بانک شهر موفق در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک خبرگزاری اقتصاد کلان

  امروز شمسی

  تماس با ما  تماس با ما   طلا و ارز  طلا و ارز   معدن  معدن   صنعت   صنعت    بیمه  بیمه   بانک  بانک   بورس  بورس   اقتصاد اجتماعی  اقتصاد اجتماعی   اقتصاد سیاسی  اقتصاد سیاسی   اقتصاد بین الملل  اقتصاد بین الملل   اقتصاد کلان  اقتصاد کلان   صفحه اصلی  صفحه اصلی  

  خبرهای برگزيده
انجام نخستین معامله با اینستکس هفته آینده
مقصد خانه‌اولی‌ها در بازار مسکن کجاست؟
طلا یا بیت کوین؟ کدام برای سرمایه‌گذاری مناسب‌تر است؟
توسعه خدمات غیرحضوری با جدیت بیشتری پیگیری می‌شود
خبر تازه سخنگوی دولت درباره تصمیم دولت درباره ارز
مشاغل خودرویی نیاز به تسلیم اظهارنامه مالیاتی ندارند
تلاش اروپا برای رهایی از دیکتاتوری دلار
ثبات باورنکردنی قیمت مسکن اروپا، طی ۱۹ سال
طلای جهانی رکورد ۱۴۰۰ دلار را شکست
اکنون بهترین فرصت برای خروج دولت از اقتصاد است
جشنواره فرهنگی صوتی و تصویری ایمنی ترافیک برگزار می شود
با هدف ازبین بردن شکاف عمیق بین بازار عرضه و تقاضای نیروی کار؛
تراز تجاری مثبت بیانگر موفقیت ایران در مدیریت تحریم ها است
افزایش 20 درصدی حقوق کارکنان در ضریب ریالی اعمال می شود

  آخرين اخبار
برگزاری دوره های رفتار سازمانی و اطفاءحریق
پرداخت ٩ هزار فقره تسهیلات حمایتی بانک صادرات ایران در بخش مسکن
مشارکت کارکنان بانک سینا در اهدای خون
گره گشایی بانک ملی ایران با وام قرض الحسنه رفع احتیاجات ضروری
پرداخت تسهیلات اعتباری فرایندی دوطرفه است
مجمع عادی سالانه و عادی به طور فوق العاده بانک سینا به تعویق افتاد
یک میلیون و 800 هزار نفر، عضو کانون جوانه های بانک ملی ایران
بانکداری دیجیتال تراکنش محوری نیست
قرعه کشی مرحله اول جشنواره پذیرندگان پایانه های فروشگاهی بانک شهر
تخصیص سود 200 ریالی برای هر سهم
  پربيننده ترين اخبار
  اوقات شرعی



  ارسال خبر به ما : چاپ

بانک شهر موفق در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک

اقتصاد کلان: معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر با اشاره به خدمات الکترونیک این بانک به مشتریان گفت: بانک شهر با هدف تسهیل در ارائه خدمات بانکی به مشتریان، توسعه خدمات بانکداری الکترونیک را همواره در دستور کار دارد و تا کنون در این زمینه موفق عمل کرده است.

  

به گزارش خبرگزاری اقتصاد کلان به نقل از  روابط عمومی بانک شهر، رحیم طاهری با اشاره به هوشمند سازی خدمات در بانک شهر، اظهار کرد: پیش از این در سیستم بانکی، بالا بودن تعداد شعب از جمله مزیت‌ها و نشانه‌های عملکرد خوب یک بانک بود اما به مرور زمان و با تغییر استانداردها و رویکردها، بانکداری الکترونیک گسترش یافت و در حال حاضر بانک‌ها به دنبال کاهش شعب فیزیکی هستند.

طاهری افزود:یکی از مهمترین نمادها برای حرکت بانک شهر به سمت بانکداری الکترونیک، تاسیس و گسترش پیشخوان های شهرنت ‌به عنوان شعبه‌ای کوچک برای ارائه خدمات به صورت الکترونیکی است.

وی با اشاره به استقبال شهروندان و مشتریان شبکه بانکی از خدمات پیشخوان های شهرنت و همچنین خدمات الکترونیک بانک شهر، تصریح کرد: از آنجایی که قدمت این بانک ۱۰ سال است خوشبختانه توانسته در زمینه بانکداری الکترونیک عملکرد قابل توجهی داشته باشد.

معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر گفت: در بانکداری سنتی ارائه خدمات به گونه‌ای است که مشتری را مجبور به دریافت نوعی خاص از خدمات می کند در حالی که با بانکداری الکترونیک می توان دایره انتخاب مشتری را گسترش داد.

طاهری تاکید کرد: اقدامات بانک شهر در حوزه بانکداری الکترونیک توانسته سطح کیفی زندگی را در شهرها افزایش دهد.
 شماره خبر : 12997      انتشار : 11/3/1398        آرشيو بانک         آرشيو همه اخبار


   نظرات کاربران :

نام و نام خانوادگی : *  
نظرات : *

(حداکثر 900 کارکتر)

 
کارکتر تايپ شده :  
   

eghtesadkalan.ir

کلیه حقوق تجاری اين سايت برای گروه خبری محفوظ میباشد

استفاده و انتشار مطالب اين سايت با نیت بالا بردن فرهنگ و دانش بشری آزاد میباشد

برنامه نويسی : اصفهان هاست