مدیرعامل بانک ملی ایران: «بانک آفیسر» جایگزین سرویس های بانکداری سنتی می شود خبرگزاری اقتصاد کلان

  امروز شمسی

  تماس با ما  تماس با ما   طلا و ارز  طلا و ارز   معدن  معدن   صنعت   صنعت    بیمه  بیمه   بانک  بانک   بورس  بورس   اقتصاد اجتماعی  اقتصاد اجتماعی   اقتصاد سیاسی  اقتصاد سیاسی   اقتصاد بین الملل  اقتصاد بین الملل   اقتصاد کلان  اقتصاد کلان   صفحه اصلی  صفحه اصلی  

  خبرهای برگزيده
انجام نخستین معامله با اینستکس هفته آینده
مقصد خانه‌اولی‌ها در بازار مسکن کجاست؟
طلا یا بیت کوین؟ کدام برای سرمایه‌گذاری مناسب‌تر است؟
توسعه خدمات غیرحضوری با جدیت بیشتری پیگیری می‌شود
خبر تازه سخنگوی دولت درباره تصمیم دولت درباره ارز
مشاغل خودرویی نیاز به تسلیم اظهارنامه مالیاتی ندارند
تلاش اروپا برای رهایی از دیکتاتوری دلار
ثبات باورنکردنی قیمت مسکن اروپا، طی ۱۹ سال
طلای جهانی رکورد ۱۴۰۰ دلار را شکست
اکنون بهترین فرصت برای خروج دولت از اقتصاد است
جشنواره فرهنگی صوتی و تصویری ایمنی ترافیک برگزار می شود
با هدف ازبین بردن شکاف عمیق بین بازار عرضه و تقاضای نیروی کار؛
تراز تجاری مثبت بیانگر موفقیت ایران در مدیریت تحریم ها است
افزایش 20 درصدی حقوق کارکنان در ضریب ریالی اعمال می شود

  آخرين اخبار
برگزاری همایش بررسی عملکرد سه ماهه شعب مستقل بانک ملی ایران
راهیابی تیم ملی هندبال ساحلی به مسابقات جهانی با حضور کارمند بانک ملی ایران
امضاء تفاهم نامه همکاری بیمارستان میلاد و بانک رفاه کارگران
انجام نخستین معامله با اینستکس هفته آینده
مقصد خانه‌اولی‌ها در بازار مسکن کجاست؟
طلا یا بیت کوین؟ کدام برای سرمایه‌گذاری مناسب‌تر است؟
توسعه خدمات غیرحضوری با جدیت بیشتری پیگیری می‌شود
سرمایه اصلی بانک ایران زمین؛ نیروی انسانی جوان، خلاق و مبتکر است
بازدید اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران از کارخانه تولیدی کابل سینا
شهدا مشعل دار پیروزی و استقلال ملت هستند
  پربيننده ترين اخبار
  اوقات شرعی



  ارسال خبر به ما : چاپ

مدیرعامل بانک ملی ایران: «بانک آفیسر» جایگزین سرویس های بانکداری سنتی می شود

اقتصاد کلان: مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان اینکه این بانک برای نخستین بار سیستم یکپارچه بانکی معروف به سیبا و خدمات بانکی آنلاین را در نظام بانکی کشور پیاده سازی کرد، گفت: سیبا جایگزین روش های سنتی بانکداری شد و بانک آفیسر نیز همین تحول و انقلاب را در سرویس های بانکداری ایجاد می کند.

  

به گزارش اقتصاد کلان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمدرضا حسین زاده در نشست هم اندیشی مدیران شعب مشمول طرح بانک آفیسر بانک که امروز با حضور مسعـود خاتونی عضو هیات مدیره و معاون فنـاوری اطـلاعات و شبکه ارتباطات بانک، هـادی سـالارخیلی مـدیر امـور طـرح و برنـامه، حمید مومنی مدیر امور شعب مستقل، نادر اکبری وند رییس اداره کل بازاریابی و امور مشتریان و همچنین روسای شعب، روسای حوزه ها، کارشناسان روابط عمومی و بازاریابی ادارات امور شعب تهران و ناظران بانک آفیسر برگزار شد، با تاکید بر اینکه در استراتژی رقابت دو عامل دارا بودن وجه تمایز و پایین بودن قیمت تمام شده، موفقیت هر سازمان یا واحد تولیدی را رقم می زند، افزود: پیاده کردن سیبا در نظام بانکی و الگو گرفتن تمامی بانک ها از بانک ملی ایران موجب شد تا این بانک در عرصه بانکداری پیشتاز باشد و این روند در سال های گذشته نیز همچنان ادامه داشته است.

وی با بیان اینکه بانک هایی که نتوانند خود را با تکنولوژی سازگار کنند حرفی برای گفتن نخواهند داشت، تصریح کرد: امروز مردم، بانک ملی ایران را یک بانک نوآور می دانند چرا که محصولات جدید هر چند ماه یکبار رونمایی می شود و این بانک محصولات متمایزی را به نظام بانکی کشور ارایه می کند.

مدیرعامل بانک ملی ایران بیان کرد: زمانی که قانون، استفاده از شبکه های اجتماعی خارجی را برای ارایه خدمات مالی و بانکی از سوی بانک ها منع کرد، بانک ملی ایران اپلیکیشن بله را ارایه کرد و این محصول یک وجه تمایز در شبکه بانکی محسوب می شود و در حال حاضر نیز 22 بانک عضو این سامانه هستند.

 شماره خبر : 13078      انتشار : 13/4/1398        آرشيو بانک         آرشيو همه اخبار


   نظرات کاربران :

نام و نام خانوادگی : *  
نظرات : *

(حداکثر 900 کارکتر)

 
کارکتر تايپ شده :  
   

eghtesadkalan.ir

کلیه حقوق تجاری اين سايت برای گروه خبری محفوظ میباشد

استفاده و انتشار مطالب اين سايت با نیت بالا بردن فرهنگ و دانش بشری آزاد میباشد

برنامه نويسی : اصفهان هاست