پیام تبریک رییس کل بیمه مرکزی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی خبرگزاری اقتصاد کلان

  امروز شمسی

  تماس با ما  تماس با ما   طلا و ارز  طلا و ارز   معدن  معدن   صنعت   صنعت    بیمه  بیمه   بانک  بانک   بورس  بورس   اقتصاد اجتماعی  اقتصاد اجتماعی   اقتصاد سیاسی  اقتصاد سیاسی   اقتصاد بین الملل  اقتصاد بین الملل   اقتصاد کلان  اقتصاد کلان   صفحه اصلی  صفحه اصلی  

  خبرهای برگزيده
انجام نخستین معامله با اینستکس هفته آینده
مقصد خانه‌اولی‌ها در بازار مسکن کجاست؟
طلا یا بیت کوین؟ کدام برای سرمایه‌گذاری مناسب‌تر است؟
توسعه خدمات غیرحضوری با جدیت بیشتری پیگیری می‌شود
خبر تازه سخنگوی دولت درباره تصمیم دولت درباره ارز
مشاغل خودرویی نیاز به تسلیم اظهارنامه مالیاتی ندارند
تلاش اروپا برای رهایی از دیکتاتوری دلار
ثبات باورنکردنی قیمت مسکن اروپا، طی ۱۹ سال
طلای جهانی رکورد ۱۴۰۰ دلار را شکست
اکنون بهترین فرصت برای خروج دولت از اقتصاد است
جشنواره فرهنگی صوتی و تصویری ایمنی ترافیک برگزار می شود
با هدف ازبین بردن شکاف عمیق بین بازار عرضه و تقاضای نیروی کار؛
تراز تجاری مثبت بیانگر موفقیت ایران در مدیریت تحریم ها است
افزایش 20 درصدی حقوق کارکنان در ضریب ریالی اعمال می شود

  آخرين اخبار
برگزاری دوره های رفتار سازمانی و اطفاءحریق
پرداخت ٩ هزار فقره تسهیلات حمایتی بانک صادرات ایران در بخش مسکن
مشارکت کارکنان بانک سینا در اهدای خون
گره گشایی بانک ملی ایران با وام قرض الحسنه رفع احتیاجات ضروری
پرداخت تسهیلات اعتباری فرایندی دوطرفه است
مجمع عادی سالانه و عادی به طور فوق العاده بانک سینا به تعویق افتاد
یک میلیون و 800 هزار نفر، عضو کانون جوانه های بانک ملی ایران
بانکداری دیجیتال تراکنش محوری نیست
قرعه کشی مرحله اول جشنواره پذیرندگان پایانه های فروشگاهی بانک شهر
تخصیص سود 200 ریالی برای هر سهم
  پربيننده ترين اخبار
  اوقات شرعی



  ارسال خبر به ما : چاپ

پیام تبریک رییس کل بیمه مرکزی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

‌رویکرد ویژه صنعت بیمه به مقوله ارتباطات با هدف شفاف سازی و تبیین ظرفیت ها و شناساندن قابلیت های این صنعت، نقشه راه روابط عمومی ها به شمار می رود.

  

به گزارش خبرگزاری اقتصاد کلان، متن این پیام به شرح زیر است:

در روزگاری نه چندان دور اهالی رسانه اعتقاد داشتند که پشت هر خطری، خبری پنهان شده اما در هزاره سوم این باور را باید به گونه ای دیگر تفسیر کرد. حقیقت این است که در عصر انفجار اطلاعات و ظهور رسانه های فراگیر و دوران "هر شهروند یک رسانه" پشت هر اتفاق یک فرصت طلایی نهفته است که می توان با کشف و همگانی سازی آن مسیر تحقق اهداف سازمانی را هموارتر کرد.

گام نخست در محقق سازی این امر تکیه بر ظرفیت ها و قابلیت های موجود و پرهیز از بزرگنمایی دستاوردهاست که می تواند در کسب اعتماد عمومی و القای حس باورمندی مخاطبان، نقش برجسته ای را ایفا کند.

بی تردید سازمان بی رسانه یک سازمان بی صداست و کم توجهی و گاه بی اعتنایی به حوزه اطلاع رسانی، گرد مظلومیت را بر چهره سازمان ها می نشاند.

خوشبختانه روابط عمومی های صنعت بیمه با رهبری و حمایت نهادناظر و بهره گیری از امکانات بروز ارتباطی با همراهی اصحاب رسانه در عرصه فرهنگ سازی کارنامه قابل قبولی ارائه کردند که حضور جدی صنعت بیمه در بازارهای جدید پولی و مالی، ورود مفاهیم بیمه ای به کتب درسی، برپایی نشست ها و آموزش های تخصصی و عمومی، هدفمندسازی تبلیغات و نگاه ویژه به مقوله ارتباط مستقیم و رودرو با مخاطبان از دستاوردهای درخشان صنعت بیمه به حساب می آید.

ضمن سپاس از تلاش های دلسوزانه تمامی فعالان این عرصه و تاکید دوباره بر ضرورت حرکت جمعی، ضابطه مند و حرفه ای خانواده روابط عمومی صنعت بیمه در راستای اهداف استراتژیک صنعت، روز ارتباطات را به تمامی اصحاب رسانه، مدیران و کارکنان روابط عمومی و همه عزیزانی که در حوزه ارتباطات خدمت می کنند، صمیمانه تبریک می گویم.

غلامرضا سلیمانی

 شماره خبر : 12925      انتشار : 27/2/1398        آرشيو بیمه         آرشيو همه اخبار


   نظرات کاربران :

نام و نام خانوادگی : *  
نظرات : *

(حداکثر 900 کارکتر)

 
کارکتر تايپ شده :  
   

eghtesadkalan.ir

کلیه حقوق تجاری اين سايت برای گروه خبری محفوظ میباشد

استفاده و انتشار مطالب اين سايت با نیت بالا بردن فرهنگ و دانش بشری آزاد میباشد

برنامه نويسی : اصفهان هاست