گام جدید ایساکو در راستای افزایش رضایت مشتریان اقتصاد کلان

  امروز شمسی

  تماس با ما  تماس با ما   طلا و ارز  طلا و ارز   معدن  معدن   صنعت   صنعت    بیمه  بیمه   بانک  بانک   بورس  بورس   اقتصاد اجتماعی  اقتصاد اجتماعی   اقتصاد سیاسی  اقتصاد سیاسی   اقتصاد بین الملل  اقتصاد بین الملل   اقتصاد کلان  اقتصاد کلان   صفحه اصلی  صفحه اصلی  

  خبرهای برگزيده
افتتاح بزرگترین شعبه فروشگاه رفاه در مجتمع لوتوس مال
پیش‌بینی شاخص دو میلیون واحدی تا پایان امسال
تحلیل کارشناسی از ریزش این روزهای شاخص بورس
بورس مسکن روز میز دولتمردان
دومین نفتکش ایرانی به سواحل ونزوئلا رسید
چگونه سهام عدالت خود را بفروشیم؟
اخذ مالیات از خانه‌های خالی منتظر گوشه چشم سازمان امور مالیاتی
فروش سهام عدالت از سه‌شنبه آینده
خرید متری مسکن در بورس
چرا از عرضه اولیه خبری نیست؟
آیا یک زن ترامپ را از کاخ سفید بیرون می کند؟
واکنش مدیرعامل بورس تهران به ریزش شاخص کل بورس
بیان هنرمندانه روابط عمومی، مفاهیم پیچیده صنعت بیمه را ساده می‌کند
عرضه سهام معدنی‌ها در بورس در دستور کار قرار گرفت

  آخرين اخبار
معرفی نرم‌افزار سازمان فروش بیمه سینا با هدف ارتقاء نمایندگان
دیدار فعالان صنعت دارو با مدیران بانک سامان در نمایشگاه فارمکس خاورمیانه
برگزاری جلسه بررسی مسائل ایثارگران شبکه بانکی کشور به میزبانی بانک ملی ایران
ارزیابی نیروی انسانی، ضرورت صنعت بیمه
تاکید مدیرعامل بیمه تجارت‌نو؛ سایپا بر تعهدات خود در صنعت بیمه استوار است
حرکت پرقدرت «بیمه رازی» در مسیر تعالی و بلوغ
فراخوان شرکت در مزایده املاک بانک کارآفرین در شهر تهران
افزایش سرمایه بانک مسکن در بودجه ۱۴۰۰ باید مورد توجه باشد
تحول در بانکداری دیجیتال در بانک ایران زمین با آغاز فرآیندهای جدید در مهر ۹۹
تولید بیش از ۴ میلیون تنی چادرملو در ۳ ماهه نخست امسال
  پربيننده ترين اخبار
حرکت پرقدرت «بیمه رازی» در مسیر تعالی و بلوغ
فراخوان شرکت در مزایده املاک بانک کارآفرین در شهر تهران
تولید بیش از ۴ میلیون تنی چادرملو در ۳ ماهه نخست امسال
تحول در بانکداری دیجیتال در بانک ایران زمین با آغاز فرآیندهای جدید در مهر ۹۹
افزایش سرمایه بانک مسکن در بودجه ۱۴۰۰ باید مورد توجه باشد
تاکید مدیرعامل بیمه تجارت‌نو؛ سایپا بر تعهدات خود در صنعت بیمه استوار است
ارزیابی نیروی انسانی، ضرورت صنعت بیمه
معرفی نرم‌افزار سازمان فروش بیمه سینا با هدف ارتقاء نمایندگان
دیدار فعالان صنعت دارو با مدیران بانک سامان در نمایشگاه فارمکس خاورمیانه
برگزاری جلسه بررسی مسائل ایثارگران شبکه بانکی کشور به میزبانی بانک ملی ایران
  اوقات شرعی



  ارسال خبر به ما : چاپ

گام جدید ایساکو در راستای افزایش رضایت مشتریان

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، دوره‌های نوین آموزشی «مشتری مداری» را برای مدیران نمایندگی‌های مجاز برگزار می‌کند.

  

به گزارش خبرگزاری اقتصاد کلان، این دوره‌ها با هدف شناسایی نیازهای جدید مشتریان از خدمات پس از فروش در کنار سایر اقدامات این شرکت برگزار می‌شود. در این برنامه با الگو قرار دادن شرکت‌های موفق بین‌المللی، داخلی و نمایندگی‌های دارای رتبه یک در شاخص رضایت مشتری، نقاط قوت آن‌ها برای سایر نمایندگی‌ها تشریح و مزایای افزایش امتیاز این شاخص تبیین می‌شود.

به گفته معاون خدمات پس از فروش این شرکت، افزایش رضایت مشتریان، به عنوان اولین هدف شرکت ایساکو به عنوان متولی خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو، تعریف شده است و پیشرفت شرکت ایساکو با افزایش این امتیاز صحه‌گذاری می‌شود.

مهندس شهریار سلطانی در این‌باره افزود: سرفصل‌های این دورها، شامل آشنايي با روش اجراي رضايت‌سنجي از مشتريان و كليه طرح‌هاي ارتقاء نمایندگی؛ بررسي عوامل تاثيرگذار بر رضايت مشتريان؛ تحليل اطلاعات نظرسنجي‌های صورت گرفته از مشتریان؛ شناخت کامل از نحوه اجرا و تأثیر پیگیری مشتری پس از خروج از نمایندگی، اطلاع‌رسانی آخرین تغییرات در اجرای فرآیند نظرسنجی و روش‌های مشتری مداری است.

وی در پایان گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، این دوره‌ها برای تمام نمایندگی‌های مجاز ایران‌خودرو برگزار خواهد شد.

 شماره خبر : 10549      انتشار : 24/5/1397        آرشيو خودرو         آرشيو همه اخبار


   نظرات کاربران :

نام و نام خانوادگی : *  
نظرات : *

(حداکثر 900 کارکتر)

 
کارکتر تايپ شده :  
   

eghtesadkalan.ir

کلیه حقوق تجاری اين سايت برای گروه خبری محفوظ میباشد

استفاده و انتشار مطالب اين سايت با نیت بالا بردن فرهنگ و دانش بشری آزاد میباشد

برنامه نويسی : اصفهان هاست