بازآفرینی نشان تجاری و شعار سازمانی بیمه رازی اقتصاد کلان

  امروز شمسی

  تماس با ما  تماس با ما   طلا و ارز  طلا و ارز   معدن  معدن   صنعت   صنعت    بیمه  بیمه   بانک  بانک   بورس  بورس   اقتصاد اجتماعی  اقتصاد اجتماعی   اقتصاد سیاسی  اقتصاد سیاسی   اقتصاد بین الملل  اقتصاد بین الملل   اقتصاد کلان  اقتصاد کلان   صفحه اصلی  صفحه اصلی  

  خبرهای برگزيده
چالش بزرگ صنعت بیمه همگانی سازی بیمه های اختیاری است
جزئیات پرداخت وام و تسهیلات به مستاجران
موسوی: سند همکاری با چین پس از تایید به اطلاع افکارعمومی می‌رسد
نرخ بیکاری جوانان ۲۴.۵ درصد اعلام شد
اتصال کارت‌های بانکی ایران به شبکه بانکی روسیه
جزئیات عرضه ETF‌های بعدی دولت مشخص شد
هزینه‌ تست کرونا در بخش خصوصی و دولتی اعلام شد
طرح مجلس برای مالیات دارندگان چند خودرو
سقف انتقال کارت به کارت افزایش پیدا کرد
افتتاح بزرگترین شعبه فروشگاه رفاه در مجتمع لوتوس مال
پیش‌بینی شاخص دو میلیون واحدی تا پایان امسال
تحلیل کارشناسی از ریزش این روزهای شاخص بورس
بورس مسکن روز میز دولتمردان
دومین نفتکش ایرانی به سواحل ونزوئلا رسید

  آخرين اخبار
پیام مدیر امور حوزه مدیرعامل و روبط عمومی بانک سینا به مناسبت روز خبرنگار
پیام تبریک مدیرعامل بانک سینا به مناسبت روز خبرنگار
پیام دکتر حسین زاده به مناسبت روز خبرنگار
پیام مدیر عامل بانک کارآفرین به مناسبت روز خبرنگار
ورود فولاد صنعت بناب به بورس در سال جهش توليد/ شروع به كار پروژه بزرگ ذوب و نورد
پیام تبریک امور روابط عمومی و بازارافزایی بانک به مناسبت عید سعید غدیر خم
پیام مدیرعامل بانک کارآفرین به مناسبت روز خبرنگار
پیام رئیس کل بیمه مرکزی به مناسبت روز خبرنگار
پیام تبریک مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز خبرنگار
پیام تبریک مدیرعامل بانک سینا به مناسبت روز خبرنگار
  پربيننده ترين اخبار
مدیر جدید امور بازرسی بانک کارآفرین معرفی شد
پیام مدیر امور حوزه مدیرعامل و روبط عمومی بانک سینا به مناسبت روز خبر نگار
بانک توسعه تعاون استان اصفهان از ابتدای سال 98 تاکنون 10 هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت نموده است
رشد شاخص‌های عملکردی بانک آینده در نیمه نخست مردادماه سال ۱۳۹۹
رویکرد حمایتی بانک سینا در ارائه طرح های تسهیلاتی و خدماتی
درخشش بیمه رازی در چهارمین دوره ارزیابی تحول دیجیتال
صدور مجوز افزایش سرمایه بیمه کوثر
اهتمام ویژه بانک پارسیان به اجرای قانون رفع موانع تولید / مردمی سازی و عرضه سهام و واگذاری اموال و املاک بانک/ جهش تولید و اشتغال زایی در همکاری نزدیک
مجمع بانک سامان۲۹ مرداد برگزار می‌شود
هیچگونه برنامه ای برای تعدیل پرسنل بانکهای ادغامی نداریم
  اوقات شرعی



  ارسال خبر به ما : چاپ

بازآفرینی نشان تجاری و شعار سازمانی بیمه رازی

اقتصاد کلان: در آستانه ورود به قرن جدید هجری شمسی (۱۴۰۰)، و با درک تحولات جدی در سبک زندگی اقشار مختلف مردم و جامعه و نیز تغییرات قابل توجه در مدل های کسب و کار صنعت بیمه، شرکت بیمه رازی به عنوان اولین بیمه خصوصی کشور، همزمان با ورود به هفدهمین سال فعالیت و تجربه، مصمم گردید تصویر جدیدتری از هویت بصری و کلامی خود را منتشر نماید.

  

به گزارش اقتصاد کلان به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه رازی، بدون تردید تاکنون نشان تجاری بیمه رازی یکی از لوگوهای شناخته شده و دارای طراحی مدرن بوده است. رویکردهای جدید و بلوغ تجربی شرکت، موجب گردید این دارایی ارزشمند با کمال احترام به گذشته پر افتخار شرکت، از نظر مهندسی قدری اصلاح و با حفظ مولفه های اصلی بازطراحی شود. در طراحی جدید، صلابت و استواری مربع لوگوی بیمه رازی با هم افزایی نشان تیک که نماد اصلی هویت بصری بیمه رازی می باشد، تقویت و مستحکم شده است به گونه ای که تیک از فضای محصورخارج، آزاد و رها شده است که این خود می تواند به عبارتی بیانگر دیدگاه باز و نواندیشانه در شرکت باشد همچنین تیک در بازطراحی جدید همچون استوانه ای مستحکم در ترکیب با بخشی از مربع و به عنوان تکیه گاه در ضلع شروع مربع با آن یکپارچه شده است و این نیز خود مفهوم یکپارچگی و هم افزایی در شرکت را تقویت می نماید.

همچنین شرکت بیمه رازی با تبیین ارزش های بنیادین “دلسوزی ، اخلاق مداری و دانایی” و نیز ترسیم اهداف بلند مدت و راهبردهای کلان خود سعی دارد در افق ۱۴۰۴ به عنوان یک “سازمان الگوی ایرانی” انشاءا… مورد تحسین همکاران قرار گیرد. با الهام از این هدف بلند، در طراحی جدید نشان تجاری شرکت ، سعی بر آن شد که ترکیب رنگ های لوگوی جدید، برگرفته از رنگ پرچم کشور و به عبارتی متعهد شدن به پذیرش نقش بیمه رازی در توسعه صنعت بیمه و رشد ضریب نفوذ بیمه در تراز ملی باشد بنابراین نشان جدید تجاری شرکت دارای سه رنگ سبز، سفید و قرمز برگرفته از پرچم مقدس این آب و خاک است.

در خصوص هویت کلامی برند بیمه رازی نیز سعی شده است ابتدا اولین منظور بیمه گذاران محترم و مشتریان شرکت برای تامین پوشش های بیمه ای مورد هدف قرار گیرد به عبارتی در دنیای امروز همه اشخاص حقیقی و حقوقی در همان گام اول که برای انواع نیازهای خود پوشش بیمه ای تامین می کنند، در واقع نوعی آسودگی خیال برای خود ایجاد می کنند. همچنین با توجه به ظرفیت نهفته در نام شرکت و اینکه سراسر هستی سرشار از رمز و راز می باشد، لذا راز به عنوان یک مولفه مهم با خاطر آسوده تلفیق و شعار جدید بیمه رازی تحت عنوان راز یک آسوده خاطر را خلق می نماید.

در رسانه ملی، سطح شهرها و فضای مجازی تبلیغات برند رازی دیده می شود و برنامه اجرایی تغییرات در هویت سازمانی بیمه رازی نیز در حال پیشرفت است و امیدواریم برای سال ۱۴۰۰ تحول برند بیمه رازی یک اتفاق مبارک و مثال زدنی در صنعت بیمه کشور باشد.

 شماره خبر : 14288      انتشار : 31/4/1399        آرشيو بیمه         آرشيو همه اخبار


   نظرات کاربران :

نام و نام خانوادگی : *  
نظرات : *

(حداکثر 900 کارکتر)

 
کارکتر تايپ شده :  
   

eghtesadkalan.ir

کلیه حقوق تجاری اين سايت برای گروه خبری محفوظ میباشد

استفاده و انتشار مطالب اين سايت با نیت بالا بردن فرهنگ و دانش بشری آزاد میباشد

برنامه نويسی : اصفهان هاست