تاکید اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران بر رفتار حرفه ای با مشتریان خبرگزاری اقتصاد کلان

  امروز شمسی

  تماس با ما  تماس با ما   طلا و ارز  طلا و ارز   معدن  معدن   صنعت   صنعت    بیمه  بیمه   بانک  بانک   بورس  بورس   اقتصاد اجتماعی  اقتصاد اجتماعی   اقتصاد سیاسی  اقتصاد سیاسی   اقتصاد بین الملل  اقتصاد بین الملل   اقتصاد کلان  اقتصاد کلان   صفحه اصلی  صفحه اصلی  

  خبرهای برگزيده
بانک‌ها سومین صنعت بزرگ بازار سهام شدند
همتی: بازگشت ارز حاصل از صادرات به چرخه اقتصاد کشور امری ضروری است
سرمایه‌گذاران "دلار" ضرر کردند
ارائه دو خدمت جدید و بدون هزینه در محل
رویترز: آمریکا سازمان فضایی ایران را تحریم کرد
ظریف: رئیس جمهور به زودی جزئیات اجرای گام سوم را اعلام می‌کند
برنامه‌های جدی برای جلوگیری از فرار مالیاتی در دست اقدام است
لایحه بودجه ۹۹ تا پانزده آذر تقدیم مجلس می‌شود
انجام نخستین معامله با اینستکس هفته آینده
مقصد خانه‌اولی‌ها در بازار مسکن کجاست؟
طلا یا بیت کوین؟ کدام برای سرمایه‌گذاری مناسب‌تر است؟
توسعه خدمات غیرحضوری با جدیت بیشتری پیگیری می‌شود
خبر تازه سخنگوی دولت درباره تصمیم دولت درباره ارز
مشاغل خودرویی نیاز به تسلیم اظهارنامه مالیاتی ندارند

  آخرين اخبار
ادامه مسیر «هر جا سخن از اعتماد است، نام بانک ملی ایران می درخشد» با «اعتماد می ماند»
برگزاری دوره آموزش بلاکچین توسط بیمه رازی
تلاش های بانک قرض الحسنه مهرایران برای توسعه خدمات بانکداری الکترونيک
گردهمایی عاشقان حسینی در موکب بانک ملی ایران
بانک صادرات ایران سه هزار و 455 فقره وام قرض‌الحسنه مشاغل خانگی پرداخت کرد
استمرار بالندگی و شکوفایی در نهمین بهار
بیمه رازی با مرکز آموزش بازرگانی تفاهم نامه همکاری امضاء کرد
تشریح برنامه های بانک سینا برای افزایش سهم بازار و ارتقاء جایگاه
برگزاري مراسم قرعه‌‏کشي هفتمين دوه جشنواره حساب‌‏هاي قرض‌‏الحسنه بانک اقتصادنوين
افتتاح شعبه رودبار بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان گیلان
  پربيننده ترين اخبار
نشست مدیر عامل بیمه رازی با رئیس عمومی امور بیمه های افغانستان
بانک‌ها سومین صنعت بزرگ بازار سهام شدند
مدیرعامل جدید بانک سینا معرفی شد
برگزاری دوره آموزشی “تحلیل تحولات اقتصاد کلان ایران” برای مدیران بیمه ما
همتی: بازگشت ارز حاصل از صادرات به چرخه اقتصاد کشور امری ضروری است
پاسخگویی بانک کارگشایی به نیازهای فوری و ضروری مشتریان
ورزشکار تیم جودو بیمه کوثر طلا گرفت
تقدیر از مشتری وفادار و برنده جایزه طرح کیان بانک پارسیان در شعبه زابل
فراخوان دومین سوگواره عکس اربعین توسط بیمه دانا
تولیدات ۱۴ شرکت داخلی با طرح «همیاران سپهر» اقساطی قابل خرید است
رشد ۵۰درصدی عملکرد موسسه ملل در بخش منابع و مصارف
پرداخت تسهیلات حمایتی بانک توسعه تعاون در استان ایلام با جدیت انجام می‌شود
مدیرعامل جدید بانک سینا معرفی شد
فتتاح بيست‌ و يکمين مدرسه "مهر نوين" در روستاي شيخلر استان زنجان
میزان رضایت جامعه هدف از معیارهای ارزیابی عملکرد در بانک توسعه تعاون است
  اوقات شرعی



  ارسال خبر به ما : چاپ

تاکید اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران بر رفتار حرفه ای با مشتریان

اقتصادکلان: اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران در همایش بررسی عملکرد سه ماهه ادارات امور شعب منطقه یک کشور بانک بر لزوم سرلوحه قرار دادن رفتار حرفه ای با مشتری و رعایت مشتری مداری به عنوان عامل موفقیت سازمانی تاکید کردند.

  

به گزارش اقتصاد کلان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، برات کریمی عضو هیات مدیره بانک در این همایش که با حضور مسعود خاتونی و محمود شایان دیگر اعضای هیات مدیره، عباس شفیعی معاون پشتیبانی، حمیدرضا فتحی بیرانوند مدیر امور شعب منطقه یک کشور، علی موسوی زاده مدیر امور اعتباری، فریدون رشیدی رییس اداره کل اعتبارات، علی اولیایی رییس اداره کل پیگیری و وصول مطالبات، محمد رضایی رییس اداره کل سرمایه انسانی، مختار محمدی رییس اداره کل حسابداری و بودجه و روسای ادارات امور شعب منطقه یک کشور برگزار شد، گفت: بزرگ ترین واحدهای تولیدی در کشور از خدمات بانک ملی ایران بهره می برند و از این رو نقش بانک در بخش رونق تولید بسیار اثرگذار بوده است.

وی با تاکید بر اینکه بانک ملی ایران با ۴۰ هزار کارمند به عنوان پرجمعیت ترین و بزرگ ترین بانک کشور و یک بنگاه اقتصادی بزرگ به برنامه ای قوی و پیگیری مستمر نیاز دارد، افزود: ما باید برای مشتریان مراجعه کننده به شعبه، یک مشاور باشیم. اقتصاد کشور کاملا بانک محور است و زمانی که نگاه مردم، بنگاه های اقتصادی و دولت به بانک هاست، مسئولیت بانک ملی ایران بسیار خطیر خواهد بود.

کریمی با تاکید بر اینکه امروزه اهمیت جذب منابع ارزان قیمت بر کسی پوشیده نیست، ابراز کرد: ما باید نیاز مشتریان را بشناسیم و بر اساس نیاز مشتری گام برداریم. همچنین باید برخورد مناسب و علمی با مشتریان دارای مطالبات غیر جاری صورت گیرد و نباید برای تمامی مشتریان نسخه واحدی تجویز شود.

دیگر عضو هیات مدیره بانک با تاکید بر اینکه موفقیت هر سازمانی در نتیجه عملکرد مدیران و کارکنان مجموعه و در گرو مسایل درون سازمانی و برون سازمانی است، گفت: تاثیر عوامل برون سازمانی به مراتب کم تر از عوامل درون سازمانی است بنابراین برای تحقق اهداف و دستیابی به پیشرفت باید در درون سازمان تلاش کنیم.

مسعود خاتونی با بیان اینکه دنیا روزانه در حال تغییر است و صاحبان کسب و کارها امروز بدون هماهنگی با این تغییر حذف می شوند، بیان کرد: در گذشته قدم نخست کسب و کارها، کسب سودآوری بود اما امروز گام نخست باید حفظ حیات باشد و در صورت رسیدن به آن، سودآوری خود محقق خواهد شد. بانک نیز یک کسب و کار است و امروز باید خود را با این تعییرات هماهنگ کند.

همچنین دیگر عضو هیات مدیره بانک با تاکید بر مشتری مداری و رفتار حرفه ای با مشتری گفت: اگر می خواهیم جذب منابع داشته باشیم و بانک نیز پیشرفت کند، باید تابلوی مشتری مداری را در بالاترین جایگاه در شعب و بانک نصب کنیم.

محمود شایان با بیان اینکه باید در بخش مشتری مداری دقت نظر بیشتری صورت گیرد، اظهار کرد: بانک بیش از ۱۰ سال جذب نیرو نداشته و این امر اشکالات درون سازمانی را به سیستم تحمیل می‌کند که خوشبختانه ورود نیروهای جدید از طریق آزمون استخدامی اخیر می تواند تحولی را در این زمینه ایجاد کند.

در ادامه معاون پشتیبانی بانک نیز درباره واگذاری اموال و املاک مازاد بانک و استفاده از سامانه سجا (سامانه جامع اموال و املاک) گفت: در جلسه اخیر هیات مدیره بانک بحث تجدید ارزیابی ها مطرح و بدین ترتیب گزارش های اولیه نیز آماده شد. در این بخش زیر ساخت های فراهم شده طی چند سال گذشته از قبیل سامانه سجا در بانک می تواند موثر واقع شود.

عباس شفیعی اظهار کرد: همچنین سامانه ستاد نیز که به منظور خرید و فروش های دولتی راه اندازی شده، در بانک ملی ایران پیاده سازی شده است و بانک به عنوان 10 دستگاه برتر در بهره برداری از این سامانه معرفی شده است. اقبال از این سامانه به جهت ایجاد شفافیت در معاملات می تواند برای بانک مفید باشد.

مدیر امور شعب منطقه یک کشور نیز در این همایش با اشاره به محورهای هفت گانه ابلاغی مدیرعامل بانک در سال جاری گفت: همکاران باید جهت اجرای دقیق استراتژی های بانک اهتمام ورزند. همچنین کسب درآمدهای غیرمشاع و اعطای تسهیلات کوتاه مدت به ویژه در بخش ضمانتنامه، مضاربه، خرید دین و... باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرند.

حمیدرضا فتحی بیرانوند وضعیت شعب منطقه یک کشور بانک در بخش شاخص های کیفی را مطلوب عنوان و بیان کرد: ۱۳ درصد منابع در شعب منطقه یک را منابع جاری تشکیل می دهند. البته همکاران باید در جهت کاهش قیمت تمام شده پول و جذب منابع ارزان قیمت همچنان اهتمام ورزند و بنا بر تاکید مدیرعامل بانک و اعضای هیات مدیره در بخش برنامه ریزی های تسهیلاتی به سمت و سوی تسهیلات خرید دین با توجه به ریسک کمتر نسبت به سایر مدل های تسهیلات پیش رویم.

در پایان این همایش تعدادی از روسای ادارات، حوزه ها و شعب بانک در منطقه یک کشور  به جهت عملکرد برتر در سه ماه نخست امسال با اهدای لوح تقدیر شدند.

 شماره خبر : 13135      انتشار : 4/5/1398        آرشيو بانک         آرشيو همه اخبار


   نظرات کاربران :

نام و نام خانوادگی : *  
نظرات : *

(حداکثر 900 کارکتر)

 
کارکتر تايپ شده :  
   

eghtesadkalan.ir

کلیه حقوق تجاری اين سايت برای گروه خبری محفوظ میباشد

استفاده و انتشار مطالب اين سايت با نیت بالا بردن فرهنگ و دانش بشری آزاد میباشد

برنامه نويسی : اصفهان هاست