توسعه خدمات غیرحضوری با جدیت بیشتری پیگیری می‌شود خبرگزاری اقتصاد کلان

  امروز شمسی

  تماس با ما  تماس با ما   طلا و ارز  طلا و ارز   معدن  معدن   صنعت   صنعت    بیمه  بیمه   بانک  بانک   بورس  بورس   اقتصاد اجتماعی  اقتصاد اجتماعی   اقتصاد سیاسی  اقتصاد سیاسی   اقتصاد بین الملل  اقتصاد بین الملل   اقتصاد کلان  اقتصاد کلان   صفحه اصلی  صفحه اصلی  
  خبرهای برگزيده
آسیب‌پذیری اقتصاد ایران از عوامل سیاسی خارجی کاهش یافته است
اخذ مالیات از سود سپرده‌ها توازن را بهم نمی‌زند
همتی: قیمت ارز در بازار منطقی‌تر خواهد شد
واکنش سازمان ملل به گام چهارم ایران
بانک‌ها سومین صنعت بزرگ بازار سهام شدند
همتی: بازگشت ارز حاصل از صادرات به چرخه اقتصاد کشور امری ضروری است
سرمایه‌گذاران "دلار" ضرر کردند
ارائه دو خدمت جدید و بدون هزینه در محل
رویترز: آمریکا سازمان فضایی ایران را تحریم کرد
ظریف: رئیس جمهور به زودی جزئیات اجرای گام سوم را اعلام می‌کند
برنامه‌های جدی برای جلوگیری از فرار مالیاتی در دست اقدام است
لایحه بودجه ۹۹ تا پانزده آذر تقدیم مجلس می‌شود
انجام نخستین معامله با اینستکس هفته آینده
مقصد خانه‌اولی‌ها در بازار مسکن کجاست؟

  آخرين اخبار
بازدید مدیراستانی بانک ایران زمین از شرکت پایا سیستم
بانک توسعه تعاون در طرح‌های ملی و اشتغال‌زایی تأثیر گذار عمل نموده است
همراه اول شرکت برتر از منظر «ارتباطات رسانه ای» و «مسؤولیت اجتماعی»
آسیب‌پذیری اقتصاد ایران از عوامل سیاسی خارجی کاهش یافته است
بانک صادرات ایران به عنوان سازمان‌ پیشرو در حوزه پدافند غیرعامل مورد قدردانی قرار گرفت
اخذ مالیات از سود سپرده‌ها توازن را بهم نمی‌زند
همتی: قیمت ارز در بازار منطقی‌تر خواهد شد
واکنش سازمان ملل به گام چهارم ایران
طرح‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای بنگاه‌های کوچک
بانک صادرات هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد
  پربيننده ترين اخبار
  اوقات شرعی



  ارسال خبر به ما : چاپ

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی:
توسعه خدمات غیرحضوری با جدیت بیشتری پیگیری می‌شود

اقتصاد کلان: مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی افزایش سرعت و کیفیت، صرفه جویی در وقت و هزینه و سهولت دسترسی را از مهمترین مزایای توسعه سرویس‌های غیرحضوری برشمرد و گفت: خدمات غیرحضوری رضایت خاطر جامعه تحت پوشش را به همراه خواهد داشت و توسعه این بخش از خدمات سازمان با جدیت بیشتری پیگیری می‌شود.

  


به گزارش خبرگزاری اقتصاد کلان، دکتر مصطفی سالاری در جلسه‌ای که به منظور ارزیابی روند توسعه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی با حضور مدیران ارشد این سازمان و ارتباط ویدئو کنفرانسی با مدیران کل تأمین اجتماعی سراسر کشور برگزار شد، اظهار داشت: برای تحقق اهداف سازمان در زمینه توسعه خدمات غیرحضوری بایستی مشوق‌هایی برای استفاده از این خدمات ایجاد و مراحل توسعه این بخش از خدمات به گونه‌ای طراحی شود تا در دوره زمانی مشخصی خدمات صرفا به صورت غیرحضوری ارائه و خدمات حضوری حذف شود.

دکتر سالاری برلزوم برنامه ریزی مناسب برای پایان دادن به ارائه همزمان خدمات حضوری و غیرحضوری تأکید کرد و افزود: بایستی خدمات غیرحضوری با مزایای قابل توجهی همراه باشد تا مخاطبان سازمان بهره‌برداری از خدمات غیرحضوری را به مراجعه حضوری به واحدهای اجرایی ترجیح دهند.

وی با اشاره به اینکه در مراحل اولیه توسعه خدمات غیرحضوری برای استفاده از تعداد محدودی از خدمات مراجعه حضوری نیز مورد نیاز است، گفت: برای حذف مراجعه حضوری درباره این خدمات باید برنامه ریزی لازم صورت گیرد و خدمات به صورت کاملا غیرحضوری ارائه شود.

دکترسالاری تصریح کرد: یکی از مهمترین اهداف توسعه خدمات غیرحضوری و دولت الکترونیک ارتقاء شفافیت و سلامت اداری است که این امر با حذف خدمات حضوری محقق می‌شود و ارائه خدمات حضوری و غیرحضوری به صورت همزمان کمکی به تحقق این هدف نمی‌کند.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: درحال حاضر بیش از 40 خدمت سازمان تأمین اجتماعی به صورت غیرحضوری قابل ارائه است و در آینده بسیار نزدیک تعداد خدمات غیرحضوری قابل ارائه به بیش از 60 خدمت می‌رسد.

قائم موهبتی، معاون امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی نیز در این جلسه گفت: با برگزاری منظم جلسات ارزیابی توسعه خدمات غیرحضوری مشکلات و نقاط ضعف سامانه‌های خدمات غیرحضوری برطرف شده و روند ارتقاء این خدمات به خوبی درحال انجام است.

وی افزود: توسعه خدمات غیرحضوری از مهمترین اقدامات سازمان تأمین اجتماعی در سال‌های اخیر است و مرحوم دکتر نوربخش برای تحقق این برنامه اقدامات اساسی انجام دادند. مدیران و کارکنان سازمان تأمین اجتماعی نیز برای تحقق اهداف سازمان در این زمینه تلاش مضاعفی داشته و از تمامی ظرفیتها استفاده می‌شود.

در این جلسه مدیران کل استانها و مدیران و کارشناسان واحدهای تخصصی سازمان تأمین اجتماعی نیز به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود درباره توسعه خدمات غیرحضوری پرداختند.

 شماره خبر : 13124      انتشار : 14/4/1398        آرشيو اجتماعی         آرشيو همه اخبار

  امضاء تفاهم نامه همکاری بیمارستان میلاد و بانک رفاه کارگران
  توسعه خدمات غیرحضوری با جدیت بیشتری پیگیری می‌شود
  پیام دکتر سلیمانی -رییس کل بیمه مرکزی- به مناسبت چهل و هشتمین سالروز تاسیس بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران
  شرکت‌های تابعه سازمان تأمین اجتماعی با حضور در نمایشگاه تخصصی ایران هلث توانمندی‌های خود را ارائه می‌دهند
  شرکت‌های تابعه سازمان تأمین اجتماعی با حضور در نمایشگاه تخصصی ایران هلث توانمندی‌های خود را ارائه می‌دهند

   نظرات کاربران :

نام و نام خانوادگی : *  
نظرات : *

(حداکثر 900 کارکتر)

 
کارکتر تايپ شده :  
   

eghtesadkalan.ir

کلیه حقوق تجاری اين سايت برای گروه خبری محفوظ میباشد

استفاده و انتشار مطالب اين سايت با نیت بالا بردن فرهنگ و دانش بشری آزاد میباشد

برنامه نويسی : اصفهان هاست