تداوم حرکت رو به رشد رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش شرکت ایران خودرو خبرگزاری اقتصاد کلان

  امروز شمسی

  تماس با ما  تماس با ما   طلا و ارز  طلا و ارز   معدن  معدن   صنعت   صنعت    بیمه  بیمه   بانک  بانک   بورس  بورس   اقتصاد اجتماعی  اقتصاد اجتماعی   اقتصاد سیاسی  اقتصاد سیاسی   اقتصاد بین الملل  اقتصاد بین الملل   اقتصاد کلان  اقتصاد کلان   صفحه اصلی  صفحه اصلی  

  خبرهای برگزيده
بخش عمده بدهی دولت به بانک ها تسویه شد
تکذیب خبر ادغام بانک حکمت ایرانیان با موسسه کوثر
حمایت از عرضه میان متراژها سیاست اصلی بانک مسکن در سال 97
وسوسه‌های خطرناک افزایش نرخ ارز
بورس در محاصره بازار پول و نوسانات نرخ ارز
قبح سود بالا ریخت/ سپرده ۲۱ درصد برگشت
دو خبر خوش به خریداران مسکن
چهار هزار سوناتا هیبرید غیرقانونی آمد
گردهمایی استارت‌آپ‌ها و صاحبان سرمایه در اتاق بازرگانی تهران برگزار شد
پیش بینی روند بازار اجاره در سال 97
یازدهمین-کنفرانس-بین-المللی-مدیریت-استراتژیک-برگزار-شد
سومین نمایشگاه توانمندی روستائیان و عشایر با حضور جهانگیری افتتاح می‌شود
کارنامه 5 ساله بانک مسکن تشریح شد
نظام بانکی ایران با محوریت بانک مرکزی قدرتمند در حال اصلاح اقتصاد کشور است

  آخرين اخبار
ارائه اظهارنامه مالیاتی شرط برخورداری از معافیت و نرخ صفر مالیاتی
سیستم بانکی نیازمند تنوع الگوی کسب و کار
حضور شرکت های دارویی و پزشکی وابسته به تامین اجتماعی در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث
تقویت مدیریت ایمنی اهرم کاهش خسارت
قرارداد همکاری بیمه "ما" و شرکت فولاد خراسان
جلسه شورای اداری پست بانک استان مازندران با حضور دکتر فرحی برگزار شد
تسهیلات اعطایی بانک رفاه به بخش های مختلف اقتصادی
اهدای هدیه ایده برتر در استان خوزستان
حاصل تعامل بازار پول و سرمایه بهبود رفاه عمومی و عدالت اجتماعی است
طرح اشتغال روستایی اولویت نخست برنامه بانک توسعه تعاون است
  پربيننده ترين اخبار
تیم کشتی آزاد بیمه رازی جویبار امسال تحت عنوان بیمه رازی بابل در مسابقات لیگ برتر کشتی شرکت می کند
انتصاب مدیر کل تامین اجتماعی استان لرستان
پرداخت خسارت 54 میلیارد تومانی آتش سوزی پارس جنوبی ازسوی بیمه ایران
بزرگترین صنایع بورسی به لحاظ ارزش معاملات معرفی شدند
تلفن بانك ملل با شماره هاي جديد و امكانات به روز بانكي
ارائه خدمات بهتر در ناوگان حمل و نقل شهری با استفاده از کارت شهروندی
توزیع کیسه های "زیست تخریب پذیر" در فروشگاه های شهروند
علی درزی نیا معاون مالی بانک قوامین شد
دستیابی به اهداف شعب با تسلط همکاران به خط مشی اعتباری میسر می شود
امکان کارت به کارت از مبدا موسسه اعتباری ملل در نرم افزار آپ
عرضه بلیت های لیگ ملت های والیبال در وب سایت بانک گردشگری
تفاهم‌نامه ساخت مدرسه توسط بيمه نوين در مناطق زلزله زده کرمانشاه به امضا رسيد
پیام مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت عید سعید فطر
تقدیر وزیر صنعت، معدن و تجارت از بانک صنعت و معدن
تجربه ارائه خدمات مشاوره در بانک‎‎ های توسعه ‎ای با نگاهی به بانکداری کسب ‎و کارهای کوچک و متوسط
بانک توسعه تعاون دوهزار میلیارد تومان برای اجرای طرح ملی اشتغال پایدار روستایی پرداخت می‌کند
پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی بر اساس ظرفیت‌های استان‌ها از اولویت‌های بانک توسعه تعاون است
آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده (نوبت دوم) بانک ایران زمین
اصلاحات ساختاری برای ثبات مالی؛ محور همایش سیاست‌های پولی و ارزی
صاحبان مشاغل از تسهیلات قانونی مالیات مقطوع استفاده کنند
دیدار رییس هیات مدیره بیمه سرمد با مدیریت بانک صادرات شعب خراسان رضوی
  اوقات شرعی



  ارسال خبر به ما : چاپ

تداوم حرکت رو به رشد رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش شرکت ایران خودرو

اقتصاد کلان: شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو موفق شد ضمن ادامه روند رو به رشد خود، با برداشتن گامي‌ دیگر در مسیر ارتقاء رضایت مشتریان، باز هم مهر تاييدي بر تلاش‌هاي خود در راستاي افزايش رضايت مشتريان از شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران، دريافت كند و صعودي 18 پله‌ای را از ابتداي سال جاري تا پايان دي‌ماه، تجربه كند.

  

به گزارش خبرگزاری اقتصاد کلان، معاون شبکه خدمات پس از فروش ايران‌خودرو (ايساكو) در گفتگويي اظهار داشت: شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، هر ماه با نظرسنجی از مشتریان میزان رضایت آن‌ها از خدمات پس از فروش خودروسازان داخلی و واردکنندگان خودرو را مورد ارزیابی قرار مي‌دهد. ارزيابي اخير اين شركت از خدمات پس از فروش ايران‌خودرو نيز بر طبق نظرسنجي از مشتريان، مبين رشد 6 امتيازي در دي ماه نسبت به آذر ماه جاري و تداوم روند صعودي اين شركت در شاخص مذكور است. گفتني است با اين رشد، امتياز نهايي شركت ايساكو از ابتداي سال تا كنون به عدد 749 رسيده است.

شهریار سلطانی گفت: قطعا دستیابی به چنین امتیازی در شاخص رضايت مشتریان علاوه بر برنامه ریزی و تلاش بی‌وقفه شبکه نمایندگی‌ها، حاصل اجرای برنامه‌های بهبود، ارایه خدمات پس از فروش استاندارد و طراحی و ارایه خدمات نوین بر اساس نیاز مشتریان بوده است.

وی در ادامه ضمن اشاره به مهم‌ترین عوامل موثر در تداوم روند رو به رشد امتیاز مشتریان در حوزه خدمات پس از فرروش ايران‌خودرو گفت: اجرای مدل ارتقاء رضایت مشتریان در نمایندگی‌هایی که امتیاز رضایت مشتریان آنها از میانگین عدد شرکت پایین‌تر است، برگزاری کارگاه‌های تخصصی مشتری‌مداری برای مدیران و صاحبان امتیاز نمایندگی‌های مجاز به صورت منطقه‌ای و همچنین برگزاری 360 هزار نفر ساعت دوره‌های آموزشی تئوری و عملی برای کارشناسان پذیرش و کارشناسان فنی نمایندگی‌ها با هدف ارتقاء دانش ایشان در نحوه برخورد و تعامل با مشتری بخشی از اقدامات و طرح‌هایی است که در این رشد امتیاز مشتریان موثر بوده است.

وي افزود: تامين مناسب و به موقع قطعات مورد نياز، برگزاری دوره‌های آموزش در محل نمایندگی (OJT) و همچنین توسعه خدمات خودروها و محصولات جدید در سطح کشور با هدف افزایش سطح دسترسی مشتریان، از خدمات پس از فروش ایساکو بوده است.

به گفته سلطانی برنامه‌ریزی و اجراء نظارت‌های دوره‌ای و مستمر در تمامي ‌نمایندگی‌های سطح کشور با به‌کارگیری قریب به 400 نیروی متخصص غیرمتمرکز در یازده منطقه کشور و همچنین بازدیدهای محسوس و نامحسوس تیم‌های مدیریتی و کارشناسی به صورت مدون و تخصیص تجهیزات به نمایندگی‌ها با هدف ارتقاء کیفی سطح خدمات جز موارد اثرگذار در ارتقا خدمات بوده است.

اظهارات معاون خدمات پس از فروش ایساکو در خصوص اقدامات موثر در رشد امتیاز مشتریان در حالی است که ایساکو در سال‌های اخیر در افزایش رضایت مشتریان گام‌های بسیاری برداشته است که از جمله آن‌ها مي‌توان به خدمات نوین این شرکت به مشتریان، توسعه خدمات الکترونیک، سامانه همراه ايساكو (اپلیکیشن) و اتوكليك (خدمت فوري در محل براي تعويض روغن، فيلترهاو ..) اشاره کرد.

رشد شاخص رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش ایران خودرو از این جهت مهم و قابل ستایش است که این شرکت در میان شبکه گسترده خدماتی و با وجود 800 نمایندگی و بيش از 1000 فروشگاه، موفق به کسب چنین امتیازی شده است بی‌تردید افزایش یک امتیاز نیز در این شبکه گسترده و با وجود حجم عظیم مشتریان، گام مهمي‌در جهت جلب رضایت مشتریان در مجموعه شرکت ایساکو محسوب مي‌شود.

 

 شماره خبر : 9481      انتشار : 14/12/1396        آرشيو خودرو         آرشيو همه اخبار


   نظرات کاربران :

نام و نام خانوادگی : *  
نظرات : *

(حداکثر 900 کارکتر)

 
کارکتر تايپ شده :  
   

eghtesadkalan.ir

کلیه حقوق تجاری اين سايت برای گروه خبری محفوظ میباشد

استفاده و انتشار مطالب اين سايت با نیت بالا بردن فرهنگ و دانش بشری آزاد میباشد

برنامه نويسی : اصفهان هاست