دستیابی به اهداف شعب با تسلط همکاران به خط مشی اعتباری میسر می شود خبرگزاری اقتصاد کلان

  امروز شمسی

  تماس با ما  تماس با ما   طلا و ارز  طلا و ارز   معدن  معدن   صنعت   صنعت    بیمه  بیمه   بانک  بانک   بورس  بورس   اقتصاد اجتماعی  اقتصاد اجتماعی   اقتصاد سیاسی  اقتصاد سیاسی   اقتصاد بین الملل  اقتصاد بین الملل   اقتصاد کلان  اقتصاد کلان   صفحه اصلی  صفحه اصلی  

  خبرهای برگزيده
تجارت الکترونیک و قانون انسداد؛ راهکارهای مقابله با تحریم
رکورد جدید در صندوق پس انداز مسکن یکم
سند اشتغالزایی 100هزار نفری بین دو وزارتخانه امضا شد
تأثیر نوسانات نرخ ارز بر تولید و قیمت‌گذاری در بخش صنعت کشور،کاربردی از داده‌های خرد قیمت و تولید صنعتی
تسهیل خدمات بورسی با دو سامانه دانا و سجام
26 سالگی تامین مالی صادرات
جهش اخیر ارزی، بنیادی است یا حبابی؟
بخش عمده بدهی دولت به بانک ها تسویه شد
تکذیب خبر ادغام بانک حکمت ایرانیان با موسسه کوثر
حمایت از عرضه میان متراژها سیاست اصلی بانک مسکن در سال 97
وسوسه‌های خطرناک افزایش نرخ ارز
بورس در محاصره بازار پول و نوسانات نرخ ارز
قبح سود بالا ریخت/ سپرده ۲۱ درصد برگشت
دو خبر خوش به خریداران مسکن

  آخرين اخبار
تجارت الکترونیک و قانون انسداد؛ راهکارهای مقابله با تحریم
رضایت مشتری و شفافیت لازمه هر کسب کاری است
آخرین اخطار به بانک ها و موسسات اعتباری که اطلاعات نمی دهند
تولید نخستین نمونه آزمایشگاهی ارز رمزنگار در پژوهشکده پولی‌وبانکی
عرضه صکوک اجاره سایپا در بورس
کارگروه مشترک تأمین اجتماعی و آبفا برای رسیدگی به مشکلات کارکنان این شرکت
انتشار شماره جدید پیک کودک و نوجوان بیمه دانا
همایش «هم اندیشی مدیران بیمه سرمد و روسای استانی اداره کل رفاه بانک صادرات» در مشهد برگزار می شود
بسته خدمات بیمه‌ای جامع بیمه ایران برای ۱۱۰ برنامه شرکت‌های دانش بنیان
افزایش سرمایه 500 میلیارد ریالی شرکت بیمه "ما"
  پربيننده ترين اخبار
کارگروه مشترک تأمین اجتماعی و آبفا برای رسیدگی به مشکلات کارکنان این شرکت
رضایت مشتری و شفافیت لازمه هر کسب کاری است
تسهیل خدمات بورسی با دو سامانه دانا و سجام
زائران حج تمتع تحت پوشش بیمه ایران
جبران زیان 31 میلیاردی آتش سوزی کارخانه زغالشویی طبس توسط بیمه ایران
تأثیر نوسانات نرخ ارز بر تولید و قیمت‌گذاری در بخش صنعت کشور،کاربردی از داده‌های خرد قیمت و تولید صنعتی
جذب نمایندگی فروش بیمه پارسیان در سراسر کشور
همایش «هم اندیشی مدیران بیمه سرمد و روسای استانی اداره کل رفاه بانک صادرات» در مشهد برگزار می شود
تبریک بانک پاسارگاد به تیم وزنه برداری جوانان ایران در رقابت های جهانی ازبکستان
مبارزه با فرار مالیاتی در اولویت برنامه های سازمان است
سازمان تامین اجتماعی ٢١٠ برنامه عملیاتی را اجرا می کند
پرداخت بیش از 48 هزار میلیارد ریال به طرح های اعتباری و تسهیلات تکلیفی
روابط عمومی باید بین نیازهای مشتریان و توانمندی های بانک همسویی ایجاد کند
بیمه ‌کوثر در مسیر رشد و بالندگی
انتصاب عضو هیات مدیره بیمه ایران
بیمه نامه آتش سوزی " حامی ما " توسط بیمه "ما" ارائه می‌شود
پرداخت تسهیلات برای نوسازی 13 هزار تاکسی فرسوده درسطح کشور با مشارکت پست بانک ایران
افزایش سرمایه 500 میلیارد ریالی شرکت بیمه "ما"
اولين مجمع فصلي بانک اقتصادنوين در سال 97 برگزار شد
عرضه صکوک اجاره سایپا در بورس
تولید نخستین نمونه آزمایشگاهی ارز رمزنگار در پژوهشکده پولی‌وبانکی
آخرین اخطار به بانک ها و موسسات اعتباری که اطلاعات نمی دهند
سهامداران عملکرد سال 1396 بانک خاورمیانه را تصویب کردند
  اوقات شرعی



  ارسال خبر به ما : چاپ

مدیرعامل بانک دی در بازدید از شعب شرق تهران:
دستیابی به اهداف شعب با تسلط همکاران به خط مشی اعتباری میسر می شود

محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی به همراه تعدادی از مدیران با بازدید از سه شعبه شرق تهران، ضمن گفتگو با همکاران و مشتریان، بر جذب سپرده‌های ارزان‌قیمت و وصول مطالبات تاکید کرد.

  

به گزارش خبرگزاری اقتصاد کلان، محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی، به همراه شعبانعلی داورپناه، معاون اعتبارات، محمدعلی بخشی‌زاده، معاون فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک، ناصر شریعتی، مدیرکل امور شعب و بازاریابی و احمد حشمی پور، مدیرکل حوزه مدیریت ضمن بازدید از شعب پیروزی، افسریه و میدان شهدا بر تحقق اهداف و برنامه‌های شعب سال جاری تاکید کرد.
قربانی در این دیدارها با تشریح وضعیت نظام بانکی در حوزه مطالبات گفت: نوسانات نرخ ارز، رکود اقتصادی و مشکلات ساختار اقتصادی، اختلاف نرخ سود تسهیلات و تورم، رسوب بخشی از منابع بانک‌ها نزد تعداد محدودی از مشتریان از مهمترین عوامل موثر بر افزایش مطالبات است که گریبانگیر کل نظام بانکی است.
مدیرعامل بانک دی همچنین بر اهمیت کنترل عوامل ایجاد مطالبات تاکید کرد و افزود: عدم دقت کافی در اخذ تضامین و اعتبارسنجی دقیق در هنگام اعطای تسهیلات، عدم اطلاع و دانش کافی نسبت به مفاد آئین نامه ها و مقررات، فقدان سیستم‌های نرم افزاری کارا در حوزه وصول مطالبات، محدودیت های قانونی در پیگیری اقدامات اجرایی و ارزیابی غیر واقعی وثایق و ارائه اسناد مجعول، اعطای تسهیلات به حوزه‌های غیر تخصصی و عدم تطابق ساختارها به حوزه‌های فعالیتی از جمله مهمترین عوامل ایجاد مطالبات هستد که بانک دی در سال جاری با اهتمام جدی بر رعایت بهداشت اعتباری موارد مذکور را کنترل کرده است.
قربانی همچنین در این دیدارها ضمن تاکید مجدد بر اهتمام شعب در جذب منابع ارزان‌قیمت در سال جاری گفت: تلاش بانک دی در سال جاری در جهت جذب سپرده‌های ارزان‌قیمت است که این مساله در خط مشی اعتباری سال جاری نیز به روشنی تبیین شده است و اصلاح نسبت مصارف و منابع بانک و دستیابی به اهداف شعب جز از طریق تسلط بر خط مشی اعتباری و برنامه‌های بازاریابی میسر نمی‌شود.
گفتنی است مدیرعامل بانک دی با تمجید از عملکرد مثبت شعبه افسریه، از کارکنان این شعبه تقدیر کرد.

 شماره خبر : 10014      انتشار : 27/3/1397        آرشيو بانک         آرشيو همه اخبار


   نظرات کاربران :

نام و نام خانوادگی : *  
نظرات : *

(حداکثر 900 کارکتر)

 
کارکتر تايپ شده :  
   

eghtesadkalan.ir

کلیه حقوق تجاری اين سايت برای گروه خبری محفوظ میباشد

استفاده و انتشار مطالب اين سايت با نیت بالا بردن فرهنگ و دانش بشری آزاد میباشد

برنامه نويسی : اصفهان هاست