گام جدید ایساکو در راستای افزایش رضایت مشتریان خبرگزاری اقتصاد کلان

  امروز شمسی

  تماس با ما  تماس با ما   طلا و ارز  طلا و ارز   معدن  معدن   صنعت   صنعت    بیمه  بیمه   بانک  بانک   بورس  بورس   اقتصاد اجتماعی  اقتصاد اجتماعی   اقتصاد سیاسی  اقتصاد سیاسی   اقتصاد بین الملل  اقتصاد بین الملل   اقتصاد کلان  اقتصاد کلان   صفحه اصلی  صفحه اصلی  

  خبرهای برگزيده
انجام نخستین معامله با اینستکس هفته آینده
مقصد خانه‌اولی‌ها در بازار مسکن کجاست؟
طلا یا بیت کوین؟ کدام برای سرمایه‌گذاری مناسب‌تر است؟
توسعه خدمات غیرحضوری با جدیت بیشتری پیگیری می‌شود
خبر تازه سخنگوی دولت درباره تصمیم دولت درباره ارز
مشاغل خودرویی نیاز به تسلیم اظهارنامه مالیاتی ندارند
تلاش اروپا برای رهایی از دیکتاتوری دلار
ثبات باورنکردنی قیمت مسکن اروپا، طی ۱۹ سال
طلای جهانی رکورد ۱۴۰۰ دلار را شکست
اکنون بهترین فرصت برای خروج دولت از اقتصاد است
جشنواره فرهنگی صوتی و تصویری ایمنی ترافیک برگزار می شود
با هدف ازبین بردن شکاف عمیق بین بازار عرضه و تقاضای نیروی کار؛
تراز تجاری مثبت بیانگر موفقیت ایران در مدیریت تحریم ها است
افزایش 20 درصدی حقوق کارکنان در ضریب ریالی اعمال می شود

  آخرين اخبار
برگزاری دوره های رفتار سازمانی و اطفاءحریق
پرداخت ٩ هزار فقره تسهیلات حمایتی بانک صادرات ایران در بخش مسکن
مشارکت کارکنان بانک سینا در اهدای خون
گره گشایی بانک ملی ایران با وام قرض الحسنه رفع احتیاجات ضروری
پرداخت تسهیلات اعتباری فرایندی دوطرفه است
مجمع عادی سالانه و عادی به طور فوق العاده بانک سینا به تعویق افتاد
یک میلیون و 800 هزار نفر، عضو کانون جوانه های بانک ملی ایران
بانکداری دیجیتال تراکنش محوری نیست
قرعه کشی مرحله اول جشنواره پذیرندگان پایانه های فروشگاهی بانک شهر
تخصیص سود 200 ریالی برای هر سهم
  پربيننده ترين اخبار
  اوقات شرعی



  ارسال خبر به ما : چاپ

گام جدید ایساکو در راستای افزایش رضایت مشتریان

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، دوره‌های نوین آموزشی «مشتری مداری» را برای مدیران نمایندگی‌های مجاز برگزار می‌کند.

  

به گزارش خبرگزاری اقتصاد کلان، این دوره‌ها با هدف شناسایی نیازهای جدید مشتریان از خدمات پس از فروش در کنار سایر اقدامات این شرکت برگزار می‌شود. در این برنامه با الگو قرار دادن شرکت‌های موفق بین‌المللی، داخلی و نمایندگی‌های دارای رتبه یک در شاخص رضایت مشتری، نقاط قوت آن‌ها برای سایر نمایندگی‌ها تشریح و مزایای افزایش امتیاز این شاخص تبیین می‌شود.

به گفته معاون خدمات پس از فروش این شرکت، افزایش رضایت مشتریان، به عنوان اولین هدف شرکت ایساکو به عنوان متولی خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو، تعریف شده است و پیشرفت شرکت ایساکو با افزایش این امتیاز صحه‌گذاری می‌شود.

مهندس شهریار سلطانی در این‌باره افزود: سرفصل‌های این دورها، شامل آشنايي با روش اجراي رضايت‌سنجي از مشتريان و كليه طرح‌هاي ارتقاء نمایندگی؛ بررسي عوامل تاثيرگذار بر رضايت مشتريان؛ تحليل اطلاعات نظرسنجي‌های صورت گرفته از مشتریان؛ شناخت کامل از نحوه اجرا و تأثیر پیگیری مشتری پس از خروج از نمایندگی، اطلاع‌رسانی آخرین تغییرات در اجرای فرآیند نظرسنجی و روش‌های مشتری مداری است.

وی در پایان گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، این دوره‌ها برای تمام نمایندگی‌های مجاز ایران‌خودرو برگزار خواهد شد.

 شماره خبر : 10549      انتشار : 24/5/1397        آرشيو خودرو         آرشيو همه اخبار


   نظرات کاربران :

نام و نام خانوادگی : *  
نظرات : *

(حداکثر 900 کارکتر)

 
کارکتر تايپ شده :  
   

eghtesadkalan.ir

کلیه حقوق تجاری اين سايت برای گروه خبری محفوظ میباشد

استفاده و انتشار مطالب اين سايت با نیت بالا بردن فرهنگ و دانش بشری آزاد میباشد

برنامه نويسی : اصفهان هاست