برگزاری نشست هم اندیشی مدیرعامل بانک ملی ایران با مشتریان و کارکنان خبرگزاری اقتصاد کلان

  امروز شمسی

  تماس با ما  تماس با ما   طلا و ارز  طلا و ارز   معدن  معدن   صنعت   صنعت    بیمه  بیمه   بانک  بانک   بورس  بورس   اقتصاد اجتماعی  اقتصاد اجتماعی   اقتصاد سیاسی  اقتصاد سیاسی   اقتصاد بین الملل  اقتصاد بین الملل   اقتصاد کلان  اقتصاد کلان   صفحه اصلی  صفحه اصلی  
  خبرهای برگزيده
محصولات و خدمات بیمه ای نبايد جزو کالاهای لوکس محسوب شود
کدام خانه ها باید مالیات بدهند؟
مالیات جدید همان عوارض خروج از کشور است
بهترین اقتصادهای جهان معرفی شدند
انگلیس، فرانسه و آلمان مکانیسم ماشه برجام را فعال کردند
ایران همه محدودیت‌های برجام را کنار گذاشت /گام پنجم برداشته شد
مسکن بیش از این ظرفیت افزایش قیمت ندارد
واکنش بورس به شهادت سردار سلیمانی؛ افت ۱۶ هزار واحدی شاخص
رشد بورس، هر روز بیشتر از دیروز
نمایشگاه کار ایران امسال با رونمایی از یک محصول جدید برگزار می‌شود
آنچه که باید از خودروی آبسوز بدانیم
در بازار طلا، سکه و ارز چه خبر است؟
اصلاح قیمت بنزین؛ تصمیمی سخت در شرایطی دشوار
آسیب‌پذیری اقتصاد ایران از عوامل سیاسی خارجی کاهش یافته است

  آخرين اخبار
بیمه‌گذار، اشیای باستانی ایران و آلمان را بیمه نکرد!
سرپرست بیمه ملت منتظر پاسخ استعلام از مراجع نظارتی
دریافت رمز پویای بانک ملی، چگونه؟
طرح «رها» برای آزادسازی سند در رهن
بانک پارسیان تنها بانک حامی دومین همایش ملی نوآوری در صنعت پلاستیک کشور
سود سهام عدالت از اول اسفند ماه واریز می‌شود
انتقال وجه بیش از ۱۰۰ هزارتومان و مشاهده موجودی و صورتحساب کارت
افزایش ده هزار میلیارد ریالی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه
بیمه آسیا ۱۰ ماهه ۴۷.۹۶۳ میلیارد ریال حق بیمه تولید کرد
«ملی شو» راهی به آینده روشن*
  پربيننده ترين اخبار
رونمایی از سامانه خدمات برخط بیمه کوثر
کدام خانه ها باید مالیات بدهند؟
شعبه قزوین بیمه دانا هزار میلیاردی شد
مالیات جدید همان عوارض خروج از کشور است
ارتقای منزلت بازنشستگان با خدمات بانک رفاه
پیاده سازی استراتژی، راهکار قطعی بهبود وضعیت سازمان است
استقبال جامعه قرانی از انتصاب مدیر جوان ونخبه قرانی در دارالقران امام علی (ع)بخش خواهران
اهدای لوح تقدیر به مدیرعامل بانک توسعه تعاون
٨٧ درصد تراکنش های بانک ملی غیر حضوری است
محصولات و خدمات بیمه ای نبايد جزو کالاهای لوکس محسوب شود
مأموریت اصلی صنعت بیمه کاهش آلام خسارت دیدگان است
مسابقه عکاسی"هم نشینی دل نشین" برندگان خود را شناخت
دستورالعمل اجرایی جدید بخشودگی سود تسهیلات تا سقف یک میلیارد ریال
بهترین اقتصادهای جهان معرفی شدند
  اوقات شرعی



  ارسال خبر به ما : چاپ

برگزاری نشست هم اندیشی مدیرعامل بانک ملی ایران با مشتریان و کارکنان

اقتصاد کلان: نشست هم اندیشی مدیرعامل بانک ملی ایران با جمعی از مشتریان و کارکنان بانک برگزار شد.

  

به گزارش اقتصاد کلان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمد رضا حسین زاده در نشست هم اندیشی با حضور منتخبان پیشنهاد دهنده به مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به تحولات رخ داده در شکل خدمت رسانی این بانک به مشتریان، تاکید کرد: در تحولات پیش رو و تولید محصولات جدید، نظر مشتریان، مخاطبان، کاربران سامانه ها و کارکنان بانک به طور ویژه در نظر گرفته خواهد شد.

وی با بیان این که خرد جمعی، جایگاه ویژه ای در اداره کردن امور این سازمان دارد، اظهار کرد: در پستی که به منظور جمع آوری پیشنهادها، انتقادها و راهکارها در صفحه اینستاگرام خود بارگذاری کردم ، فراتر از انتظاری که بود بیش از 600 نظر کامنت شد.
مدیرعامل بانک ملی ایران افزود: نظرات دریافتی در بسته های مشخص تدوین شد تا از آنها در برنامه های پیش روی بانک استفاده شود.
به گفته حسین زاده، حوزه های فناوری اطلاعات، محصولات جدید، کارت های بانکی، تسهیلات، تسریع در خدمت رسانی به مشتریان و منابع انسانی بانک، بیشترین حجم نظرات ارائه شده را تشکیل داده اند.
مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به حجم گسترده عملیات این بانک، گفت: طبیعی است که اعمال هر گونه تغییر، مستلزم پایدار بودن سامانه ها و البته هزینه قابل توجه است.
حسین زاده سامانه های پیشرفته بام و بله را دستاوردهایی ارزشمند خواند که نه تنها در نظام بانکی کشور، بلکه در پیشرفته ترین بانک های جهان نیز قابل اعتناست و بانک ملی ایران همه این محصولات را تنها به منظور توسعه خدمات رسانی به مشتریانش طراحی و اجرا کرده است.
مدیرعامل بانک ملی ایران استمرار نوآوری در خدمات را مسیر قطعی این سازمان دانست و خاطرنشان کرد: بر خلاف عده ای که به طور پیوسته در حال سیاه نمایی علیه نظام بانکی هستند، کارکنان بانک ها به ویژه بانک ملی ایران از هر گونه کوششی برای کمک به توسعه کشور دریغ نخواهند کرد.
خاتونی عضو هیات مدیره بانک ملی ایران نیز در این نشست با بیان این که فصل سوم امسال، تغییرات مهمی در حوزه خدمت رسانی به مشتریان بانک رخ خواهد داد، گفت: محصولات جدید و تغییرات بنیادی در سامانه های بانک در راه است.
مسعود خاتونی افزود: بسیاری از فرایندها اصلاح شده و زیرساخت ها تا حد امکان بهینه شده است، اما باید پذیرفت که بهبود شرایط در یک بانک 91 ساله، کمی زمان بر خواهد بود.
در این نشست که با حضور 12 نفر منتخب از میان پیشنهاد دهندگان به مدیرعامل بانک شامل کارکنان و مشتریان بودند، مدیران انفورماتیک، سرمایه انسانی ، امور طرح و برنامه و روابط عمومی شنونده ی دیدگاه ها و نظرات مدعوین بودند .
در ادامه این مراسم مشتریان و کارکنان بازدیدی از موزه ی بانک ملی ایران بعمل آوردند.

 شماره خبر : 13190      انتشار : 13/6/1398        آرشيو بانک         آرشيو همه اخبار


   نظرات کاربران :

نام و نام خانوادگی : *  
نظرات : *

(حداکثر 900 کارکتر)

 
کارکتر تايپ شده :  
   

eghtesadkalan.ir

کلیه حقوق تجاری اين سايت برای گروه خبری محفوظ میباشد

استفاده و انتشار مطالب اين سايت با نیت بالا بردن فرهنگ و دانش بشری آزاد میباشد

برنامه نويسی : اصفهان هاست