افزایش زمان پاسخگویی کارشناسان بیمه کوثر خبرگزاری اقتصاد کلان

  امروز شمسی

  تماس با ما  تماس با ما   طلا و ارز  طلا و ارز   معدن  معدن   صنعت   صنعت    بیمه  بیمه   بانک  بانک   بورس  بورس   اقتصاد اجتماعی  اقتصاد اجتماعی   اقتصاد سیاسی  اقتصاد سیاسی   اقتصاد بین الملل  اقتصاد بین الملل   اقتصاد کلان  اقتصاد کلان   صفحه اصلی  صفحه اصلی  

  خبرهای برگزيده
جشنواره فرهنگی صوتی و تصویری ایمنی ترافیک برگزار می شود
با هدف ازبین بردن شکاف عمیق بین بازار عرضه و تقاضای نیروی کار؛
تراز تجاری مثبت بیانگر موفقیت ایران در مدیریت تحریم ها است
افزایش 20 درصدی حقوق کارکنان در ضریب ریالی اعمال می شود
۱۰۰۰ کودک در انتظار گرفتن شناسه کاشت حلزون/ تهیه پروتز شنوایی در انحصار ۳ شرکت خصوصی
شرکت‌های دانش بنیان و استارت‌آپ‌ها زیر چتر حمایتی دولت
فروش کتاب های سازمان زیباسازی اینترنتی می شود
توصیه‌های سیاستگذاری به دولت برای اقتصاد 98
ورود قطارهای ۵ ستاره نور به شبکه ریلی کشور
ضمانت نامه های صندوق مطمئن ترین روش جایگزین ال سی است
پیام تبریک دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور به رئیس جدید قوه قضائیه
منتخبان دومین دوره «جشنواره عکس خوشه» معرفی شدند
هیچ محدویتی برای عرضه شکر نداریم / موضوع قاچاق گندم بررسی می شود
اختصاص تسهیلات به 6700 واحد صنعتی کوچک و متوسط

  آخرين اخبار
پرداخت پنج هزار وام قرض الحسنه بانک ملی ایران برای رفع احتیاجات ضروری
«بام» سیم کارت 10 نفر را خودکار شارژ می کند!
رویکرد بانک پارسیان حمایت از رونق تولید است
برگزاری مراسم ضیافت افطاری خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) در شرق تهران
​اجرای طرح «رنگین‌کمان» باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران با دو میلیارد ریال جایزه
دلایل کاهش منابع قرض‌الحسنه بانک‌ها چیست؟
مراسم معارفه مدیران و معاونین منطقه ای استان تهران بانک ایران زمین
دکتر حسین‌زاده خبر داد: واگذاری ۵۰۰۰ میلیارد تومان از اموال مازاد بانک ملی ایران
تامين سرمايه نوين 9 هزار ميليارد ريالي شد
گام مهمی برای ایجاد و توسعه پرونده الکترونیک سلامت برداشته شد
  پربيننده ترين اخبار
  اوقات شرعی



  ارسال خبر به ما : چاپ

افزایش زمان پاسخگویی کارشناسان بیمه کوثر

کارشناسان شرکت بیمه کوثر به‌ منظور افزایش رضایت ذی ‌نفعان از ساعت 8 الی 24 پاسخگوی مشتریان هستند.

  

به گزارش خبرگزاری اقتصاد کلان، مشتریان بیمه کوثر می‌توانند در هر زمان و مکانی با سریع‌ترین و ساده‌ترین امکانات از طریق شماره تلفن و پیامک 89382-021 و نشانی www.kins.ir و crm@kins.ir  با کارشناسان ارتباط برقرار کنند و ضمن دریافت پاسخ، پیشنهاد و انتقاد خود را بیان کنند.

احمدرضا عصاری برقراری ارتباط کارشناسان، مدیران و مدیرعامل شرکت با مشتریان را عامل افزایش رضایت مشتری و بهبود خدمت‌رسانی به ذی‌نفعان دانست و گفت: اکنون به‌منظور جلب اعتماد و رضایت ارباب‌رجوع مدت زمان پاسخگویی به شکایات به شش روز کاهش یافته است.

 

 شماره خبر : 12478      انتشار : 21/1/1398        آرشيو بیمه         آرشيو همه اخبار


   نظرات کاربران :

نام و نام خانوادگی : *  
نظرات : *

(حداکثر 900 کارکتر)

 
کارکتر تايپ شده :  
   

eghtesadkalan.ir

کلیه حقوق تجاری اين سايت برای گروه خبری محفوظ میباشد

استفاده و انتشار مطالب اين سايت با نیت بالا بردن فرهنگ و دانش بشری آزاد میباشد

برنامه نويسی : اصفهان هاست