اهدای جوایز مسابقه اینستاگرامی خبرگزاری اقتصاد کلان

  امروز شمسی

  تماس با ما  تماس با ما   طلا و ارز  طلا و ارز   معدن  معدن   صنعت   صنعت    بیمه  بیمه   بانک  بانک   بورس  بورس   اقتصاد اجتماعی  اقتصاد اجتماعی   اقتصاد سیاسی  اقتصاد سیاسی   اقتصاد بین الملل  اقتصاد بین الملل   اقتصاد کلان  اقتصاد کلان   صفحه اصلی  صفحه اصلی  
  خبرهای برگزيده
آسیب‌پذیری اقتصاد ایران از عوامل سیاسی خارجی کاهش یافته است
اخذ مالیات از سود سپرده‌ها توازن را بهم نمی‌زند
همتی: قیمت ارز در بازار منطقی‌تر خواهد شد
واکنش سازمان ملل به گام چهارم ایران
بانک‌ها سومین صنعت بزرگ بازار سهام شدند
همتی: بازگشت ارز حاصل از صادرات به چرخه اقتصاد کشور امری ضروری است
سرمایه‌گذاران "دلار" ضرر کردند
ارائه دو خدمت جدید و بدون هزینه در محل
رویترز: آمریکا سازمان فضایی ایران را تحریم کرد
ظریف: رئیس جمهور به زودی جزئیات اجرای گام سوم را اعلام می‌کند
برنامه‌های جدی برای جلوگیری از فرار مالیاتی در دست اقدام است
لایحه بودجه ۹۹ تا پانزده آذر تقدیم مجلس می‌شود
انجام نخستین معامله با اینستکس هفته آینده
مقصد خانه‌اولی‌ها در بازار مسکن کجاست؟

  آخرين اخبار
کم کاری اسپانسر برای میهمانانش به نام مردم بندرعباس تمام شد!
بازدید مدیراستانی بانک ایران زمین از شرکت پایا سیستم
بانک توسعه تعاون در طرح‌های ملی و اشتغال‌زایی تأثیر گذار عمل نموده است
همراه اول شرکت برتر از منظر «ارتباطات رسانه ای» و «مسؤولیت اجتماعی»
آسیب‌پذیری اقتصاد ایران از عوامل سیاسی خارجی کاهش یافته است
بانک صادرات ایران به عنوان سازمان‌ پیشرو در حوزه پدافند غیرعامل مورد قدردانی قرار گرفت
اخذ مالیات از سود سپرده‌ها توازن را بهم نمی‌زند
همتی: قیمت ارز در بازار منطقی‌تر خواهد شد
واکنش سازمان ملل به گام چهارم ایران
طرح‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای بنگاه‌های کوچک
  پربيننده ترين اخبار
  اوقات شرعی



  ارسال خبر به ما : چاپ

اهدای جوایز مسابقه اینستاگرامی

اقتصاد کلان: برندگان مسابقه اینستاگرامی"رفیق ماه" در کمپین تبلیغاتی معرفی سامانه جدید بانکداری اینترنتی بانک ملت، جوایز خود را دریافت کردند.

  

به گزارش اقتصاد کلان به نقل از روابط عمومی بانک ملت، این کمپین تبلیغاتی که به صورت ۳۶۰ درجه و در قالب های متنوع محیطی، تلویزیونی و دیجیتال به منظور معرفی سامانه جدید بانکداری اینترنتی بانک ملت اجرا شد، شامل مسابقات در شبکه های اجتماعی نیز بود.
در دومین مسابقه از این کمپین تبلیغاتی، ۶ نفر به عنوان برنده برگزیده شدند که جوایز برندگان همراه با رفقای ماه آنان ( تلسکوپ و بسته تجهیزات سفر شامل چادر مسافرتی، کوله پشتی و کیسه خواب ) از طریق مدیریت های شعب استان های آذربایجان شرقی، اردبیل و فارس به آنان اهدا شد.
در این مسابقه کاربران شبکه های اجتماعی می بایست زیر پست مسابقه با درج کامنت، یکی از رفقای ماه خود را منشن می کردند.
بر پایه ی گزارش روابط عمومی بانک ملت، برندگان این مسابقه از طریق قرعه کشی که به صورت زنده از طریق اینستاگرام پخش شد، با حضور نماینده بازرسی بانک، تعیین شدند.
 شماره خبر : 13301      انتشار : 16/8/1398        آرشيو بانک         آرشيو همه اخبار


   نظرات کاربران :

نام و نام خانوادگی : *  
نظرات : *

(حداکثر 900 کارکتر)

 
کارکتر تايپ شده :  
   

eghtesadkalan.ir

کلیه حقوق تجاری اين سايت برای گروه خبری محفوظ میباشد

استفاده و انتشار مطالب اين سايت با نیت بالا بردن فرهنگ و دانش بشری آزاد میباشد

برنامه نويسی : اصفهان هاست