رضایت‌‌ سنجی بیمه کوثر از عملکرد مراکز درمانی اقتصاد کلان

  امروز شمسی

  تماس با ما  تماس با ما   طلا و ارز  طلا و ارز   معدن  معدن   صنعت   صنعت    بیمه  بیمه   بانک  بانک   بورس  بورس   اقتصاد اجتماعی  اقتصاد اجتماعی   اقتصاد سیاسی  اقتصاد سیاسی   اقتصاد بین الملل  اقتصاد بین الملل   اقتصاد کلان  اقتصاد کلان   صفحه اصلی  صفحه اصلی  

  خبرهای برگزيده
افتتاح بزرگترین شعبه فروشگاه رفاه در مجتمع لوتوس مال
پیش‌بینی شاخص دو میلیون واحدی تا پایان امسال
تحلیل کارشناسی از ریزش این روزهای شاخص بورس
بورس مسکن روز میز دولتمردان
دومین نفتکش ایرانی به سواحل ونزوئلا رسید
چگونه سهام عدالت خود را بفروشیم؟
اخذ مالیات از خانه‌های خالی منتظر گوشه چشم سازمان امور مالیاتی
فروش سهام عدالت از سه‌شنبه آینده
خرید متری مسکن در بورس
چرا از عرضه اولیه خبری نیست؟
آیا یک زن ترامپ را از کاخ سفید بیرون می کند؟
واکنش مدیرعامل بورس تهران به ریزش شاخص کل بورس
بیان هنرمندانه روابط عمومی، مفاهیم پیچیده صنعت بیمه را ساده می‌کند
عرضه سهام معدنی‌ها در بورس در دستور کار قرار گرفت

  آخرين اخبار
مجمع عمومی فوق العاده موسسه اعتباری ملل برگزار شد
بهره برداری از درمانگاه فوق تخصصی بیمارستان بانک ملی ایران در زاهدان
بیمه دی یکی از مهم ترین حلقه های زنجیره ارزش گروه مالی دی است
امکان اعطای مالکیت فروش سهام عدالت به صورت غیرحضوری در بانک سینا
شوک «ذوب» واسطه‌گران را غافلگیر کرد
نتیجه آزمون استخدامی گروه پارسیان به زودی اعلام خواهد شد
امضای تفاهم‌نامه همکاری بانک صادرات و اتاق بازرگانی زنجان در سال «جهش تولید»
پرداخت بیش از دو هزار فقره تسهیلات مضاربه بانک ملی ایران در سال 99
همیاری کارکنان اداره امور شعب ایلام در پویش کمک مومنانه
شرکت اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان وارد فرابورس شد
  پربيننده ترين اخبار
افتتاح بزرگترین شعبه فروشگاه رفاه در مجتمع لوتوس مال
تولید حفاظ های بتنی مفصل دار در شرکت تارابگین ذوب آهن اصفهان
شوک «ذوب» واسطه‌گران را غافلگیر کرد
مجمع عمومی فوق العاده موسسه اعتباری ملل برگزار شد
نتیجه آزمون استخدامی گروه پارسیان به زودی اعلام خواهد شد
بیمه دی یکی از مهم ترین حلقه های زنجیره ارزش گروه مالی دی است
امضای تفاهم‌نامه همکاری بانک صادرات و اتاق بازرگانی زنجان در سال «جهش تولید»
همیاری کارکنان اداره امور شعب ایلام در پویش کمک مومنانه
شرکت اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان وارد فرابورس شد
پرداخت بیش از دو هزار فقره تسهیلات مضاربه بانک ملی ایران در سال 99
امکان اعطای مالکیت فروش سهام عدالت به صورت غیرحضوری در بانک سینا
بهره برداری از درمانگاه فوق تخصصی بیمارستان بانک ملی ایران در زاهدان
  اوقات شرعی



  ارسال خبر به ما : چاپ

رضایت‌‌ سنجی بیمه کوثر از عملکرد مراکز درمانی

اقتصاد کلان: رضایت‌‌ سنجی از عملکرد مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه کوثر به منظور افزایش رضایت بیمه‌‌شدگان آغاز شد.

  

به گزارش اقتصاد کلان، احمدرضا عصاری گفت: فرایند دریافت خدمات بیمه‌شدگانی که به صورت حضوری به مراکز درمانی طرف قرارداد شرکت مراجعه می‌کنند، توسط کارشناسان مدیریت روابط عمومی و امور مشتریان بررسی و با همکاری مدیریت‌های بیمه‌های درمان و فن‌اوری اطلاعات و ارتباطات راهکارهای لازم برای افزایش رضایت مراجعه‌کنندگان ارایه می‌شود.

 مدیر روابط عمومی و امور مشتریان بیمه کوثر با بیان اینکه این پروژه، ارتباط جدیدی را بین کارشناسان شرکت بیمه کوثر و بیمه‌شدگان برقرار می‌کند، خاطرنشان‌کرد: رضایت‌سنجی از جمله مهم‌ترین عوامل موثر در افزایش کیفیت خدمات بیمه‌ای است چون با سنجش رضایت بیماران و مشخص کردن نیازهای آن‌ها، می‌توان ‌اهداف را مطابق با انتظارها و نیازهای آنان تدوین و عملکرد شرکت را نیز بهینه کرد، بنابراین قدم اول ما کسب اطلاعات از نظرها و انتظارهای بیماران است.

وی با اشاره به اینکه آنچه در این پروژه مهم است، ایجاد یک سیستم پاسخگویی مناسب، در دسترس و عادلانه برای حل‌و‌فصل مشکلات است، گفت: پاسخگویی به مشتریان در تمام مراحل دریافت خدمات درمانی و پیگیری مشکلات پیش‌آمده، از عوامل موثر در افزایش کیفیت خدمات بیمه‌ای و همچنین شاخص تعیین‌کننده‌ای در میزان رضایت‌ بیمه‌شدگان است.

عصاری از رویت عملکرد این مراکز در زیر ذره‌بین بیمه کوثر خبرداد و گفت: در این پروژه، میزان رضایت بیمه‌شدگان از کارکرد کارکنان مراکز درمانی، خدمات اورژانس و فضای فیزیکی بررسی می‌شود. این مراکز با ارايه خدمات درماني مناسب می‌توانند نقش مهمي در ايجاد رضايت بيمه‌شدگان داشته ‌باشند.

مدیر روابط عمومی و امور مشتریان بیمه کوثر با بیان اینکه رضایت بیماران از خدمات دریافتی، شاخص مناسبی برای سنجش کیفیت خدمات مراکز درمانی طرف‌قرارداد است، تاکید کرد: میزان رضایت بیماران، منعکس‌کننده توانایی کارکنان این مراکز و میزان رعایت حقوق بیمار است.

وی با تاکید بر این مطلب که خدمات درمانی در میان انواع مختلف خدمات دارای جایگاه ویژه‌ای است و مراکز درمانی باید امکان دسترسی به این خدمات را دربرابر هزینه‌های دریافتی فراهم سازند، تصریح‌کرد: بیمار، مشتری اصلی خدمات است و رضایت او می‌تواند نشان دهنده انجام صحیح ارایه خدمات درمانی باشد.

 شماره خبر : 13110      انتشار : 13/4/1398        آرشيو بیمه         آرشيو همه اخبار


   نظرات کاربران :

نام و نام خانوادگی : *  
نظرات : *

(حداکثر 900 کارکتر)

 
کارکتر تايپ شده :  
   

eghtesadkalan.ir

کلیه حقوق تجاری اين سايت برای گروه خبری محفوظ میباشد

استفاده و انتشار مطالب اين سايت با نیت بالا بردن فرهنگ و دانش بشری آزاد میباشد

برنامه نويسی : اصفهان هاست