دستیابی به اهداف شعب با تسلط همکاران به خط مشی اعتباری میسر می شود خبرگزاری اقتصاد کلان

  امروز شمسی

  تماس با ما  تماس با ما   طلا و ارز  طلا و ارز   معدن  معدن   صنعت   صنعت    بیمه  بیمه   بانک  بانک   بورس  بورس   اقتصاد اجتماعی  اقتصاد اجتماعی   اقتصاد سیاسی  اقتصاد سیاسی   اقتصاد بین الملل  اقتصاد بین الملل   اقتصاد کلان  اقتصاد کلان   صفحه اصلی  صفحه اصلی  

  خبرهای برگزيده
تراز تجاری مثبت بیانگر موفقیت ایران در مدیریت تحریم ها است
افزایش 20 درصدی حقوق کارکنان در ضریب ریالی اعمال می شود
رونمایی از اولین رویداد استارتاپی با حمایت کنسول لیتوانی
۱۰۰۰ کودک در انتظار گرفتن شناسه کاشت حلزون/ تهیه پروتز شنوایی در انحصار ۳ شرکت خصوصی
شرکت‌های دانش بنیان و استارت‌آپ‌ها زیر چتر حمایتی دولت
فروش کتاب های سازمان زیباسازی اینترنتی می شود
توصیه‌های سیاستگذاری به دولت برای اقتصاد 98
ورود قطارهای ۵ ستاره نور به شبکه ریلی کشور
ضمانت نامه های صندوق مطمئن ترین روش جایگزین ال سی است
پیام تبریک دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور به رئیس جدید قوه قضائیه
منتخبان دومین دوره «جشنواره عکس خوشه» معرفی شدند
هیچ محدویتی برای عرضه شکر نداریم / موضوع قاچاق گندم بررسی می شود
اختصاص تسهیلات به 6700 واحد صنعتی کوچک و متوسط
اجرای برنامه‌های فرهنگی در متروی تهران متناسب با نیاز و سلیقه مسافران

  آخرين اخبار
تحقق بیش از 100 درصد برنامه ها در تمام ماه های سال 97
بیمه ‌کوثر پاسخگوی همیشگی مشتریان در هر زمان
مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک شهر با حضور حداکثری سهامداران برگزار شد
سطح آگاهی همکاران می‌بایست با انتظارات واقعی مشتریان همسو باشد
ابلاغ طرح بخشودگی جرائم تسهیلاتی «میلاد تا ميلاد» در بانک قرض الحسنه مهر ايران
پیام نوروزی مدیر عامل بانک رفاه به مناسبت فرا رسیدن سال نو
پیام نوروزی رئیس هیئت مدیره بانک دی
آخرین جلسه شورای مدیران پست‌بانک‌ایران در سال 1397 برگزار شد
سیزدهمین شماره نشریه ارتباط ایران زمین منتشر شد
جشنواره سراسری باجه های روستائی پست‌بانک‌ایران در 110 نقطه کشور برگزار می‌شود
  پربيننده ترين اخبار
ارائه خدمات ویژه نوروزی بیمه "ما"
بیمه کوثر قهرمان لیگ ‌های جودو و کوراش
الکترونیکی شدن تمام فرآیندهای اعطای تسهیلات بانک مسکن
سیزدهمین شماره نشریه ارتباط ایران زمین منتشر شد
تسهیل خدمات پرداخت الکترونیکی، هدف طراحی اپلیکیشن «صاپ»
پیام نوروزی مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران
تبریک مدیر عامل بانک ایران زمین به مناسبت نهمین سال تاسیس این بانک
افزایش سقف برداشت روزانه از خودپردازهای بانک سرمایه
اعلام نرخ حق‌الوکاله بانک اقتصادنوين در سال 98
نتیجه مزایده و اسامی برندگان املاک و مستغلات ملل-نوبت دوم
شعب کشیک بیمه "ما" در نوروز
  اوقات شرعی



  ارسال خبر به ما : چاپ

مدیرعامل بانک دی در بازدید از شعب شرق تهران:
دستیابی به اهداف شعب با تسلط همکاران به خط مشی اعتباری میسر می شود

محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی به همراه تعدادی از مدیران با بازدید از سه شعبه شرق تهران، ضمن گفتگو با همکاران و مشتریان، بر جذب سپرده‌های ارزان‌قیمت و وصول مطالبات تاکید کرد.

  

به گزارش خبرگزاری اقتصاد کلان، محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی، به همراه شعبانعلی داورپناه، معاون اعتبارات، محمدعلی بخشی‌زاده، معاون فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک، ناصر شریعتی، مدیرکل امور شعب و بازاریابی و احمد حشمی پور، مدیرکل حوزه مدیریت ضمن بازدید از شعب پیروزی، افسریه و میدان شهدا بر تحقق اهداف و برنامه‌های شعب سال جاری تاکید کرد.
قربانی در این دیدارها با تشریح وضعیت نظام بانکی در حوزه مطالبات گفت: نوسانات نرخ ارز، رکود اقتصادی و مشکلات ساختار اقتصادی، اختلاف نرخ سود تسهیلات و تورم، رسوب بخشی از منابع بانک‌ها نزد تعداد محدودی از مشتریان از مهمترین عوامل موثر بر افزایش مطالبات است که گریبانگیر کل نظام بانکی است.
مدیرعامل بانک دی همچنین بر اهمیت کنترل عوامل ایجاد مطالبات تاکید کرد و افزود: عدم دقت کافی در اخذ تضامین و اعتبارسنجی دقیق در هنگام اعطای تسهیلات، عدم اطلاع و دانش کافی نسبت به مفاد آئین نامه ها و مقررات، فقدان سیستم‌های نرم افزاری کارا در حوزه وصول مطالبات، محدودیت های قانونی در پیگیری اقدامات اجرایی و ارزیابی غیر واقعی وثایق و ارائه اسناد مجعول، اعطای تسهیلات به حوزه‌های غیر تخصصی و عدم تطابق ساختارها به حوزه‌های فعالیتی از جمله مهمترین عوامل ایجاد مطالبات هستد که بانک دی در سال جاری با اهتمام جدی بر رعایت بهداشت اعتباری موارد مذکور را کنترل کرده است.
قربانی همچنین در این دیدارها ضمن تاکید مجدد بر اهتمام شعب در جذب منابع ارزان‌قیمت در سال جاری گفت: تلاش بانک دی در سال جاری در جهت جذب سپرده‌های ارزان‌قیمت است که این مساله در خط مشی اعتباری سال جاری نیز به روشنی تبیین شده است و اصلاح نسبت مصارف و منابع بانک و دستیابی به اهداف شعب جز از طریق تسلط بر خط مشی اعتباری و برنامه‌های بازاریابی میسر نمی‌شود.
گفتنی است مدیرعامل بانک دی با تمجید از عملکرد مثبت شعبه افسریه، از کارکنان این شعبه تقدیر کرد.

 شماره خبر : 10014      انتشار : 27/3/1397        آرشيو بانک         آرشيو همه اخبار


   نظرات کاربران :

نام و نام خانوادگی : *  
نظرات : *

(حداکثر 900 کارکتر)

 
کارکتر تايپ شده :  
   

eghtesadkalan.ir

کلیه حقوق تجاری اين سايت برای گروه خبری محفوظ میباشد

استفاده و انتشار مطالب اين سايت با نیت بالا بردن فرهنگ و دانش بشری آزاد میباشد

برنامه نويسی : اصفهان هاست