ادامه مسیر «هر جا سخن از اعتماد است، نام بانک ملی ایران می درخشد» با «اعتماد می ماند» اقتصاد کلان

  امروز شمسی

  تماس با ما  تماس با ما   طلا و ارز  طلا و ارز   معدن  معدن   صنعت   صنعت    بیمه  بیمه   بانک  بانک   بورس  بورس   اقتصاد اجتماعی  اقتصاد اجتماعی   اقتصاد سیاسی  اقتصاد سیاسی   اقتصاد بین الملل  اقتصاد بین الملل   اقتصاد کلان  اقتصاد کلان   صفحه اصلی  صفحه اصلی  

  خبرهای برگزيده
افتتاح بزرگترین شعبه فروشگاه رفاه در مجتمع لوتوس مال
پیش‌بینی شاخص دو میلیون واحدی تا پایان امسال
تحلیل کارشناسی از ریزش این روزهای شاخص بورس
بورس مسکن روز میز دولتمردان
دومین نفتکش ایرانی به سواحل ونزوئلا رسید
چگونه سهام عدالت خود را بفروشیم؟
اخذ مالیات از خانه‌های خالی منتظر گوشه چشم سازمان امور مالیاتی
فروش سهام عدالت از سه‌شنبه آینده
خرید متری مسکن در بورس
چرا از عرضه اولیه خبری نیست؟
آیا یک زن ترامپ را از کاخ سفید بیرون می کند؟
واکنش مدیرعامل بورس تهران به ریزش شاخص کل بورس
بیان هنرمندانه روابط عمومی، مفاهیم پیچیده صنعت بیمه را ساده می‌کند
عرضه سهام معدنی‌ها در بورس در دستور کار قرار گرفت

  آخرين اخبار
مجمع عمومی فوق العاده موسسه اعتباری ملل برگزار شد
بهره برداری از درمانگاه فوق تخصصی بیمارستان بانک ملی ایران در زاهدان
بیمه دی یکی از مهم ترین حلقه های زنجیره ارزش گروه مالی دی است
امکان اعطای مالکیت فروش سهام عدالت به صورت غیرحضوری در بانک سینا
شوک «ذوب» واسطه‌گران را غافلگیر کرد
نتیجه آزمون استخدامی گروه پارسیان به زودی اعلام خواهد شد
امضای تفاهم‌نامه همکاری بانک صادرات و اتاق بازرگانی زنجان در سال «جهش تولید»
پرداخت بیش از دو هزار فقره تسهیلات مضاربه بانک ملی ایران در سال 99
همیاری کارکنان اداره امور شعب ایلام در پویش کمک مومنانه
شرکت اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان وارد فرابورس شد
  پربيننده ترين اخبار
افتتاح بزرگترین شعبه فروشگاه رفاه در مجتمع لوتوس مال
تولید حفاظ های بتنی مفصل دار در شرکت تارابگین ذوب آهن اصفهان
شوک «ذوب» واسطه‌گران را غافلگیر کرد
مجمع عمومی فوق العاده موسسه اعتباری ملل برگزار شد
بهره برداری از درمانگاه فوق تخصصی بیمارستان بانک ملی ایران در زاهدان
امکان اعطای مالکیت فروش سهام عدالت به صورت غیرحضوری در بانک سینا
نتیجه آزمون استخدامی گروه پارسیان به زودی اعلام خواهد شد
امضای تفاهم‌نامه همکاری بانک صادرات و اتاق بازرگانی زنجان در سال «جهش تولید»
همیاری کارکنان اداره امور شعب ایلام در پویش کمک مومنانه
بیمه دی یکی از مهم ترین حلقه های زنجیره ارزش گروه مالی دی است
  اوقات شرعی



  ارسال خبر به ما : چاپ

ادامه مسیر «هر جا سخن از اعتماد است، نام بانک ملی ایران می درخشد» با «اعتماد می ماند»

اقتصاد کلان: شرایط امروز بانک ملی ایران نه تنها با یک دهه قبل، حتی با چند سال پیش هم قابل مقایسه نیست. تحولات رخ داده در این بانک، از تجهیزات مدرن بانکداری و تحقق نسبی بانکداری دیجیتال گرفته تا پیاده سازی انواع سامانه های هوشمند و حتی نحوه تعامل کارکنان با مشتریان، بسیار چشمگیر است. طبیعی است که هر سازمان به مثابه یک موجود زنده، نیازمند تغییر رو به جلوست و این حرکت باید در همه اجزای آن مشاهده شود. نمی توان اجزای درونی سازمان را رشد و توسعه داد، اما شکل و ظاهر آن را به همان شیوه قبل نگه داشت.

  

به گزارش اقتصاد کلان، در بانک ملی ایران نیز با هدف سامان دهی به شکل و ظاهر بانک بر اساس تغییرات ایجاد شده در سایر بخش ها، به تازگی پروژه  Rebranding  آغاز شده است .

در این پروژه تصمیم گرفته شد به شعارهای مختلف این بانک که در دوره های مختلف طراحی، استفاده و برجسته شده است و اکنون منسوخ یا هنوز ماندگارند نیز سر و سامانی داده شود.

شعار «هر جا سخن از اعتماد است، نام بانک ملی ایران می درخشد» را شاید کمتر کسی است که نشنیده باشد. در طول یک دوره تاریخی، شعارهای موازی دیگری مانند «بانک ملی ایران، امین مردم ایران»، «این بانک، ملی است»یا «بانک ملی ایران، بزرگترین بانک جهان اسلام» هم استفاده شد، اما «هر جا سخن از اعتماد است، نام بانک ملی ایران می درخشد» تنها شعاری است که همیشه با قوت ادامه یافته و ریشه در جای جای این بانک معظم دارد .

تجربه نشان داده که «اصالت» در ذهن ها ماندگارتر است، اما شکی هم نیست که باید همزمان با مدرن شدن برند سازمان، همه اجزای آن را به روز کرد و یکی از این اجزا هم «شعار سازمانی» است.

حال چگونه می توان این «به روز رسانی» را با حفظ «اصالت» و احترام به «وابستگی مشتریان» تلفیق کرد، طوری که به روند فعالیت سازمان لطمه ای وارد نشود؟

متخصصان معتقدند امروز، دوره اثرگذاری حداکثری همراه با گزیده گویی است. یکی از اصول بنیادین برندینگ در دوره مدرن، این است که مخاطب تنها با یک نگاه، پیام را دریافت کند و از این رو مختصر کردن عبارات و شعارهای سازمانی، یک الزام است.

بانک ملی ایران بر آن شده تا کنار حفظ شعار اصیل «هر جا سخن از اعتماد است، نام بانک ملی ایران می درخشد»،  با پیروی از استراتژی «حفظ اصالت پیام» در کنار «گزیده گویی»، در کنار شعار قدیمی خود از شکل مختصر شده این شعار با عنوان «اعتماد می ماند» رونمایی کرده و از این پس این دو عبارت را به عنوان شعارهای اصلی خود مورد استفاده قرار دهد.

شعار «اعتماد می ماند» دو پیام «اعتماد» و «ماندگاری» را که عصاره اصلی شعار قدیمی و اصیل بانک و همچنین راز ماندگاری این بانک معظم است، در بر دارد و مفهوم مورد نظر را همزمان و سریع به مخاطب القا می کند، بدون این که در مفهوم شعار پیشین تغییری ایجاد کرده باشد.

بانک ملی ایران از این پس با این شعار تازه خود، در کنار شعار قدیمی حرکت رو به رشدش را با سرعت بیشتری ادامه می دهد و تلاش خواهد کرد با اقدامات تازه و بدیع، کارنامه طلایی خود را پربارتر کند، بیش از پیش اعتماد مشتریان را پاس دارد و ماندگاری خود را بر پایه این اعتماد پرقدرت تر کند .

 شماره خبر : 13280      انتشار : 28/7/1398        آرشيو بانک         آرشيو همه اخبار


   نظرات کاربران :

نام و نام خانوادگی : *  
نظرات : *

(حداکثر 900 کارکتر)

 
کارکتر تايپ شده :  
   

eghtesadkalan.ir

کلیه حقوق تجاری اين سايت برای گروه خبری محفوظ میباشد

استفاده و انتشار مطالب اين سايت با نیت بالا بردن فرهنگ و دانش بشری آزاد میباشد

برنامه نويسی : اصفهان هاست