاري و تداوم روند صعودي اين شركت در شاخص مذكور است. گفتني است با اين رشد، امتياز نهايي شركت ايساكو از ابتداي سال تا كنون به عدد 749 رسيده است.

شهریار سلطانی گفت: قطعا دستیابی به چنین امتیازی در شاخص رضايت مشتریان علاوه بر برنامه ریزی و تلاش بی‌وقفه شبکه نمایندگی‌ها، حاصل اجرای برنامه‌های بهبود، ارایه خدمات پس از فروش استاندارد و طراحی و ارایه خدمات نوین بر اساس نیاز مشتریان بوده است.

وی در ادامه ضمن اشاره به مهم‌ترین عوامل موثر در تداوم روند رو به رشد امتیاز مشتریان در حوزه خدمات پس از فرروش ايران‌خودرو گفت: اجرای مدل ارتقاء رضایت مشتریان در نمایندگی‌هایی که امتیاز رضایت مشتریان آنها از میانگین عدد شرکت پایین‌تر است، برگزاری کارگاه‌های تخصصی مشتری‌مداری برای مدیران و صاحبان امتیاز نمایندگی‌های مجاز به صورت منطقه‌ای و همچنین برگزاری 360 هزار نفر ساعت دوره‌های آموزشی تئوری و عملی برای کارشناسان پذیرش و کارشناسان فنی نمایندگی‌ها با هدف ارتقاء دانش ایشان در نحوه برخورد و تعامل با مشتری بخشی از اقدامات و طرح‌هایی است که در این رشد امتیاز مشتریان موثر بوده است.

وي افزود: تامين مناسب و به موقع قطعات مورد نياز، برگزاری دوره‌های آموزش در محل نمایندگی (OJT) و همچنین توسعه خدمات خودروها و محصولات جدید در سطح کشور با هدف افزایش سطح دسترسی مشتریان، از خدمات پس از فروش ایساکو بوده است.

به گفته سلطانی برنامه‌ریزی و اجراء نظارت‌های دوره‌ای و مستمر در تمامي ‌نمایندگی‌های سطح کشور با به‌کارگیری قریب به 400 نیروی متخصص غیرمتمرکز در یازده منطقه کشور و همچنین بازدیدهای محسوس و نامحسوس تیم‌های مدیریتی و کارشناسی به صورت مدون و تخصیص تجهیزات به نمایندگی‌ها با هدف ارتقاء کیفی سطح خدمات جز موارد اثرگذار در ارتقا خدمات بوده است.

اظهارات معاون خدمات پس از فروش ایساکو در خصوص اقدامات موثر در رشد امتیاز مشتریان در حالی است که ایساکو در سال‌های اخیر در افزایش رضایت مشتریان گام‌های بسیاری برداشته است که از جمله آن‌ها مي‌توان به خدمات نوین این شرکت به مشتریان، توسعه خدمات الکترونیک، سامانه همراه ايساكو (اپلیکیشن) و اتوكليك (خدمت فوري در محل براي تعويض روغن، فيلترهاو ..) اشاره کرد.

رشد شاخص رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش ایران خودرو از این جهت مهم و قابل ستایش است که این شرکت در میان شبکه گسترده خدماتی و با وجود 800 نمایندگی و بيش از 1000 فروشگاه، موفق به کسب چنین امتیازی شده است بی‌تردید افزایش یک امتیاز نیز در این شبکه گسترده و با وجود حجم عظیم مشتریان، گام مهمي‌در جهت جلب رضایت مشتریان در مجموعه شرکت ایساکو محسوب مي‌شود.

 

 شماره خبر : 9481      انتشار : 14/12/1396        آرشيو خودرو         آرشيو همه اخبار


   نظرات کاربران :

نام و نام خانوادگی : *  
نظرات : *

(حداکثر 900 کارکتر)

 
کارکتر تايپ شده :  
   

eghtesadkalan.ir

کلیه حقوق تجاری اين سايت برای گروه خبری محفوظ میباشد

استفاده و انتشار مطالب اين سايت با نیت بالا بردن فرهنگ و دانش بشری آزاد میباشد

برنامه نويسی : اصفهان هاست