"مهر دانا" باعث افزایش ضریب نفوذ بیمه در جامعه می‌شود خبرگزاری اقتصاد کلان

  امروز شمسی

  تماس با ما  تماس با ما   طلا و ارز  طلا و ارز   معدن  معدن   صنعت   صنعت    بیمه  بیمه   بانک  بانک   بورس  بورس   اقتصاد اجتماعی  اقتصاد اجتماعی   اقتصاد سیاسی  اقتصاد سیاسی   اقتصاد بین الملل  اقتصاد بین الملل   اقتصاد کلان  اقتصاد کلان   صفحه اصلی  صفحه اصلی  

  خبرهای برگزيده
انجام نخستین معامله با اینستکس هفته آینده
مقصد خانه‌اولی‌ها در بازار مسکن کجاست؟
طلا یا بیت کوین؟ کدام برای سرمایه‌گذاری مناسب‌تر است؟
توسعه خدمات غیرحضوری با جدیت بیشتری پیگیری می‌شود
خبر تازه سخنگوی دولت درباره تصمیم دولت درباره ارز
مشاغل خودرویی نیاز به تسلیم اظهارنامه مالیاتی ندارند
تلاش اروپا برای رهایی از دیکتاتوری دلار
ثبات باورنکردنی قیمت مسکن اروپا، طی ۱۹ سال
طلای جهانی رکورد ۱۴۰۰ دلار را شکست
اکنون بهترین فرصت برای خروج دولت از اقتصاد است
جشنواره فرهنگی صوتی و تصویری ایمنی ترافیک برگزار می شود
با هدف ازبین بردن شکاف عمیق بین بازار عرضه و تقاضای نیروی کار؛
تراز تجاری مثبت بیانگر موفقیت ایران در مدیریت تحریم ها است
افزایش 20 درصدی حقوق کارکنان در ضریب ریالی اعمال می شود

  آخرين اخبار
برگزاری دوره های رفتار سازمانی و اطفاءحریق
پرداخت ٩ هزار فقره تسهیلات حمایتی بانک صادرات ایران در بخش مسکن
مشارکت کارکنان بانک سینا در اهدای خون
گره گشایی بانک ملی ایران با وام قرض الحسنه رفع احتیاجات ضروری
پرداخت تسهیلات اعتباری فرایندی دوطرفه است
مجمع عادی سالانه و عادی به طور فوق العاده بانک سینا به تعویق افتاد
یک میلیون و 800 هزار نفر، عضو کانون جوانه های بانک ملی ایران
بانکداری دیجیتال تراکنش محوری نیست
قرعه کشی مرحله اول جشنواره پذیرندگان پایانه های فروشگاهی بانک شهر
تخصیص سود 200 ریالی برای هر سهم
  پربيننده ترين اخبار
  اوقات شرعی



  ارسال خبر به ما : چاپ

قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا:
"مهر دانا" باعث افزایش ضریب نفوذ بیمه در جامعه می‌شود

قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا، تاسیس شعب جدید، توسعه شبکه فروش و ارائه خدمات مطلوب بیمه‌ای به مردم را نیاز و محور اصلی این شرکت در سال جاری عنوان کرد.

  

به گزارش خبرگزاری اقتصاد کلان، حسین حسینی در جمع مدیران ستادی و اجرایی این شرکت در مشهد طی سخنانی، به تلاش‌های ارزشمند دکتر کاردگر نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه دانا در طول هشت ماه گذشته، به ویژه در حوزه عملیاتی شدن طرح مهردانا اشاره کرد و اظهار داشت: طرح توسعه فروش بیمه دانا با محوریت طرح مهر دانا، وصول مطالبات و سودآوری از اولویت برنامه‌های سال جاری شرکت است.

دبیر سی و هفتمین همایش سراسری مدیران ستادی و اجرایی بیمه دانا گفت: این همایش امسال برای نخستین بار با رویکردی جدید و به صورت کاربردی برگزار شد که تفاوت آن با همایش‌های قبلی این است که نتایج آن به صورت دستورالعمل اجرایی به تمامی مدیریت‌های فنی و شعب سراسر کشور ابلاغ می‌شود تا بر اساس آن، برنامه‌ها و اقدامات شرکت به عرصه اجرا درآید.

وی، طرح مسائل و مشکلات اجرایی شعب، بیان گفتمان‌های جدید و بررسی و حل چالش‌های موجود در صنعت بیمه را از پارامترهای اساسی و ویژگی‌های متمایز این همایش عنوان کرد و افزود: با ابلاغ موارد مطرح شده در این همایش در قالب دستورالعمل اجرایی و اجرای آن در شبکه فروش، عملاً بخش عمده‌ای از مسائل و مشکلات برطرف شده و موارد باقیمانده نیز در همایش بعدی بررسی و پیگیری خواهد شد.

قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا، طرح مهردانا را مهمترین و کاربردی‌ترین طرح صنعت بیمه دانست و با تاکید بر تکنیک فروش آن به عنوان ابزار متمایزکننده خدمات این شرکت اظهار داشت: تغییر ساختار فروش و تبیین استراتژی جدید برای شبکه فروش مسلما از اقداماتی است که در جهت افزایش شاخص‌های رشد و موفقیت سازمانی در سال جاری پیگیری و اجرا خواهد شد.

وی، ایجاد کمیته راهبردی در حوزه فنی با هدف ارائه راهکارهای اجرایی، واگذاری اختیارات همراه با اعمال نظارت بهینه و تاسیس شعب و گسترش شبکه فروش را از برنامه‌های سال جاری عنوان کرد و افزود: تغییر نگرش در حوزه مالی و تفویض اختیار، یکی از اولویت‌های این شرکت در سال جاری به شمار می‌رود.

حسینی، همچنین بازنگری در برخی سیاست‌ها و تصمیم‌گیری‌ها را باعث رفع بسیاری از مشکلات دانست و ضرورت آگاهی بدنه فنی شرکت، به ویژه روسای شعب از تحلیل صورت‌های مالی را مورد تاکید قرار داد.

وی، با مرور ویژگی‌ها و مزایای طرح مهر دانا و درخواست بیمه‌گذاران جدید برای بهره‌مندی از آن، ابراز امیدواری کرد: با بستر مناسبی که برای اجرای این طرح فراهم شده، ضمن حمایت از سبد اقتصاد خانوارها و خدمت‌رسانی به اقشار مختلف مردم، ضریب نفوذ بیمه در جامعه به میزان چشمگیری افزایش یابد.

قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا، حذف محدودیت‌های فروش را عامل تأثیرگذاری در تقویت و افزایش رشد فروش عنوان کرد و از شبکه فروش خواست با تشدید فعالیت‌های بازاریابی، به ویژه در حوزه بیمه‌های اموال، نقش خود را به عنوان پیشگامان عرصه فروش در این حوزه تثبیت کنند.

در این همایش همچنین، کارگروه ویژه شعب به سرپرستی حسینی، قائم مقام مدیر عامل بیمه دانا با موضوع تحول در فروش، وصول مطالبات و سودآوری برگزار شد و اعضای کارگروه مطالب و تجربیات خود را در این حوزه به اطلاع مدعوین رساندند.

گفتنی است: سی و هفتمین همایش سراسری مدیران ستادی و اجرایی بیمه دانا با محوریت تحول در فروش، به دبیری حسین حسینی قائم مقام مدیر عامل بیمه دانا روزهای 11 و 12 اردیبهشت ماه جاری در شهر مشهد برگزار شد.

 

 

 شماره خبر : 12820      انتشار : 16/2/1398        آرشيو بیمه         آرشيو همه اخبار


   نظرات کاربران :

نام و نام خانوادگی : *  
نظرات : *

(حداکثر 900 کارکتر)

 
کارکتر تايپ شده :  
   

eghtesadkalan.ir

کلیه حقوق تجاری اين سايت برای گروه خبری محفوظ میباشد

استفاده و انتشار مطالب اين سايت با نیت بالا بردن فرهنگ و دانش بشری آزاد میباشد

برنامه نويسی : اصفهان هاست