رضایت مشتری اولویت نخست بیمه کوثر خبرگزاری اقتصاد کلان

  امروز شمسی

  تماس با ما  تماس با ما   طلا و ارز  طلا و ارز   معدن  معدن   صنعت   صنعت    بیمه  بیمه   بانک  بانک   بورس  بورس   اقتصاد اجتماعی  اقتصاد اجتماعی   اقتصاد سیاسی  اقتصاد سیاسی   اقتصاد بین الملل  اقتصاد بین الملل   اقتصاد کلان  اقتصاد کلان   صفحه اصلی  صفحه اصلی  

  خبرهای برگزيده
بانک‌ها سومین صنعت بزرگ بازار سهام شدند
همتی: بازگشت ارز حاصل از صادرات به چرخه اقتصاد کشور امری ضروری است
سرمایه‌گذاران "دلار" ضرر کردند
ارائه دو خدمت جدید و بدون هزینه در محل
رویترز: آمریکا سازمان فضایی ایران را تحریم کرد
ظریف: رئیس جمهور به زودی جزئیات اجرای گام سوم را اعلام می‌کند
برنامه‌های جدی برای جلوگیری از فرار مالیاتی در دست اقدام است
لایحه بودجه ۹۹ تا پانزده آذر تقدیم مجلس می‌شود
انجام نخستین معامله با اینستکس هفته آینده
مقصد خانه‌اولی‌ها در بازار مسکن کجاست؟
طلا یا بیت کوین؟ کدام برای سرمایه‌گذاری مناسب‌تر است؟
توسعه خدمات غیرحضوری با جدیت بیشتری پیگیری می‌شود
خبر تازه سخنگوی دولت درباره تصمیم دولت درباره ارز
مشاغل خودرویی نیاز به تسلیم اظهارنامه مالیاتی ندارند

  آخرين اخبار
ادامه مسیر «هر جا سخن از اعتماد است، نام بانک ملی ایران می درخشد» با «اعتماد می ماند»
برگزاری دوره آموزش بلاکچین توسط بیمه رازی
تلاش های بانک قرض الحسنه مهرایران برای توسعه خدمات بانکداری الکترونيک
گردهمایی عاشقان حسینی در موکب بانک ملی ایران
بانک صادرات ایران سه هزار و 455 فقره وام قرض‌الحسنه مشاغل خانگی پرداخت کرد
استمرار بالندگی و شکوفایی در نهمین بهار
بیمه رازی با مرکز آموزش بازرگانی تفاهم نامه همکاری امضاء کرد
تشریح برنامه های بانک سینا برای افزایش سهم بازار و ارتقاء جایگاه
برگزاري مراسم قرعه‌‏کشي هفتمين دوه جشنواره حساب‌‏هاي قرض‌‏الحسنه بانک اقتصادنوين
افتتاح شعبه رودبار بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان گیلان
  پربيننده ترين اخبار
نشست مدیر عامل بیمه رازی با رئیس عمومی امور بیمه های افغانستان
بانک‌ها سومین صنعت بزرگ بازار سهام شدند
مدیرعامل جدید بانک سینا معرفی شد
برگزاری دوره آموزشی “تحلیل تحولات اقتصاد کلان ایران” برای مدیران بیمه ما
همتی: بازگشت ارز حاصل از صادرات به چرخه اقتصاد کشور امری ضروری است
پاسخگویی بانک کارگشایی به نیازهای فوری و ضروری مشتریان
ورزشکار تیم جودو بیمه کوثر طلا گرفت
تقدیر از مشتری وفادار و برنده جایزه طرح کیان بانک پارسیان در شعبه زابل
فراخوان دومین سوگواره عکس اربعین توسط بیمه دانا
تولیدات ۱۴ شرکت داخلی با طرح «همیاران سپهر» اقساطی قابل خرید است
رشد ۵۰درصدی عملکرد موسسه ملل در بخش منابع و مصارف
پرداخت تسهیلات حمایتی بانک توسعه تعاون در استان ایلام با جدیت انجام می‌شود
مدیرعامل جدید بانک سینا معرفی شد
فتتاح بيست‌ و يکمين مدرسه "مهر نوين" در روستاي شيخلر استان زنجان
میزان رضایت جامعه هدف از معیارهای ارزیابی عملکرد در بانک توسعه تعاون است
  اوقات شرعی



  ارسال خبر به ما : چاپ

مجید مشعلچی فیروزآبادی تاکید کرد:
رضایت مشتری اولویت نخست بیمه کوثر

اقتصاد کلان: مدير عامل شرکت بیمه کوثر در بیست‌‌وهشتمین سفر استانی خود، با نمايندگان و كارکنان سرپرستي استان خراسان‌جنوبی و خانواده‌های آنان دیدار کرد.

  

به گزارش اقتصاد کلان به نقل از روابط عمومی بیمه‌کوثر، مجید مشعلچی فیروزآبادی در این دیدار، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بر عزت‌مندی ایرانیان تاکید کرد و گفت: جهاد فقط تکلیف شهیدان و جانبازان جنگ هشت ساله نبود و من و شما نیز تکالیف سنگینی بر دوش داریم. جهاد امروز ما این است که باید در راه اسلام و عزت و آسایش مردم ایران ثابت قدم، متحد و تحت فرمان مقام معظم رهبری باشیم.

مديرعامل بیمه کوثر همچنین با تاکید بر ضرورت رعایت اصل مشتری‌مداری و توجه ویژه به رضایت مشتریان شرکت، افزود: کسب رضایت بیمه‌گذاران همیشه و در همه حال نخستین اولویت شرکت بیمه کوثر است.

وی تصریح کرد: پاسخگویی، تعهد در قبال مسئولیت است و مدیران و کارشناسان باید برای تامین رضایت بیمه‌شدگان تلاش کنند.

مشعلچی با بیان اینکه توانمندسازی نمایندگان و شبکه فروش موجب توسعه شرکت در بخش فروش می‌شود، اظهار داشت: نمایندگان بیمه کوثر باید به سطحی از توانمندی برسند که به عنوان یک مدیر در عرصه‌های فروش، بازاریابی، ارتباط با مشتریان و مدیریت ریسک حضور داشته باشند و در این میان، حضور مدیران باتجربه و انتقال دانش و تجربه آنان به نیروهای جوان، موجب رشد و بالندگی بیش از پیش شرکت خواهد شد.

مدیرعامل بیمه کوثر خدمت به بیمه‌شدگان و همراهی با بیمه‌گذاران را یک اصل دانست و گفت: اکنون این شرکت با ایجاد راه‌های ارتباطی گوناگون، برقراری ارتباط با مشتریان، ایجاد بانک اطلاعاتی و باشگاه مشتریان توانسته است بسترهای رضایت ذی‌نفعان را فراهم کند.

وی با تاکید بر برنامه‌محوری و اجرای برنامه‌های ابلاغی و سیاست‌های شرکت برای تحقق اهداف، خاطرنشان‌کرد: مسئولیت‌پذیری، اخلاق‌مداری، توجه به ارزش‌ها و رعایت شئونات، حفظ کرامت انسانی، رقابت سالم، پایبندی به مقررات و تعهدات و رعایت صداقت و انصاف در تعامل با بیمه‌گذاران‌ و بیمه‌شدگان از ارزش‌های حاکم بر شرکت است.

گفتنی است در این سفر، رییس اداره عقیدتی و سیاسی شرکت، معاونان مالی، فنی، برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و مدیران بازرسی، اداری و پشتیبانی، بازاریابی و فروش و امور نمایندگان مدیرعامل را همراهی کردند و همچنین در همایش خانوادگی کارکنان و نمایندگان این سرپرستی شرکت کردند.

 شماره خبر : 13211      انتشار : 31/6/1398        آرشيو بیمه         آرشيو همه اخبار


   نظرات کاربران :

نام و نام خانوادگی : *  
نظرات : *

(حداکثر 900 کارکتر)

 
کارکتر تايپ شده :  
   

eghtesadkalan.ir

کلیه حقوق تجاری اين سايت برای گروه خبری محفوظ میباشد

استفاده و انتشار مطالب اين سايت با نیت بالا بردن فرهنگ و دانش بشری آزاد میباشد

برنامه نويسی : اصفهان هاست