پیام مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی خبرگزاری اقتصاد کلان

  امروز شمسی

  تماس با ما  تماس با ما   طلا و ارز  طلا و ارز   معدن  معدن   صنعت   صنعت    بیمه  بیمه   بانک  بانک   بورس  بورس   اقتصاد اجتماعی  اقتصاد اجتماعی   اقتصاد سیاسی  اقتصاد سیاسی   اقتصاد بین الملل  اقتصاد بین الملل   اقتصاد کلان  اقتصاد کلان   صفحه اصلی  صفحه اصلی  

  خبرهای برگزيده
انجام نخستین معامله با اینستکس هفته آینده
مقصد خانه‌اولی‌ها در بازار مسکن کجاست؟
طلا یا بیت کوین؟ کدام برای سرمایه‌گذاری مناسب‌تر است؟
توسعه خدمات غیرحضوری با جدیت بیشتری پیگیری می‌شود
خبر تازه سخنگوی دولت درباره تصمیم دولت درباره ارز
مشاغل خودرویی نیاز به تسلیم اظهارنامه مالیاتی ندارند
تلاش اروپا برای رهایی از دیکتاتوری دلار
ثبات باورنکردنی قیمت مسکن اروپا، طی ۱۹ سال
طلای جهانی رکورد ۱۴۰۰ دلار را شکست
اکنون بهترین فرصت برای خروج دولت از اقتصاد است
جشنواره فرهنگی صوتی و تصویری ایمنی ترافیک برگزار می شود
با هدف ازبین بردن شکاف عمیق بین بازار عرضه و تقاضای نیروی کار؛
تراز تجاری مثبت بیانگر موفقیت ایران در مدیریت تحریم ها است
افزایش 20 درصدی حقوق کارکنان در ضریب ریالی اعمال می شود

  آخرين اخبار
برگزاری دوره های رفتار سازمانی و اطفاءحریق
پرداخت ٩ هزار فقره تسهیلات حمایتی بانک صادرات ایران در بخش مسکن
مشارکت کارکنان بانک سینا در اهدای خون
گره گشایی بانک ملی ایران با وام قرض الحسنه رفع احتیاجات ضروری
پرداخت تسهیلات اعتباری فرایندی دوطرفه است
مجمع عادی سالانه و عادی به طور فوق العاده بانک سینا به تعویق افتاد
یک میلیون و 800 هزار نفر، عضو کانون جوانه های بانک ملی ایران
بانکداری دیجیتال تراکنش محوری نیست
قرعه کشی مرحله اول جشنواره پذیرندگان پایانه های فروشگاهی بانک شهر
تخصیص سود 200 ریالی برای هر سهم
  پربيننده ترين اخبار
  اوقات شرعی



  ارسال خبر به ما : چاپ

پیام مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

حسین مهری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ، روز ارتباطات و روابط عمومی پیامی صادر کرد.

  

به گزارش خبرگزاری اقتصاد کلان، در این پیام آمده است:

با ورود جامعه بشری به عصر سیطره دانش و فرهنگ، تحولی کیفی در همه ابعاد زندگی انسانها شکل گرفت که یکی از مهم ترین آنها پدیدار شدن نیاز به سازمان هایی برای ایجاد ارتباط با افکار عمومی است.

روابط عمومی ها در فرایند پیدایش خود نقش شناخت و ایجاد زمینه اجتماعی برای فعالیت و موفقیت سازمان های تولیدی و خدماتی را برعهده داشتند و این نقش به مرور ارتقاء یافته و در نتیجه، آنها تبدیل به بازو و عاملی مدیریتی در تحقق اهداف و سازوکار سازمان های دولتی و خصوصی شدند.

با رشد فناوری های ارتباطی، امروزه شاهد شیوه های نوین انتقال اطلاعات هستیم که سرعت و دقت را میتوان از مولفه های اصلی آن برشمرد، خصیصه هایی که می‌تواند در ارتقا شفافیت، صراحت و افزایش سرعت در انتقال مفاهیم و همچنین رویدادها تاثیری جدی داشته باشند.

روابط عمومی نوین با بهره گیری از ابزارهای جدید پیام رسانی از رسالت سنتی خود برای اقناع مخاطب در مسیر مشتری سازی آنها فراتر رفته و در این مسیر تامین محتوا برای انتقال پیام از طریق رسانه های گوناگون نقش برجسته تری یافته است و البته در این میان از نقش کارشناسان و نخبگان در این عرصه نمی توان به راحتی گذشت.

اینجانب 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را خدمت همه فعالان این عرصه به ویژه همکارانم در این بانک تبریک عرض می نمایم و موفقیتشان را در مسیر خدمت به میهن عزیز اسلامی آرزومندم.

 شماره خبر : 12917      انتشار : 27/2/1398        آرشيو بانک         آرشيو همه اخبار


   نظرات کاربران :

نام و نام خانوادگی : *  
نظرات : *

(حداکثر 900 کارکتر)

 
کارکتر تايپ شده :  
   

eghtesadkalan.ir

کلیه حقوق تجاری اين سايت برای گروه خبری محفوظ میباشد

استفاده و انتشار مطالب اين سايت با نیت بالا بردن فرهنگ و دانش بشری آزاد میباشد

برنامه نويسی : اصفهان هاست