پیوستن بیش از 11 هزار نفر به سامانه «بانک آفیسر» بانک ملی ایران خبرگزاری اقتصاد کلان

  امروز شمسی

  تماس با ما  تماس با ما   طلا و ارز  طلا و ارز   معدن  معدن   صنعت   صنعت    بیمه  بیمه   بانک  بانک   بورس  بورس   اقتصاد اجتماعی  اقتصاد اجتماعی   اقتصاد سیاسی  اقتصاد سیاسی   اقتصاد بین الملل  اقتصاد بین الملل   اقتصاد کلان  اقتصاد کلان   صفحه اصلی  صفحه اصلی  
  خبرهای برگزيده
آسیب‌پذیری اقتصاد ایران از عوامل سیاسی خارجی کاهش یافته است
اخذ مالیات از سود سپرده‌ها توازن را بهم نمی‌زند
همتی: قیمت ارز در بازار منطقی‌تر خواهد شد
واکنش سازمان ملل به گام چهارم ایران
بانک‌ها سومین صنعت بزرگ بازار سهام شدند
همتی: بازگشت ارز حاصل از صادرات به چرخه اقتصاد کشور امری ضروری است
سرمایه‌گذاران "دلار" ضرر کردند
ارائه دو خدمت جدید و بدون هزینه در محل
رویترز: آمریکا سازمان فضایی ایران را تحریم کرد
ظریف: رئیس جمهور به زودی جزئیات اجرای گام سوم را اعلام می‌کند
برنامه‌های جدی برای جلوگیری از فرار مالیاتی در دست اقدام است
لایحه بودجه ۹۹ تا پانزده آذر تقدیم مجلس می‌شود
انجام نخستین معامله با اینستکس هفته آینده
مقصد خانه‌اولی‌ها در بازار مسکن کجاست؟

  آخرين اخبار
کم کاری اسپانسر برای میهمانانش به نام مردم بندرعباس تمام شد!
بازدید مدیراستانی بانک ایران زمین از شرکت پایا سیستم
بانک توسعه تعاون در طرح‌های ملی و اشتغال‌زایی تأثیر گذار عمل نموده است
همراه اول شرکت برتر از منظر «ارتباطات رسانه ای» و «مسؤولیت اجتماعی»
آسیب‌پذیری اقتصاد ایران از عوامل سیاسی خارجی کاهش یافته است
بانک صادرات ایران به عنوان سازمان‌ پیشرو در حوزه پدافند غیرعامل مورد قدردانی قرار گرفت
اخذ مالیات از سود سپرده‌ها توازن را بهم نمی‌زند
همتی: قیمت ارز در بازار منطقی‌تر خواهد شد
واکنش سازمان ملل به گام چهارم ایران
طرح‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای بنگاه‌های کوچک
  پربيننده ترين اخبار
  اوقات شرعی



  ارسال خبر به ما : چاپ

پیوستن بیش از 11 هزار نفر به سامانه «بانک آفیسر» بانک ملی ایران

اقتصاد کلان: بیش از 11 هزار نفر از سامانه مدرن «بانک آفیسر» بانک ملی ایران استفاده می کنند.

  

به گزارش اقتصادکلان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، «بانک آفیسر» خدمتی جدید و پیشرفته است که مشتری را از هر گونه مراجعه به بانک بی نیاز کرده و به صورت 24 ساعته خدمات بانکی را ارائه می کند.

بانک آفیسر به منظور تعامل بیشتر با مشتریان تدوین شده و به کمک آن تمام نیازهای بانکی مشتری از مشاوره تا رسیدگی به امور بانکی، بدون مراجعه حضوری به شعبه انجام می شود.

درواقع بانک آفیسر خدمتی است که توانسته چهره بانک ملی ایران را در میان مشتریان متحول کند و با کمک آن رابطه مشتری و بانک تسهیل شود.

این محصول حاصل مطالعه کارشناسی و مشاهده حضوری بانک های بزرگ و معتبر جهان است و یکی از موفق ترین طرح های شروع شده توسط بانک ملی ایران در سال گذشته محسوب می شود.

هدف نهایی بانک آفیسر، تکریم حداکثری مشتریان است و وفادارسازی مشتریان بانک را به دنبال دارد. این خدمت با اپلیکیشن «بله» در تعامل کامل است.

متقاضیان بهره مندی از این خدمت می توانند به شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور مراجعه کنند.

 شماره خبر : 13112      انتشار : 13/4/1398        آرشيو بانک         آرشيو همه اخبار


   نظرات کاربران :

نام و نام خانوادگی : *  
نظرات : *

(حداکثر 900 کارکتر)

 
کارکتر تايپ شده :  
   

eghtesadkalan.ir

کلیه حقوق تجاری اين سايت برای گروه خبری محفوظ میباشد

استفاده و انتشار مطالب اين سايت با نیت بالا بردن فرهنگ و دانش بشری آزاد میباشد

برنامه نويسی : اصفهان هاست