بانک شهر موفق در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک خبرگزاری اقتصاد کلان

  امروز شمسی

  تماس با ما  تماس با ما   طلا و ارز  طلا و ارز   معدن  معدن   صنعت   صنعت    بیمه  بیمه   بانک  بانک   بورس  بورس   اقتصاد اجتماعی  اقتصاد اجتماعی   اقتصاد سیاسی  اقتصاد سیاسی   اقتصاد بین الملل  اقتصاد بین الملل   اقتصاد کلان  اقتصاد کلان   صفحه اصلی  صفحه اصلی  

  خبرهای برگزيده
جشنواره فرهنگی صوتی و تصویری ایمنی ترافیک برگزار می شود
با هدف ازبین بردن شکاف عمیق بین بازار عرضه و تقاضای نیروی کار؛
تراز تجاری مثبت بیانگر موفقیت ایران در مدیریت تحریم ها است
افزایش 20 درصدی حقوق کارکنان در ضریب ریالی اعمال می شود
۱۰۰۰ کودک در انتظار گرفتن شناسه کاشت حلزون/ تهیه پروتز شنوایی در انحصار ۳ شرکت خصوصی
شرکت‌های دانش بنیان و استارت‌آپ‌ها زیر چتر حمایتی دولت
فروش کتاب های سازمان زیباسازی اینترنتی می شود
توصیه‌های سیاستگذاری به دولت برای اقتصاد 98
ورود قطارهای ۵ ستاره نور به شبکه ریلی کشور
ضمانت نامه های صندوق مطمئن ترین روش جایگزین ال سی است
پیام تبریک دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور به رئیس جدید قوه قضائیه
منتخبان دومین دوره «جشنواره عکس خوشه» معرفی شدند
هیچ محدویتی برای عرضه شکر نداریم / موضوع قاچاق گندم بررسی می شود
اختصاص تسهیلات به 6700 واحد صنعتی کوچک و متوسط

  آخرين اخبار
پرداخت پنج هزار وام قرض الحسنه بانک ملی ایران برای رفع احتیاجات ضروری
«بام» سیم کارت 10 نفر را خودکار شارژ می کند!
رویکرد بانک پارسیان حمایت از رونق تولید است
برگزاری مراسم ضیافت افطاری خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) در شرق تهران
​اجرای طرح «رنگین‌کمان» باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران با دو میلیارد ریال جایزه
دلایل کاهش منابع قرض‌الحسنه بانک‌ها چیست؟
مراسم معارفه مدیران و معاونین منطقه ای استان تهران بانک ایران زمین
دکتر حسین‌زاده خبر داد: واگذاری ۵۰۰۰ میلیارد تومان از اموال مازاد بانک ملی ایران
تامين سرمايه نوين 9 هزار ميليارد ريالي شد
گام مهمی برای ایجاد و توسعه پرونده الکترونیک سلامت برداشته شد
  پربيننده ترين اخبار
  اوقات شرعی



  ارسال خبر به ما : چاپ

بانک شهر موفق در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک

اقتصاد کلان: معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر با اشاره به خدمات الکترونیک این بانک به مشتریان گفت: بانک شهر با هدف تسهیل در ارائه خدمات بانکی به مشتریان، توسعه خدمات بانکداری الکترونیک را همواره در دستور کار دارد و تا کنون در این زمینه موفق عمل کرده است.

  

به گزارش خبرگزاری اقتصاد کلان به نقل از  روابط عمومی بانک شهر، رحیم طاهری با اشاره به هوشمند سازی خدمات در بانک شهر، اظهار کرد: پیش از این در سیستم بانکی، بالا بودن تعداد شعب از جمله مزیت‌ها و نشانه‌های عملکرد خوب یک بانک بود اما به مرور زمان و با تغییر استانداردها و رویکردها، بانکداری الکترونیک گسترش یافت و در حال حاضر بانک‌ها به دنبال کاهش شعب فیزیکی هستند.

طاهری افزود:یکی از مهمترین نمادها برای حرکت بانک شهر به سمت بانکداری الکترونیک، تاسیس و گسترش پیشخوان های شهرنت ‌به عنوان شعبه‌ای کوچک برای ارائه خدمات به صورت الکترونیکی است.

وی با اشاره به استقبال شهروندان و مشتریان شبکه بانکی از خدمات پیشخوان های شهرنت و همچنین خدمات الکترونیک بانک شهر، تصریح کرد: از آنجایی که قدمت این بانک ۱۰ سال است خوشبختانه توانسته در زمینه بانکداری الکترونیک عملکرد قابل توجهی داشته باشد.

معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر گفت: در بانکداری سنتی ارائه خدمات به گونه‌ای است که مشتری را مجبور به دریافت نوعی خاص از خدمات می کند در حالی که با بانکداری الکترونیک می توان دایره انتخاب مشتری را گسترش داد.

طاهری تاکید کرد: اقدامات بانک شهر در حوزه بانکداری الکترونیک توانسته سطح کیفی زندگی را در شهرها افزایش دهد.
 شماره خبر : 12997      انتشار : 11/3/1398        آرشيو بانک         آرشيو همه اخبار


   نظرات کاربران :

نام و نام خانوادگی : *  
نظرات : *

(حداکثر 900 کارکتر)

 
کارکتر تايپ شده :  
   

eghtesadkalan.ir

کلیه حقوق تجاری اين سايت برای گروه خبری محفوظ میباشد

استفاده و انتشار مطالب اين سايت با نیت بالا بردن فرهنگ و دانش بشری آزاد میباشد

برنامه نويسی : اصفهان هاست