آغازگر حرکت در مسیر پیشرفت و توسعه سازمانی؛ روابط عمومی ها هستند اقتصاد کلان

  امروز شمسی

  تماس با ما  تماس با ما   طلا و ارز  طلا و ارز   معدن  معدن   صنعت   صنعت    بیمه  بیمه   بانک  بانک   بورس  بورس   اقتصاد اجتماعی  اقتصاد اجتماعی   اقتصاد سیاسی  اقتصاد سیاسی   اقتصاد بین الملل  اقتصاد بین الملل   اقتصاد کلان  اقتصاد کلان   صفحه اصلی  صفحه اصلی  

  خبرهای برگزيده
افتتاح بزرگترین شعبه فروشگاه رفاه در مجتمع لوتوس مال
پیش‌بینی شاخص دو میلیون واحدی تا پایان امسال
تحلیل کارشناسی از ریزش این روزهای شاخص بورس
بورس مسکن روز میز دولتمردان
دومین نفتکش ایرانی به سواحل ونزوئلا رسید
چگونه سهام عدالت خود را بفروشیم؟
اخذ مالیات از خانه‌های خالی منتظر گوشه چشم سازمان امور مالیاتی
فروش سهام عدالت از سه‌شنبه آینده
خرید متری مسکن در بورس
چرا از عرضه اولیه خبری نیست؟
آیا یک زن ترامپ را از کاخ سفید بیرون می کند؟
واکنش مدیرعامل بورس تهران به ریزش شاخص کل بورس
بیان هنرمندانه روابط عمومی، مفاهیم پیچیده صنعت بیمه را ساده می‌کند
عرضه سهام معدنی‌ها در بورس در دستور کار قرار گرفت

  آخرين اخبار
موفقیت در انتخابات هیات‌مدیره اتحادیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای، گامی بلند برای تحقق اهداف فعالان اقتصادی است
آگهی پرداخت سود سهام بانک کارآفرین
بانک ملی ایران به فکر سلامتی شماست
گردهمایی مسئولان حراست بانک های غیردولتی به میزبانی بانک گردشگری برگزار شد
بازدید مدیرعامل بانک دی از نیروگاه تولید برق دماوند
پرداخت بیش از 2400 میلیارد ریال تسهیلات در 3 ماهه نخست سال 99 توسط بانک توسعه تعاون استان البرز
41 روز تا پایان مهلت شرکت در قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران
پرداخت بالغ‌بر 11 هزار میلیارد ریال تسهیلات به بخش اقتصادی در استان فارس
انتصاب در بانک ملی ایران
مجمع عمومی عادی سالیانه و مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت بانک صادرات ایران ٣١ تیرماه ١٣٩٩ آنلاین برگزار می‌شود
  پربيننده ترين اخبار
برگزاری سمینار آموزشی تحول دیجیتال ویژه مدیران بانک سینا
سلام بیمه تجارت‌نو به بازار دوم فرابورس
تمدید ارائه خدمات به اتباع خارجی دارنده کارت آمایش در شعب بانک کارآفرین
برنامه محوری؛ اساس فعالیت‌های بیمه تجارت‌نو
بیانیه رسمی بانک ملی ایران درباره برخی فضاسازی های تخریبی علیه این بانک
بازدهی ٣٦٦ درصدی «وبصادر» در ٦٤ روز کاری بورس در سال ٩٩
تسهیل معرفی وکیل برای مشتریان خارج از کشور بانک سامان
مدیر توانا و شجاعِ صنعت مس جهش تولید را محقق می‌کند
ساختمان جدید شعبه بلوار سجاد بانک کارآفرین در شهر مشهد افتتاح شد
افتتاح اولین نمایشگاه مدیریت بحران با حضور مدیرعامل شرکت مس
پل‌های عابر پیاده منطقه۲ به مسیر دوچرخه شد
  اوقات شرعی



  ارسال خبر به ما : چاپ

مدیرعامل بانک سینا:
آغازگر حرکت در مسیر پیشرفت و توسعه سازمانی؛ روابط عمومی ها هستند

اقتصادکلان: مدیر عامل بانک سینا در دیدار کارکنان مدیریت امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی که مقارن با هفته ارتباطات انجام شد؛ روابط عمومی را آغازگر حرکت در مسیر پیشرفت و توسعه سازمانی برشمرد.

  

به گزارش اقتصاد کلان، دکتر ایمانی در این جلسه ضمن تبریک هفته و روز روابط عمومی به همکاران این مدیریت، با اشاره به اینکه کار در فضای روابط عمومی مشکلات خاص خود را دارد، گفت: امروزه با توجه به پیچیدگی جوامع و توسعه فناوری ها، روابط عمومی یک ضرورت مهم سازمانی به شمار می رود. لذا انجام امور مختلف نهادها در حوزه های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و بهداشتی دنیا بدون وجود روابط عمومی هدفمند، سازمان یافته و پیشرفته امکانپذیر نیست.

وی خاطرنشان کرد: در فضایی که هر لحظه شاهد تغییر روابط، دیدگاه ها و مناسبات انسانی هستیم، اگر جهت گیری ارتباطی و تبلیغی مناسب و به موقع از سوی روابط عمومی ها شگل نگیرد، بازخوردی نیز وجود نخواهد داشت و کارها نمودی پیدا نمی کند. البته روابط عمومی بانک سینا با برخورداری از تیم مدیریت و کارکنان مجرب و متخصص تاکنون در این خصوص، جهت گیری خوب، مناسب و حساب شده ای داشته است، که جای تشکر و قدردانی دارد.

مدیرعامل بانک سینا با تاکید بر اینکه در دنیای امروز، ارتباطات اجتماعی و ارتباط گیری موضوع مهمی است، افزود: روابط عمومی ها دارای قدرت جریان سازی و تنویر افکار عمومی هستند و نقش فعال و تاثیرگذاری در جلب آرای عمومی برای پیشبرد اهداف سازمانی ایفا می کنند. لذا روابط عمومی مسئولیت های مهمی در بیرون و درون سازمان دارد و ایجاد تعادل و توازن بین هر دو نقش از وظایف روابط عمومی است که نباید از این امر مهم غافل شد.

دکتر ایمانی با اشاره به اینکه نباید خود را همیشه بهترین بدانیم، افزود: حرکت اول در مسیر پیشرفت و توسعه با روابط عمومی است؛ اگر روابط عمومی خوب عمل کند، سایر بخش ها نیز به تبع آن پیش خواهند رفت. لذا یک روابط عمومی قوی همواره باید بدنبال تغییر، خلق ایده، نوآوری و خلاقیت باشد و همچنین برای داشتن دید و نگاه وسیع تر و ماندن در میدان رقابت، فعالیت روابط عمومی ها در سایر بانک ها می بایست رصد شود.

وی ادامه داد: نگاه مثبت نداشتن و بعضاً ناآگاهی پرسنل در باب اهمیت کار روابط عمومی و نقش آن در جهت دهی افکار عمومی یکی از مشکلات حوزه ارتباطات است و از جمله سیاست های بانک سینا حمایت و تقویت جایگاه روابط عمومی، بهبود ماهیت کار و توسعه فعالیت های این بخش است.

مدیرعامل بانک سینا گفت: علیرغم کمبودهای موجود ساختاری و نیروی انسانی در روابط عمومی این بانک، کارها و اقدامات خوبی در حوزه ی اطلاع رسانی و فرهنگ سازی برای ماندن مردم در خانه و پرهیز از تردد در مکانهای شلوغ از جمله بانک بخصوص در ایام شیوع بیماری کرونا صورت گرفت که از تلاش های ارزشمند شما همکاران عزیز قدردانی می نمایم.
وی همچنین، ضرورت توسعه روابط عمومی بانک سینا به ویژه در استان ها را مورد تاکید قرار داد و افزود: معمولاً استان ها آنگونه که باید به لحاظ ظرفیت و توان کارشناسی و پتانسیل منطقه ای مورد توجه سازمان ها قرار نمی گیرند که با برنامه های جدی و مهمی که در بانک سینا اجرا خواهد شد، امیدواریم شاهد تقویت این بخش ها و در نتیجه ارتقاء جایگاه روابط عمومی بانک سینا باشیم.

گفتنی است در ادامه این نشست، کارکنان روابط عمومی بانک سینا ضمن قدردانی از حمایت های مجموعه مدیریت بانک به ویژه مدیرعامل، نقطه نظرات، پیشنهادها و مشکلات خود را مطرح کردند و دکتر ایمانی راهنمایی های لازم را در این خصوص ارائه داد.
 شماره خبر : 14069      انتشار : 9/3/1399        آرشيو بانک         آرشيو همه اخبار


   نظرات کاربران :

نام و نام خانوادگی : *  
نظرات : *

(حداکثر 900 کارکتر)

 
کارکتر تايپ شده :  
   

eghtesadkalan.ir

کلیه حقوق تجاری اين سايت برای گروه خبری محفوظ میباشد

استفاده و انتشار مطالب اين سايت با نیت بالا بردن فرهنگ و دانش بشری آزاد میباشد

برنامه نويسی : اصفهان هاست