رضایت مشتری اولویت نخست بیمه کوثر خبرگزاری اقتصاد کلان

  امروز شمسی

  تماس با ما  تماس با ما   طلا و ارز  طلا و ارز   معدن  معدن   صنعت   صنعت    بیمه  بیمه   بانک  بانک   بورس  بورس   اقتصاد اجتماعی  اقتصاد اجتماعی   اقتصاد سیاسی  اقتصاد سیاسی   اقتصاد بین الملل  اقتصاد بین الملل   اقتصاد کلان  اقتصاد کلان   صفحه اصلی  صفحه اصلی  
  خبرهای برگزيده
محصولات و خدمات بیمه ای نبايد جزو کالاهای لوکس محسوب شود
کدام خانه ها باید مالیات بدهند؟
مالیات جدید همان عوارض خروج از کشور است
بهترین اقتصادهای جهان معرفی شدند
انگلیس، فرانسه و آلمان مکانیسم ماشه برجام را فعال کردند
ایران همه محدودیت‌های برجام را کنار گذاشت /گام پنجم برداشته شد
مسکن بیش از این ظرفیت افزایش قیمت ندارد
واکنش بورس به شهادت سردار سلیمانی؛ افت ۱۶ هزار واحدی شاخص
رشد بورس، هر روز بیشتر از دیروز
نمایشگاه کار ایران امسال با رونمایی از یک محصول جدید برگزار می‌شود
آنچه که باید از خودروی آبسوز بدانیم
در بازار طلا، سکه و ارز چه خبر است؟
اصلاح قیمت بنزین؛ تصمیمی سخت در شرایطی دشوار
آسیب‌پذیری اقتصاد ایران از عوامل سیاسی خارجی کاهش یافته است

  آخرين اخبار
بیمه‌گذار، اشیای باستانی ایران و آلمان را بیمه نکرد!
سرپرست بیمه ملت منتظر پاسخ استعلام از مراجع نظارتی
دریافت رمز پویای بانک ملی، چگونه؟
طرح «رها» برای آزادسازی سند در رهن
بانک پارسیان تنها بانک حامی دومین همایش ملی نوآوری در صنعت پلاستیک کشور
سود سهام عدالت از اول اسفند ماه واریز می‌شود
انتقال وجه بیش از ۱۰۰ هزارتومان و مشاهده موجودی و صورتحساب کارت
افزایش ده هزار میلیارد ریالی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه
بیمه آسیا ۱۰ ماهه ۴۷.۹۶۳ میلیارد ریال حق بیمه تولید کرد
«ملی شو» راهی به آینده روشن*
  پربيننده ترين اخبار
رونمایی از سامانه خدمات برخط بیمه کوثر
کدام خانه ها باید مالیات بدهند؟
شعبه قزوین بیمه دانا هزار میلیاردی شد
مالیات جدید همان عوارض خروج از کشور است
ارتقای منزلت بازنشستگان با خدمات بانک رفاه
پیاده سازی استراتژی، راهکار قطعی بهبود وضعیت سازمان است
استقبال جامعه قرانی از انتصاب مدیر جوان ونخبه قرانی در دارالقران امام علی (ع)بخش خواهران
اهدای لوح تقدیر به مدیرعامل بانک توسعه تعاون
٨٧ درصد تراکنش های بانک ملی غیر حضوری است
محصولات و خدمات بیمه ای نبايد جزو کالاهای لوکس محسوب شود
مأموریت اصلی صنعت بیمه کاهش آلام خسارت دیدگان است
مسابقه عکاسی"هم نشینی دل نشین" برندگان خود را شناخت
دستورالعمل اجرایی جدید بخشودگی سود تسهیلات تا سقف یک میلیارد ریال
بهترین اقتصادهای جهان معرفی شدند
  اوقات شرعی



  ارسال خبر به ما : چاپ

مجید مشعلچی فیروزآبادی تاکید کرد:
رضایت مشتری اولویت نخست بیمه کوثر

اقتصاد کلان: مدير عامل شرکت بیمه کوثر در بیست‌‌وهشتمین سفر استانی خود، با نمايندگان و كارکنان سرپرستي استان خراسان‌جنوبی و خانواده‌های آنان دیدار کرد.

  

به گزارش اقتصاد کلان به نقل از روابط عمومی بیمه‌کوثر، مجید مشعلچی فیروزآبادی در این دیدار، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بر عزت‌مندی ایرانیان تاکید کرد و گفت: جهاد فقط تکلیف شهیدان و جانبازان جنگ هشت ساله نبود و من و شما نیز تکالیف سنگینی بر دوش داریم. جهاد امروز ما این است که باید در راه اسلام و عزت و آسایش مردم ایران ثابت قدم، متحد و تحت فرمان مقام معظم رهبری باشیم.

مديرعامل بیمه کوثر همچنین با تاکید بر ضرورت رعایت اصل مشتری‌مداری و توجه ویژه به رضایت مشتریان شرکت، افزود: کسب رضایت بیمه‌گذاران همیشه و در همه حال نخستین اولویت شرکت بیمه کوثر است.

وی تصریح کرد: پاسخگویی، تعهد در قبال مسئولیت است و مدیران و کارشناسان باید برای تامین رضایت بیمه‌شدگان تلاش کنند.

مشعلچی با بیان اینکه توانمندسازی نمایندگان و شبکه فروش موجب توسعه شرکت در بخش فروش می‌شود، اظهار داشت: نمایندگان بیمه کوثر باید به سطحی از توانمندی برسند که به عنوان یک مدیر در عرصه‌های فروش، بازاریابی، ارتباط با مشتریان و مدیریت ریسک حضور داشته باشند و در این میان، حضور مدیران باتجربه و انتقال دانش و تجربه آنان به نیروهای جوان، موجب رشد و بالندگی بیش از پیش شرکت خواهد شد.

مدیرعامل بیمه کوثر خدمت به بیمه‌شدگان و همراهی با بیمه‌گذاران را یک اصل دانست و گفت: اکنون این شرکت با ایجاد راه‌های ارتباطی گوناگون، برقراری ارتباط با مشتریان، ایجاد بانک اطلاعاتی و باشگاه مشتریان توانسته است بسترهای رضایت ذی‌نفعان را فراهم کند.

وی با تاکید بر برنامه‌محوری و اجرای برنامه‌های ابلاغی و سیاست‌های شرکت برای تحقق اهداف، خاطرنشان‌کرد: مسئولیت‌پذیری، اخلاق‌مداری، توجه به ارزش‌ها و رعایت شئونات، حفظ کرامت انسانی، رقابت سالم، پایبندی به مقررات و تعهدات و رعایت صداقت و انصاف در تعامل با بیمه‌گذاران‌ و بیمه‌شدگان از ارزش‌های حاکم بر شرکت است.

گفتنی است در این سفر، رییس اداره عقیدتی و سیاسی شرکت، معاونان مالی، فنی، برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و مدیران بازرسی، اداری و پشتیبانی، بازاریابی و فروش و امور نمایندگان مدیرعامل را همراهی کردند و همچنین در همایش خانوادگی کارکنان و نمایندگان این سرپرستی شرکت کردند.

 شماره خبر : 13211      انتشار : 31/6/1398        آرشيو بیمه         آرشيو همه اخبار


   نظرات کاربران :

نام و نام خانوادگی : *  
نظرات : *

(حداکثر 900 کارکتر)

 
کارکتر تايپ شده :  
   

eghtesadkalan.ir

کلیه حقوق تجاری اين سايت برای گروه خبری محفوظ میباشد

استفاده و انتشار مطالب اين سايت با نیت بالا بردن فرهنگ و دانش بشری آزاد میباشد

برنامه نويسی : اصفهان هاست