کم کاری اسپانسر برای میهمانانش به نام مردم بندرعباس تمام شد! خبرگزاری اقتصاد کلان

  امروز شمسی

  تماس با ما  تماس با ما   طلا و ارز  طلا و ارز   معدن  معدن   صنعت   صنعت    بیمه  بیمه   بانک  بانک   بورس  بورس   اقتصاد اجتماعی  اقتصاد اجتماعی   اقتصاد سیاسی  اقتصاد سیاسی   اقتصاد بین الملل  اقتصاد بین الملل   اقتصاد کلان  اقتصاد کلان   صفحه اصلی  صفحه اصلی  
  خبرهای برگزيده
محصولات و خدمات بیمه ای نبايد جزو کالاهای لوکس محسوب شود
کدام خانه ها باید مالیات بدهند؟
مالیات جدید همان عوارض خروج از کشور است
بهترین اقتصادهای جهان معرفی شدند
انگلیس، فرانسه و آلمان مکانیسم ماشه برجام را فعال کردند
ایران همه محدودیت‌های برجام را کنار گذاشت /گام پنجم برداشته شد
مسکن بیش از این ظرفیت افزایش قیمت ندارد
واکنش بورس به شهادت سردار سلیمانی؛ افت ۱۶ هزار واحدی شاخص
رشد بورس، هر روز بیشتر از دیروز
نمایشگاه کار ایران امسال با رونمایی از یک محصول جدید برگزار می‌شود
آنچه که باید از خودروی آبسوز بدانیم
در بازار طلا، سکه و ارز چه خبر است؟
اصلاح قیمت بنزین؛ تصمیمی سخت در شرایطی دشوار
آسیب‌پذیری اقتصاد ایران از عوامل سیاسی خارجی کاهش یافته است

  آخرين اخبار
بیمه‌گذار، اشیای باستانی ایران و آلمان را بیمه نکرد!
سرپرست بیمه ملت منتظر پاسخ استعلام از مراجع نظارتی
دریافت رمز پویای بانک ملی، چگونه؟
طرح «رها» برای آزادسازی سند در رهن
بانک پارسیان تنها بانک حامی دومین همایش ملی نوآوری در صنعت پلاستیک کشور
سود سهام عدالت از اول اسفند ماه واریز می‌شود
انتقال وجه بیش از ۱۰۰ هزارتومان و مشاهده موجودی و صورتحساب کارت
افزایش ده هزار میلیارد ریالی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه
بیمه آسیا ۱۰ ماهه ۴۷.۹۶۳ میلیارد ریال حق بیمه تولید کرد
«ملی شو» راهی به آینده روشن*
  پربيننده ترين اخبار
پرداخت تسهیلات اشتغال زایی بانک ملی ایران
رونمایی از سامانه خدمات برخط بیمه کوثر
کدام خانه ها باید مالیات بدهند؟
شعبه قزوین بیمه دانا هزار میلیاردی شد
مالیات جدید همان عوارض خروج از کشور است
ارتقای منزلت بازنشستگان با خدمات بانک رفاه
پیاده سازی استراتژی، راهکار قطعی بهبود وضعیت سازمان است
استقبال جامعه قرانی از انتصاب مدیر جوان ونخبه قرانی در دارالقران امام علی (ع)بخش خواهران
محصولات و خدمات بیمه ای نبايد جزو کالاهای لوکس محسوب شود
بهترین اقتصادهای جهان معرفی شدند
مأموریت اصلی صنعت بیمه کاهش آلام خسارت دیدگان است
مسابقه عکاسی"هم نشینی دل نشین" برندگان خود را شناخت
دستورالعمل اجرایی جدید بخشودگی سود تسهیلات تا سقف یک میلیارد ریال
٨٧ درصد تراکنش های بانک ملی غیر حضوری است
  اوقات شرعی



  ارسال خبر به ما : چاپ

کم کاری اسپانسر برای میهمانانش به نام مردم بندرعباس تمام شد!

اقتصاد کلان: رییس جامعه هتلداران استان هرمزگان با گلایه از افشین علا نسبت به مطلب منتشر شده از سوی وی در فضای مجازی، گفت: نوک پیکان حملات خود را به سوی مردم مهمان نواز بندرعباس گرفتید و آنها را قضاوت کردید، کاش کمی جانب انصاف را در نظر می گرفتید.

  

به گزارش اقتصاد کلان، محمد رضا چرسی زاده در این باره افزود: مردم جنوب همیشه به مهمان نوازی مشهور هستند و مطلب منتشر شده از سوی آقای علا تنها به دلیل کم کاری شرکت اسپانسر ایشان برای حضور در بندرعباس بوده است.

"هفته گذشته افشین علا شاعر و نویسنده به دعوت یک شرکت اسپانسری در هتل هرمز بندر عباس حضور پیدا کرد و بعد از ترک این شهر مطلبی را در فضایی مجازی درباره هتل محل اقامت و مردم بندرعباس  منتشر کرد که به شدت خاطر مردم مهربان و مهمان نواز این شهر را مکدر کرده است."

رییس جامعه هتلداران استان هرمزگان برای آگاهی ایشان و همه افرادی که مطلب وی را خوانده اند، یک به یک موارد مطرح شده را، پاسخ داد.

چرسی زاده بیان داشت: ساعت تحویل و تخلیه اتاق ها در هتل طبق قوانین عرفی و بین المللی تعیین می شود که به طور دقیق ساعت تخلیه ۱۲ ظهر و ساعت تحویل اتاق ۱۴ است.

به گفته وی، اگر کسی تمایل دارد مهمانش زودتر کلید اتاق را تحویل بگیرد، حتما باید برای ساعت اضافه و اعلامی خود هزینه پرداخت کند یا اتاق را از روز قبل رزرو کند.

چرسی زاده درباره صبحانه و پرداخت هزینه نفر اضافه نیز تاکید کرد: کسی که ساعت تحویل اتاقش ۱۴ عصر است، به طور قطع نمی تواند از صبحانه این روز استفاده کند و زمان استفاده از صبحانه فردا از ساعت ۷ تا ۱۰ صبح است.

وی گفت: تمام این موارد در قوانین عرفی و بین المللی نوشته شده و تمام هتل ها ملزم به انجام آن هستند و تعجب ما این است که چطور این مسایل سبب اعتراض مهمان عزیز شده است.

چرسی زاده اظهار داشت: در حال حاضر هزینه صبحانه هر نفر در هتل های پنج ستاره از ۴۵ تا ۵۵ هزار تومان است و در چنین شرایطی چطور می توان توقع داشت که هزینه آن از سوی هتل حساب نشود.

به گفته وی، به دلیل بروز برخی مشکلات و مسائل در گذشته از تمامی مراکز اقامتی و هتل ها خواسته ایم تا پس از هر شب اقامت هزینه میهمان را تسویه و وجه آن را دریافت کنند.

رییس جامعه هتلداران با بیان اینکه، هتل هرمز دارای چایخانه سنتی و رایگان است، گفت: چای و تنقلات آن در این هتل به صورت رایگان در اختیار تمام مسافران است، اما در بخش کافی شاپ، خوردن چای نیازمند پرداخت هزینه است که شاعر و نویسنده محترم، چای را در بخش کافی شاپ سفارش داده است نه چایخانه سنتی!

وی با تاکید بر اینکه، هتل هرمز دارای ۶۰ پارکینگ مسقف است، اظهار داشت: طی بازدید همه این موارد لحاظ شده است و در اسناد جامعه هتلداران موجود است، اما دلیل استفاده نکردن از پارکینگ های مسقف توسط این گروه فرهنگی مشخص نیست!

رییس جامعه هتلداران استان هرمزگان همچنین درباره نبود، چای ساز در اتاق نیز گفت: نداشتن کتری برقی در اتاق مغایر به استانداردهای هتل های پنج ستاره نیست ولو اینکه بارها به دلیل استفاده نامناسب مسافران و مشکلات پیش آمده شاهد قطعی برق یا آتش سوزی در هتل بوده ایم.

چرسی زاده درباره بالکن و بسته بودن آن اینچنین توضیح داد: طبیعی است که هر شهری بنا به شرایط جغرافیایی و اقلیمی خود قوانین داخلی وضع کند.

وی ادامه داد: با توجه به مجاورت هتل هرمز به دریا و مسیر آب خور شهناز و با در نظر گرفتن این موضوع که مدت طولانی این مسیر توسط نهادهای مربوطه  لایروبی نشده است، برای جلوگیری از ورود هوای نامطبوع به اتاق و راهرو برای آسایش مهمان این تصمیم اتخاذ شده است.

رییس جامعه هتلداران استان هرمزگان با بیان اینکه، با توجه به شرایط اقلیمی بندرعباس هر ساله برای نگه داشتن هوای مطبوع و خوشبو در هتل هرمز هزینه های زیادی می شود، گفت: یکی از مهمترین دلایل حضور پر تعداد مسافر در این هتل همین مسأله است.

وی با تاکید بر اینکه داشتن مینی بار در تمام اتاق های هتل های چهار و پنج ستاره الزامی است؛ گفت: اگر شخص مهمان، خودش برای گرفتن اتاق حضور یابد به طور قطع مینی بار در اتاق ها موجود است، اما اگر اسپانسر یا شرکت رزرو کننده درخواست نکنند، مینی بار در اتاق قرار نمی گیرد، چون باید هزینه آن را پرداخت کنند.

وی بیان داشت:  این هتل از معدود هتل های کشور است که توسط بخش خصوصی اداره می شود و هم اکنون ۴۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم از مردم عزیز بندر عباس و جوانان در آن مشغول به فعالیت هستند و نمایندگان فرهنگی جامعه به جای حمایت از آنها قلمشان را در جهت تخریب، آن هم نه در شرایط تقصیر، می چرخانند.

چرسی زاده تاکید کرد: کاش جانب انصاف را رعایت کنیم و نبود موارد خدماتی را از معایب هتل ندانیم و از شرکت رزرو کننده صحت و سقم موارد درخواستی را جویا شویم.

وی با بیان اینکه ایشان نماینده فرهنگی یک جامعه هستند، گفت: بهتر بود پیش از انتشار این مطلب که به نوعی جفا در حق مردم عزیز بندرعباس است را با جامعه هتلداران تماس می گرفتند یا از صحت موارد درخواست کننده اسپانسر مطلع می شدند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که بررسی این موارد را به اهل فن بسپاریم و درگیر احساسات بدور از انصاف نشویم.
 شماره خبر : 13312      انتشار : 25/8/1398        آرشيو اجتماعی         آرشيو همه اخبار


   نظرات کاربران :

نام و نام خانوادگی : *  
نظرات : *

(حداکثر 900 کارکتر)

 
کارکتر تايپ شده :  
   

eghtesadkalan.ir

کلیه حقوق تجاری اين سايت برای گروه خبری محفوظ میباشد

استفاده و انتشار مطالب اين سايت با نیت بالا بردن فرهنگ و دانش بشری آزاد میباشد

برنامه نويسی : اصفهان هاست