امروز شمسی

  تماس با ما  تماس با ما   طلا و ارز  طلا و ارز   معدن  معدن   صنعت   صنعت    بیمه  بیمه   بانک  بانک   بورس  بورس   اقتصاد اجتماعی  اقتصاد اجتماعی   اقتصاد سیاسی  اقتصاد سیاسی   اقتصاد بین الملل  اقتصاد بین الملل   اقتصاد کلان  اقتصاد کلان   صفحه اصلی  صفحه اصلی  
  خبرهای برگزيده
محصولات و خدمات بیمه ای نبايد جزو کالاهای لوکس محسوب شود
کدام خانه ها باید مالیات بدهند؟
مالیات جدید همان عوارض خروج از کشور است
بهترین اقتصادهای جهان معرفی شدند
انگلیس، فرانسه و آلمان مکانیسم ماشه برجام را فعال کردند
ایران همه محدودیت‌های برجام را کنار گذاشت /گام پنجم برداشته شد
مسکن بیش از این ظرفیت افزایش قیمت ندارد
واکنش بورس به شهادت سردار سلیمانی؛ افت ۱۶ هزار واحدی شاخص
رشد بورس، هر روز بیشتر از دیروز
نمایشگاه کار ایران امسال با رونمایی از یک محصول جدید برگزار می‌شود
آنچه که باید از خودروی آبسوز بدانیم
در بازار طلا، سکه و ارز چه خبر است؟
اصلاح قیمت بنزین؛ تصمیمی سخت در شرایطی دشوار
آسیب‌پذیری اقتصاد ایران از عوامل سیاسی خارجی کاهش یافته است

  آخرين اخبار
مناقصه عمومی بانک سرمایه
بانک سامان املاک مازاد خود را به فروش می‌رساند
کنفرانس «توسعه نظام مالی در صنعت نفت» با حمایت بانک صادرات ایران برگزار شد
جشنواره قرعه کشی کارتخوان های بانک سینا برگزار می شود
پرفسور ماندگار: بیمارستان بانک ملی ایران به یک مرکز پیشرفته تبدیل شده است
رتبه برتر باشگاه مشتریان بانک ایران زمین در جشنواره وب و موبایل
رونمایی از سامانه نظارت تخصصی درمان بیمه کوثر
نتیجه ارزیابی عملکردها باید به رضایت ذی نفعان ختم شود
١٠ باید و نباید مهم مدیریت مالی در دهمین دوره «جایزه ملی مدیریت مالی ایران»
بخش سی تی آنژیوگرافی قلب و سامانه هوشمند بیمارستان آنلاین بانک ملی ایران افتتاح شد
  پربيننده ترين اخبار
کنفرانس «توسعه نظام مالی در صنعت نفت» با حمایت بانک صادرات ایران برگزار شد
جشنواره قرعه کشی کارتخوان های بانک سینا برگزار می شود
پرفسور ماندگار: بیمارستان بانک ملی ایران به یک مرکز پیشرفته تبدیل شده است
رونمایی از سامانه نظارت تخصصی درمان بیمه کوثر
١٠ باید و نباید مهم مدیریت مالی در دهمین دوره «جایزه ملی مدیریت مالی ایران»
بیمه کوثر خدمتگزار راهپیمایان چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب
تقدیر از روسای شعب موفق بانک سینا
نتیجه ارزیابی عملکردها باید به رضایت ذی نفعان ختم شود
رتبه برتر باشگاه مشتریان بانک ایران زمین در جشنواره وب و موبایل
بانک سامان املاک مازاد خود را به فروش می‌رساند
چهاردهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی دانشجویان با حمایت بانک صادرات ایران آغاز به کار کرد
بخش سی تی آنژیوگرافی قلب و سامانه هوشمند بیمارستان آنلاین بانک ملی ایران افتتاح شد
  اوقات شرعی



  آرشيو :  

26 هزار خودرو در شهريور ماه تحويل مشتريان شد
براساس برنامه ريزي انجام شده در گروه خودرو سازي سايپا در شهريور ماه سال جاري بيش از 26 هزار دستگاه خودرو از محصولات اين گروه خودروساز به مشتريان تحويل شده است.
2/7/1397


ارسال ليست ثبت نام شدگان طرح پيش فروش سايپا به ايران خودرو
ليست اسامي ثبت نام كنندگان طرح پيش فروش محصولات گروه خودروسازي سايپا به شركت ايران خودرو تحويل داده شد.
22/6/1397


تكميل فرآيند خريد دو سوم خريداران محصولات گروه سايپا
قائم مقام رئيس مركز استراتژيك گروه سايپا گفت: فرآيند تكميل ثبت نام و انتخاب نمايندگي براي خريداران محصولات گروه سايپا در طرح پيش فروش اين گروه بدون مشكل در حال انجام است.
19/6/1397


پاسخ سایپا به شائبه های پیش فروش خودرو/ سازمان بازرسی کل کشور بر روند ثبت نام نظارت داشت
رئيس مركز مطالعات استراتژیک و تکنولوژی اطلاعات گروه سایپا از حضور نهادهای نظارتی در جریان ثبت نام پیش فروش خودروهای سایپا خبر داد و گفت: علاوه بر سیستم های نظارتی شرکت سایپا، سازمان بازرسی کل کشور هم بر روند ثبت نام نظارت داشت.
19/6/1397


فراخوان شرکت ایساکو برای طراحی پوستر «خدمت‌رسانی زایرین اربعین حسینی»
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو)، در راستای طراحی پوستر «خدمت‌رسانی به زایرین اربعین حسینی» از علاقمندان حوزه طراحی برای شرکت در این فراخوان دعوت به عمل می‌آورد.
19/6/1397


نظارت بر نمایندگی‌های مجاز ایران‌خودرو با هدف افزایش رضایت مشتریان
مدیرعامل این شركت به‌همراه مدیران، با هدف نظارت و ارزیابی نحوه خدمت‎رسانی و بررسی گلوگاه‌های این حوزه، هفته گذشته به استان‌های مختلف کشور سفر کرده و از نزديك در جریان دغدغه‌های مشتريان و نمایندگی‌ها قرار گرفتند.
16/6/1397


فروش اينترنتي خودرو CS35
گروه خودروسازي سايپا طرح فروش اينترنتي خودرو CS35 را از ساعت 10 صبح روز يکشنبه 28 مرداد ماه سال جاري آغاز مي كند.
28/5/1397


آغاز شرايط فروش ویژه محصولات اروپایی شركت زامياد
فروش ويژه كاميون كِشنده استرالیس 540 و ون مسافری ایویکو A36-15 با شرایط متنوع خرید برای متقاضیان آغاز شد.
24/5/1397


گام جدید ایساکو در راستای افزایش رضایت مشتریان
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، دوره‌های نوین آموزشی «مشتری مداری» را برای مدیران نمایندگی‌های مجاز برگزار می‌کند.
24/5/1397


فروش اينترنتي محصولات گروه خودروسازي سايپا
گروه خودروسازي سايپا طرح پيش فروش اينترنتي محصولات خود را از صبح روز چهارشنبه 24 مرداد ماه سال جاري از ساعت 10 صبح آغاز مي كند.
23/5/1397


غرفه سايپا، برترين غرفه نمايشگاه خودروي مشهد شد
غرفه گروه خودروسازي سايپا در نمايشگاه بين‌المللي خودرو، قطعات و صنايع وابسته مشهد در دو بخش غرفه‌آرايي و تخصصي عنوان برتر را از آن خود كرد.
22/5/1397


سایپا تحریم‌ها را شکست خواهد داد
شهردار مشهد گفت: باتوجه به تجربه و توانمندی موجود در گروه خودروسازی سایپا، این مجموعه با موفقیت از تحریم‌ها عبور خواهد کرد.
17/5/1397


حضور گروه سايپا در هجدهمين نمايشگاه بين المللي خودرو مشهد
هجدهمين نمايشگاه بين المللي خودرو مشهد با حضور گروه خودروسازي سايپا و نمايش محصولات جديد اين گروه برگزار مي شود.
16/5/1397


براي تامين قطعات گروه FH500 پيش بيني لازم صورت پذيرفته است
مديرعامل شركت خدمات فني رنا گفت: با توجه به بحث تحريم ها و لزوم تامين قطعات مورد نياز پيش بيني هاي لازم در این خصوص صورت پذيرفته است.
14/5/1397



ایساکو مراحل پذیرش تا ترخیص خودرو را با پیامک به مشتریان اطلاع می‌دهد
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو از پذیرش تا ترخیص خودرو، اقدامات انجام شده را به مشتریان اطلاع‌رسانی می‌کند.
8/5/1397


شفافیت مالی سرلوحه فعالیت‌های سایپا است
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در جریان برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه گفت: بنای گروه سایپا بر شفافیت است و هرگز از موضوع شفافیت فاصله نخواهد گرفت.
31/4/1397


رضایت مشتری و شفافیت لازمه هر کسب کاری است
قائم مقام مدیر عامل گروه سایپا در جمع نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش استان های فارس،کهکیلویه و بویر احمد و بوشهر گفت : شفافیت لازمه هر کسب و کاری است و باید نسبت به عملکرد خود به مشتریان پاسخگو باشیم و هدفمان جلب رضایت آنها باشد.
27/4/1397


مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پارس خودرو برگزار شد
مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت پارس خودرو با حضور٨٤درصد از سهامداران و یا نمایندگان قانونی آنها برگزار شد.
26/4/1397


گفت و گوی نماینده و مشتریان ایران خودرو با مدیران خدمات پس از فروش
مدیرعامل خدمات پس از فروش ایران خودرو در اجرای طرح فرهنگ پاسخگویی و تحقق شعار«ایران خودرو، خودروساز پاسخگو» در چهار جلسه متوالی با بیش از 50 نفر از صاحبان امتیاز نمایندگی های خدمات پس از فروش و مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو به صورت مستقیم گفت و گو کردند.
6/4/1397


Page :  1   2   3   4   >   >>> 
صفحه  1


eghtesadkalan.ir

کلیه حقوق تجاری اين سايت برای گروه خبری محفوظ میباشد

استفاده و انتشار مطالب اين سايت با نیت بالا بردن فرهنگ و دانش بشری آزاد میباشد

برنامه نويسی : اصفهان هاست